maandag 10 februari 2020

Blossom Goodchild - Channeld De Federatie van het Licht - 9 februari 2020

Blossom Goodchild
- Channeld De Federatie van het Licht -
9 februari 2020

Blossom: Hoi, jongens. Ik maak deze tijd vrij om met jullie door te brengen, in de hoop dat jullie thuis zijn en klaar zijn voor een praatje?

Federatie van Licht: Welkom aan jou en welkom aan Allen. Zelfs degenen die niets van ons weten, sturen we nog steeds welkome Liefdevolle gedachten, voor dat wat we zeggen, dat wat we van plan zijn bij te dragen ... gaat hoe dan ook 'naar buiten' en bereikt hun Energie of ze zich er nu van bewust zijn of niet, of ze het willen of niet. Dit is niet storend voor de vrije wil. Dit is het produceren van mogelijkheden op hun drempel al zouden ze ervoor kiezen om de deur te openen.

Hou dat in gedachten, Dierbaren, wanneer je dat wilt. ALLE goede gedachten, ALLE vriendelijke intenties, ALLES dat voor het Hoogste Goed van ALLES is, gestuurd naar ALLES... is nooit tevergeefs. Soms kan het voelen dat heel weinig van deze 'Goedheids-gedachten' hun bestemming bereiken. Dat is niet zo. Altijd wordt de bestemming bereikt, maar toch blijft het een feit dat er altijd een keuze is of deze Energieën van Liefde al dan niet worden geabsorbeerd op het moment, of gewoon blijven 'hangen' tot het moment dat de ontvanger klaar is om te accepteren en inderdaad, te ontvangen.

Bloss: Dat is interessant omdat ik dacht dat als men Liefdevolle gedachten naar iemand in nood zou sturen, dat wat er ook gebeurt, ze een verschil zouden maken.

FvL: Dat doen ze ook. Zelfs als ze er 'gewoon op wachten'' om ontvangen te worden, gaan ze een dans aan met de ... zouden we zeggen ... 'uiterlijke energieën' van die ziel of omstandigheid en duwt ze beetje bij beetje weg om door te dringen. Het is net als het neerhalen van een stenen muur ... na veel hameren ... verzwakt het de structuur en plotseling, net wanneer men het gevoel heeft dat het een zinloze oefening is, stort de muur in elkaar.

Dierbaren. Voel nooit dat jouw gedachten aan een ander of aan het Geheel (want ze zijn een en dezelfde) op rotsachtige grond vallen. Heb je geen bloemen zien opgroeien door het beton?

Elke goede gedachte, elke goede bedoeling is NOOIT verspild. Want binnen deze 'gebedsformaties' zijn er opnieuw 'codes' die op andere niveaus genezen.

Wij zouden het op een kinderlijke manier willen zeggen, zoals dit. Als je gedachten door de ether zou sturen naar iemand die ver weg is... en om daar te komen, moesten deze gedachten over land en zee reizen... stel je voor hoeveel zielen, vogels, bloemen, bladeren, grassprieten, regendruppels en volle oceanen ze moeten 'passeren' om daar te komen. Dus wat je je kunt voorstellen als een soort gebaar van Liefdevolle gedachten voor iemand ver weg, blijkt eigenlijk een enorm genezingsproject te zijn als jouw Liefde door al deze Levende Energieën heen gaat op weg naar de ontvanger.

Onderschat niet elke beweging die je maakt. Onderschat niet elke gedachte die voor het Hoogste Goed van ALLES is. De kracht in jouw gedachten van Goede Intentie is veel, veel, veel verder voorbij jouw verbeelding. Omdat jouw verbeelding in de loop van de tijd is belemmerd en ingeperkt, om je te laten 'geloven' dat jouw 'helende vaardigheden' zeer beperkt zijn... of alleen volledig begrepen worden door guru's die boven op een berg zitten.

Breid jullie geest uit, Dierbare Zielen.

Breid jullie beperkingen uit. Geloof NIET MEER, dat als je een echt, echt, echt goed mens wordt, dat je dan misschien een zere vinger kunt genezen en je gezegend kunt voelen omdat je dat doet en zo'n gave hebt.

MET RESPECT ... BLIJF NIET WACHTEN OM IEMAND/IETS TE WORDEN DAT JE AL BENT!

