dinsdag 18 februari 2020

Korte energie update Dinsdag 18 februari 2020 ~ Marjolein Ingrid Soulpursang


Korte energie update
Dinsdag 18 februari 2020

Een EXTREME VLOEDGOLF aan hoogfrequente energie bereikte ons rond 04.00 uur. 
SR van 42 Hz! lostrillen van je gevoelssnaren op deze bandbreedte/frequentie bereik=rillen, trillen, schudden, beven, ijskoud zijn.

ZONNESTORMEN Kp 4!!!! =zenuwstormen ahw, ze razen net als de storm buiten door je hele zenuwstelsel heen, dit geeft verstoringen, onrust, vol en daas hoofd [vervuilde liquor] emoties, angst, paniekerig, drukgevoelens op de plexus solaris] druk klachten rondom schedel en de hele wervelkolomroute mn onderrug en borstkas, nek/schouders. 

We worden letterlijk weer in de ideale vorm gedrukt en geduwd waarbij de wervelkolom weer in de correcte positie wordt geduwd oiv cranio sacrale ritme.

Ik heb het gevoel alsof mijn benen van water worden en ik opgetild word en over water loop, hihi erg wankel en wiebelig want ik ben mijn vertrouwde vaste 3 dimensionale grond kwijt.

Bovendien gebeurt er veel rond mijn PSOAS spier= de oer spier en zetel van de ziel die als een beschermjas onze organen en ons innerlijk kindje [foetus] beschermen. Hier zitten heel veel trauma's opgeslagen van vele levens. Bij activatie doorbloedt hij letterlijk je geboortekanaal. Bij mij worden de binnenkant van mijn dijbenen opeens enorm voorzien van capillair bloed, ook komen er heel veel ophoopte spanningen [co2 gassen] vrij vanuit dit gebied.

Tip; lees ook Martha Krul en Diederick Van Lottum met hun waardevolle ascensie bijdragen over de huidige energie.


Marjolein Ingrid Soulpursang