donderdag 13 juli 2023

Kleefkruid ~ Tamara


Update: Lymfe reiniging door kleefkruid. Weg opgezwollen enkels, en meer lucht in mijn longen.

Ik gebruik nu 3 maanden 2x per dag thee van Kleefkruid, en ik begin de laatste weken aanzienlijke resultaten te boeken. Ik heb waarschijnlijk opgezette lymfeknopen, ook bij mijn kaken en deze zijn voor de helft kleiner geworden. Dit is een duidelijk signaal van het lichaam. Dus ik ben in actie gekomen, sinds ik achter de geneeskrachtige werking kwam van kleefkruid, dat deze je lymfe systeem helemaal schoonmaakt, en geneest ben ik me gaan verdiepen en deze gaan gebruiken.

Ik ben al kilo's afgevallen, doordat ik ineens wel afvalstoffen kwijt kon. Mijn huid ziet er top uit en wondjes genezen sneller.
Ik heb op een wondje op mijn been een pakking gemaakt van kleefkruid zodat deze ook goed kan genezen.

Op you tube zag ik het filmpje van Andrea Bleeker Les 9 kleefkruid en ben toen verder gaan uitpluizen hoe dit werkte.

Mijn energie is verdriedubbeld. Van moeilijk in actie kunnen komen, werk ik nu 6 tot 8 uur achter elkaar in de tuin en elke dag gaat het gemakkelijker. Ik word ook weer soepeler en ik ben al sinds 3 maanden aan het zorgen dat ik mijn lichaam niet overbelast met voeding die vulling is. Alleen maar voedzaam eten. Hierdoor hoeft mijn lichaam zich niet bezig te houden met het verwerken van gifstoffen van wat we elke dag opeten.

Onbespoten groente en fruit, geen alcohol, geen suikers, geen gluten, geen brood, heel weinig kaas, niet dagelijks.
En heeft het lichaam de volledige ruimte om het voedsel te verteren en gebruiken. (wat er ook voor heeft gezorgd dat ik van 35 supplementen per dag doordat ik niet vooruit te branden was, naar 5 supplementen per dag. ) Heb veel meer energie nu.

En doordat je lichaam niet de hele dag meer hoeft te verteren, geef je het de ruimte om zichzelf te repareren, en dan werkt zo'n thee zeker wel. Ik maak het al de avond van te voren zodat het lang kan trekken en sterk word.
Ik maak 1/2 liter per dag en drink daar 2x van. Dit is geen snel proces, ik weet dat ik dit zeker een jaar moet drinken wil ik een volledig herstel ervaren. Maar wat ik nu al merk, is al heel fijn, dan weet ik dat het aanslaat en ik verheug me op de volgende ontdekkingen van mijn genezing en de geneeskracht van mijn lichaam waar in blind vertrouwen in heb. Ik moet alleen de goede voorwaarden scheppen en dan kan zij het werk doen.

Ik doe er ook rode klaver bij, die heb ik ook veel geplukt en gedroogd, voor het herstellen van mijn hormonen en verse brandnetel om mijn bloed te zuiveren en sinds vorige week het blad van de koningskaars om mijn longen te ont- slijmen (oud slijm eruit, long- detox).
Ik moet zeggen, af en toe hoest ik en komt het slijm los, maar ik kan al na 2 weken zoveel dieper ademen en dat voelt zo fijn!
Ik ga eerder naar bed, waardoor een langere nacht heb en mijn lichaam zich kan herstellen en zichzelf kan repareren.

Na 6 uur in de avond niets meer eten. 3 liter schoon water drinken in ochtend en middag.
En in de ochtend: Atlantisch zeezout: 3 x een korreltje op de tong doen, laten smelten, en dan een half glas water dringen 100ml. Hierdoor openen de cellen in je lichaam zich, waardoor je organen en weefsels het water beter kan opnemen. Hierdoor zijn mijn dikke enkels van vocht enorm afgenomen en is de vochtregulatie van mijn lichaam optimaal verbeterd.

Als het heel heet is, (hier is het tussen de 30 en 40 graden) dan ontploffen mijn benen en voeten en ook handen van de vocht. Nu totaal niet meer. Dit doe ik ook al 2 maanden en het werkt. Dan krijg je ook de goede mineralen binnen die je nodig hebt die ik kwalitatief goed zout aanwezig is.

Zo ben ik al jaren bezig mijn lichaam elke keer te ondersteunen en zelf de ruimte en kans te geven om zichzelf te repareren.
(mocht je geen kleefkruid meer vinden, Jacob Hooij verkoopt het ook los in zakken van 250 gram, kun je gewoon online bestellen. Mocht je in Hongarije wonen: Overal staat het, het is nu wel een beetje uit aan het drogen, maar de onlinedrogist.nl stuurt het op vanuit NL naar HU.
Dit doe ik dus dagelijks en het kost geen moeite, omdat het een gewoonte is geworden. Na een maand wordt iets al een gewoonte, zo programmeer je je brein. En dan kun je na een maand weer iets nieuws aanleren, zo verander je langzaam aan je patronen en je gezondheid. Doe niet alles tegelijk, want dat krijgt je brein niet verwerkt, waardoor je snel wilt opgeven. Maak een plan. Zo leef ik al 15 jaar en leer elke maand weer bij. En ik heb er veel plezier in, want ik zie mijzelf groeien en veranderen en steeds gelukkiger en gezonder worden.
x Tamara