Stop met het treuzelen. Erken de WAARHEID ... NU DIRECT!

DEZE GENEZENDE KRACHTEN, DIT ''REIZEN ZONDER VOERTUIG'' KRACHTEN, DEZE KRACHTEN DIE DE GROOTSTE TOVENARIJ DIE JE JE KUNT VOORSTELLEN OVERTREFFEN ... LIGGEN BINNENIN. BINNENIN ELK VAN JULLIE.

Ze maken deel uit van jullie make-up. Ze zijn niet te verkrijgen door de verdienste om een goed mens te zijn.

Jullie zijn allemaal Goede Menselijke Wezens. Ieder van jullie... in hart en nieren... zijn Goedheid. Want iedereen komt van de Godzelf.

Jullie zijn je bewust en ziek van de daden van degenen die geloven dat ze over jullie Planeet heersen.

Bloss: Geloven? Overheersen ze het dan niet echt?

FvL: Nee. Ze 'denken' dat alleen maar dat ze dat doen.....

Bloss: Maar toch, wat je denkt dat je bent, wordt je.

FvL: Precies. Dus, als je denkt en gelooft dat je Planeet wordt bestuurd door die van Minder Licht, dan zij het zo.

Bloss: Toch is het zo, is het niet?

FvL: Omdat je gelooft dat dit zo is. Veranderd dat jouw overtuigingen!

Bloss; Zie je, hier raak ik in de war. Het is meer dan duidelijk voor ons dat die van het mindere licht de show runnen... heb je dit niet zelf gezegd?

FvL: Ja, dat hebben we. Maar toch, zij runnen de show omdat het ingebed is in het geloofssysteem dat zij zijn.

Bloss: Omdat het waar is???!

FvL: Omdat men geloofd heeft dat het zo is.

Als iedereen die zich hiervan bewust is, hun houding veranderde ... hun weten veranderde ... hun geloofssysteem veranderde in een ander ... zeg dat men hun gedachten omdraaide en Geloofde dat jullie Planeet werd geleid door Gouden Engelen van Licht voor het Hoogste Goed  van Allen ... als iedereen dat deed ... dan zou de Energiestroom van het doen van dat, jullie Waarheid worden.

Wat je ook kiest om te denken ... als je erover nadenkt en je er lang genoeg op focust, zal je realiteit worden ... Dit is zo.

Bloss: Wil je zeggen, dat het een bepaald percentage van de bevolking zou moeten zijn die dit zou moeten doen, om het te laten gebeuren?

FvL: Daarop antwoorden we zowel ja als nee.

Want ziet je, Blossom ... en neem er alstublieft geen aanstoot aan ... ieder van jullie ... iedere ziel verblijft binnen zijn eigen wereld.

Bloss: Uitgang van het podium links! ... en ... val direct naar beneden in het konijnenhol! Ga alsjeblieft door en ik zal proberen het bij te houden. Ik begrijp gewoon niet hoe dat kan omdat iedereen die ik ken, ook in mijn wereld is.

FvL: En jij bent in die van hen! Maar toch ... jij runt de show uiteindelijk. Jij leidt het orkest. Je trekt aan de snaren. Je schrijft het script, ontwerpt de kostuums en bepaalt welke rol je gaat spelen en welke rol degenen die naast je staan ook gaan spelen. Jouw eigen kleine meesterwerkje ... wordt vertoond ...

Bloss: Voor wie om te zien?

FvL: Voor jezelf. alleen jezelf. Omdat iedereen zijn eigen show leidt.

Bloss: Maar toch, zit ik in hun show en hoe kan dat als ik al in de mijne opduik? Ik kan niet in al deze drama's tegelijk zitten... als ik bezig ben met de productie van mijn eigen show.

FvL: Ja, dat kan wel en dat ben je ook. Want je bent een weerspiegeling van wat ze nodig hebben dat je bent ... in hun show.

Bloss: Een weerspiegeling van wat? Mezelf?

FvL: Ja. Als je in een spiegelzaal zou kijken, zou je veel visioenen van jezelf zien. Veel 'producties' van jou en toch sta je daar maar in één spiegel te kijken.

Bloss: Jullie verliezen mij... jullie weten dat jullie mij verliezen, nietwaar?

FvL: Blijf bij ons en laat ons stromen ...

