dinsdag 11 juli 2023

Immanuel: Grote zonneflits - *Kanaal: Galaxygirl


Immanuel: Grote zonneflits - *Kanaal: Galaxygirl

Ik ben hier, ik ben overal om je heen. Velen van jullie voelen mij dichtbij, velen van jullie niet en zijn een paar frequenties buitengeslotenweg, hart vast. Open je harten. Open je voor het licht om je heen, voor het licht dat komt en het licht dat hier is. Velen zullen zien, velen niet, maar zullen weten dat er een verschuiving heeft plaatsgevonden. Er is niets te vrezen. Alleen liefde zal overblijven voor degenen die ervoor hebben gekozen om deel te hebben aan liefde.

Ik ben liefde in lichte vorm. Ik ben de uitademing van de Bron Schepper. Velen zullen zien zoals ze willen zien. Sommigen zullen vernietiging zien, anderen afbeeldingen van heiligen op wolken. Waar je ook mee resoneert of verwacht te zien en voelen, jullie zullen het allemaal zien en voelen. Zoals passend bij het hoogtepunt van een matrixhologram.

Velen van jullie aarzelen bij deze woorden. Hoe definieer je anders de werkelijkheid? Is de werkelijkheid alleen wat vast is, wat je kunt voelen? Hologrammen kunnen solide zijn. Is de werkelijkheid alleen wat je je herinnert? Je herinnert je dingen anders in dromen, dromen zijn als het opvangen van vloeistoffen, denkend dat ze vast zijn en snel wegvloeien, maar zijn ze niet echt als je ze ervaart? Dan is misschien alleen ervaring werkelijkheid. In dat geval hebben jullie allemaal te veel ervaringen met de werkelijkheid gehad om te tellen.

De realiteit is waar je je focus op legt. Als Schepperwezens van de Bron, je hebt de macht en invloed om je realiteit te creëren, je hebt dit gehoord. Maar velen van jullie begrijpen de implicatie hiervan niet volledig. Je zal.

Deze vroeg om te spreken met de zonneflits, of de liefdesgolf, of de grote veranderingsgolf, hoe je me ook wilt noemen. Ik ben de energie erachter, ervan. Ik help om deze golf te sturen. Ik ben Immanuel, in de vorm van een lichtgolf, die het licht assisteert, dirigeert en begeleidt. Er is veel gebrek aan licht geweest op jullie planetaire sfeer en de mensen hebben hun harten opnieuw gevuld met licht nodig. Het is gedeeltelijk mijn plicht om dit licht beschikbaar te stellen, als hemelse orkestrator, en het is ook gedeeltelijk uw plicht, dierbaren, beste vrienden, om uw hart ervoor te openen. Wanhoop niet. Verlies de hoop niet. Verlies je hart niet. Houd het dicht bij je, open, open je meer en meer voor deze energieën van licht die je bol teisteren.

Ik wens dat je weet hoeveel er van je gehouden wordt, hoeveel liefde er in deze woorden zit, ik wens dat je dit voelt. De Schepper wenst dat je je koestert in de warmte van liefde, en dit is gedeeltelijk hoe de liefdesgolf zal aanvoelen. Het zal voelen als een muur, een golf, van meeslepende, onderdompelende, verlichtende, vreugdevolle liefde. Het zal als thuis voelen.

Je hebt je thuis gemist, je voelt dit, en voor degenen onder jullie zoals deze die diep kunnen voelen, kan het overweldigend, aanmatigend zijn om in een planetair rijk van duisternis en strijd te zijn. En het is gemakkelijk om het uit te schakelen. (Hij laat me een lichtschakelaar zien die uitgaat, en nu een lichtschakelaar op een kloppend hart.) Houd de lichtschakelaars aan van hoop in jullie harten.

Beste vrienden, je bent gefrustreerd en je wilt weten wat je doel is. Jouw baan. Ik zie dat jullie allemaal je werk fantastisch hebben gedaan. Jij houdt het licht vast, zodat de liefdesgolf een plek heeft om te aarden, zodat het niet zo'n schok zal zijn, zo'n schokkend onenigheidsverschil in frequentie. Je zorgt ervoor dat de planeet niet opblaast, vrij letterlijk, aangezien alles frequentie is, je houdt de frequentie hoog genoeg zodat de liefdesgolf die ik dirigeer, met dezelfde frequentie zal worden ontvangen. Je toont liefde aan degenen in je leven, je overbrugt de kloof. En ik kan niet trotser op je zijn.

