dinsdag 18 februari 2020

Korte energie update Maandag 17 februari 2020 ~ Marjolein Ingrid Soulpursang


Korte energie update
Maandag 17 februari 2020
DUIZELINGWEKKENDE ENERGIESTIJGINGEN!!!!
Een enorme instroom raast met STORMKRACHT aan kristallijne energie via chakra 7 ons systeem binnen en verbindt zich met ons hersenvloeistof=liquor en activeert ons 3e oog, achterhoofdsgat en vervolgens de hele wervelkolom route. Door de drukgolven worden al onze zenuwkanalen schoon geperst van opgehoopte vuil en dode energie.
Het kan voelen alsof je onder hoogspanning staat. Bovendien het gevoel hebben om heen en weer geslingerd te worden in al je gevoelens en gedachten. 
Aangezien Mercurius ook nog eens retrograde loopt wil dit de psoas spier sterk beinvloeden en dus stijve gevoelens ervaren vanuit je middenrif, heupen, benen en onderrug. Hier zitten heel veel trauma"s opgeslagen van vele generaties en levens. Deze tijdslijnen worden nu geactiveerd en kunnen oude angsten en overtuiging losmaken uit diepe weefsellagen.

Mercurius bestaat vnl uit ijzer en werkt als een sterke magneet op de aardelagen en dus op alle levensvormen,
Kortom een heftige dag! Ik had overdag enorm last van mijn plexus solaris en hevige onrust tot aan paniek bijna toe. Terwijl ik goed kan aarden, leek het vandaag wel of ik dronken was zo zwalkte ik. Ook voorgevoelens worden steeds intenser, alsof ik gelijk al dingen zie en weet in een fractie van een seconde.
Vertragen is noodzaak en in het oog vd storm proberen te blijven. Deze blauwe storm schoont veel op!