Bloss: Met in het achterhoofd dat ik in mijn menselijke geest/hersenen ben en dit doet mijn hoofd erbij, want ik kan niet volgen waar het naartoe leidt.

FvL: Dierbare Blossom. Hier komt 'de Grote' zoals jij zou zeggen. Je speelt een rol van jezelf en wie die persoon is ... is wie je kiest om te zijn in een gegeven moment van ervaring/experimentatie. Alles wat je ziet en projecteert is je eigen bioscoop, zoals we hebben gezegd. De zielen die je casten om hun rol te spelen in jouw film zijn er om je te dienen, zodat je jezelf leert kennen.

Bloss: Maar wat doen ze in mijn film als ze in hun eigen film zouden moeten zijn?

FvL: Ze helpen je. Ze zijn zowel in jouw film als in hun eigen film... want elke 'film' is een film binnen een film, binnen een film, binnen een film.

Bloss: Een moment alsjeblieft, terwijl ik mijn hersens van de vloer veeg! Dit is echt weer een van die gesprekken die ons nergens snel naartoe brengen en men vraagt zich af waarom we zelfs maar begonnen zijn. Ik weet echt niet of het nog wel zin heeft om door te gaan, want ik ben diep verdwaald in de wirwar en geen wortel in het vooruitzicht!

FvL: Toch, dierbare Blossom ... zijn er zaden geplant ...

Bloss: Maar toch, met alle respect... waarom ons nog meer in verwarring brengen?

FvL: Omdat je klaar bent.

Bloss: Maar toch, wat heeft het voor zin? Ik ben verward genoeg om elke dag te proberen door te komen, zonder dat dit alles in mijn bewustzijn komt ... en ik ben er vrij zeker van dat ik niet in staat zal zijn om er een lezing over te geven, zelfs als ik tweehonderd en tien ben ... want ik ZAL het niet begrijpen.

FvL: Toch, Blossom ... Je weet het allemaal. Je kunt het niet begrijpen ... vanuit het perspectief van het leven waarin je leeft.

Bloss: Hebben we dan niet gewoon een uur verspild?

FvL: Kennis is nooit verspild. Niets wordt ooit verspild.

Bloss; Zeker, als het voor jou geen zin heeft, is het verspild. Ik heb eens 4 uur op een autoreis doorgebracht om te proberen te begrijpen waar politieke partijen voor stonden, alleen maar omdat ik me zo onwetend voelde. De volgende dag hadden we net zo goed die vier uur kunnen doorbrengen met praten over de avonturen van Noddy en Big Ears, want er was niet één ding dat tot mij door was gedrongen... verspilde tijd.

FvL: Nee ... gewoon een andere ervaring die te maken heeft met wie je bent. Misschien moeten we dit tot een einde brengen...

Bloss: En de deur wijd open laten staan?

FvL: Natuurlijk ... en toch, als we de kans hadden gekregen om die zin af te maken ...

Bloss: Oeps!

FvL: We zouden tegen ELK en IEDEREEN willen zeggen komende uit de diepste plaats van Liefde... dat ons belangrijkste punt van dit gesprek is om te herhalen dat Jullie JE EIGEN SHOW RUNNEN! Of jullie nu denken dat jullie dat doen of niet...het leuk vinden of niet... of jullie het er mee eens zijn of niet... jullie kunnen het beste in jullie mooiste kledij komen, want niet alleen moet de show doorgaan... maar DE GROOTSTE SHOW OP AARDE staat op het punt om te op te Bloeien VOOR ELK EN IEDEREEN!

Bloss: Gordijn omhoog ... Steek de lichten aan ... we hebben niets anders te raken dan de hoogtes! (zoals het liedje gaat). Ik weet niet zeker waar dit vandaag over ging of hoe nuttig het kan zijn... het is zoals het is. In dankbaarheid. In Liefdevolle dienstbaarheid. IK BEN.

Alsjeblieft herhaal opnieuw de Invocatie 'We are the Game Changers' wanneer de stemming je daartoe leidt om de energie zo hoog mogelijk te houden.

Maak van elke dag een HAPPY HUMAN DAY! http://www.youtube.com/watch?v=5_DDBfwTX1g&feature=youtu.be

De link om toegang te krijgen tot al mijn YouTubes is http://www.youtube.com/user/isjaabmo.


Vertaling: Martien - wakkeremensen.blogspot.nl