Dit jaar heeft veel veranderingen gehad, veel uitbarstingen van verandering, waarvan je er veel niet kunt zien. Het betekent niet dat ze er niet zijn, dat ze niet zijn gebeurd. Je zult veel holografische afbeeldingen zien van mensen die zijn opgeladen en niet meer op je planeet zijn, maar op je nieuws of sociale media verschijnen, omdat afbeeldingen kunnen worden gemanipuleerd. Ze zijn de hele tijd op jullie bol gemanipuleerd. Het is gemakkelijk voor de galactici om een ​​donkere hoed te verwisselen en hun beeld van charisma en invloed te gebruiken om bewustzijn te creëren voor een bepaald probleem, om diegenen te helpen wakker te schudden die zich aangetrokken zouden voelen tot dat 3D-beeld. Zie je dat dit gebeurt?

Ik wens dat vanavond, of de boodschap van vanmorgen, er een is van aanmoediging, van codes. Omhul jezelf in het licht van de Bron. Bubble up, het is een waardig gezegde en beeld om te oefenen. Het is een knuffel van licht. Licht vindt licht. Wees een open ontvanger voor dit licht. Ik stuur codes van thuis, van liefde, van erbij horen, die jullie allemaal hebben gemist in deze incarnatie. Jullie hebben jullie ruimtehuizen, jullie galactische geliefden, enorm gemist. En het is soms gemakkelijker om de schakelaar om te zetten en te zeggen: "Ik ga dat vandaag niet voelen." En dan strekken de dagen zich uit tot jaren en is de vreugdevolle vonk van je leven verdwenen en ben je je doel vergeten. Nee, doe dit alsjeblieft niet. Denk alsjeblieft aan je roeping, om het licht vast te houden, om het licht te zijn, om een ​​ontvanger te zijn voor het licht om te aarden.

Source Creator zal dit project niet anders dan 100% geperfectioneerd laten zijn, en de tijd is nu, is hier. Deze lichtgolf die ik beheer, is anders dan ik ooit heb meegemaakt. Als Celestial Orchestrator heb ik veel mooie hemelse evenementen georkestreerd. (Hij laat me de begeleiding van sterrenstelsels zien om te botsen en iets nieuws te vormen, of om te voorkomen dat ze botsen, ik zie regenbogen van licht in de ruimte, ik hoor kleuren van alle regenboogtinten rond planeten zoemen, zingen. Er is zeker muziek in de ruimte.) Ja, galaxygirl. Er is vloeistof in de ruimte. Er zijn allerlei dingen in de ruimte die je leuk zult vinden om te ontdekken. Je bent hier op een korte missie, een mensenleven is kort, heel kort. Te kort. Maar dit zal niet altijd het geval zijn. Met de lichte upgrades zal de mensheid moeten kiezen hoe lang ze willen ervaren, er is veel om naar uit te kijken. Er is veel om enthousiast over te zijn.

Onthoud dat deze reis zwaar, erg lang, afmattend zelfs en pijnlijk heeft geleken. We weten dit en we zien allemaal uw vasthoudendheid en juichen u toe. Maar het is eigenlijk maar een moment in jullie lange, eeuwige reeks momenten, en velen van hen waren vreugdevolle momenten. Dit aspect van je multidimensionale zelf wordt voor jou beschikbaar. Kies momenten van vreugde uit je andere ervaren momenten, als je geen vreugde voelt in je huidige leven. En het zal je vullen. Het is nu allemaal voor je beschikbaar, je beseft het nu pas. In dit nu is een download van toegankelijkheid, van je grootse zelf. Breng je eigen vreugde naar je toe. En breng het licht. Als magneten van dit licht veranderen jullie je wereld en je zonnestelsel en dit resulteert natuurlijk in de upgrade van je bekende universum.

Alles goed. Ik Immanuel, Celestial Orchestrator van bekende en onbekende evenementen sta tot uw dienst. Ik stuur jullie downloads van energieën die heel nuttig zullen zijn in de komende maanden. Jij bent alles wat je nodig hebt. Je bent wat je zoekt. En nu heb je het gevonden. Je weet misschien nog niet helemaal wat je er allemaal mee moet, maar je wordt begeleid. Voel nu hoe groter je wordt. (Ik kijk naar mijn armen en ik zie ze flitsen tussen vele vormen.) Jij bent het allemaal. Jij bent zo groot als de ruimte. Jij bent ruimte. Jij bent alles. Wij zijn een. Je bent ook Bron in uitdrukkingsvorm. De illusie is niet meer.

Ik ben Immanuël. Ik stuur je mijn liefde. Ik ben altijd bij je.

**Kanaal: Galaxygirl