zondag 9 februari 2020

Aartsengel Rafaël gechanneld ~ Vertaald door Diane L. voor https://messagescelestes.ca


Groeten, IK BEN Aartsengel Rafaël, 

ik kom naar je toe met mijn Angelic Healing Team om wijsheid en hoge vibratie helende transmissies te delen. 
Ik wil je aanmoedigen om genezing te vragen van mij, Aartsengel Rafaël, mijn Angelic Healing Team en inderdaad van elke gids met wie je resoneert op de innerlijke gebieden. Het vragen en zoeken naar genezing voor jezelf is nu in wezen belangrijk, omdat genezing niet alleen een energieoverdracht of fysiek hulpmiddel is, het ontwikkelt je verbinding met de Schepper waardoor je de levens van anderen kunt ondersteunen. 

Wanneer je om genezing vraagt, of het nu hardop is of in je hoofd, creëer je een kolom van licht die vanuit de innerlijke gebieden naar en door je wezen stroomt. Hoe meer licht je verankert in je wezen, hoe gemakkelijker het voor jou zal zijn om de kwaliteiten van de Schepper in jou te manifesteren en te ervaren. Door te vragen om genezing, fuseer je met de Schepper en ervaar je de kracht van eenheid met de Schepper in je dagelijkse leven.


Hieronder staan ​​enkele voorbeelden om u te helpen genezen voor uzelf te verankeren:

“Ik vraag me af te stemmen op de helende energie van Aartsengel Rafaël, sta me toe een genezing te accepteren en te ervaren die bij mij past. "
“Ik vraag aartsengel Rafaël en de helende engelen me volledig te omringen met een helende en voedende luchtbel. Ik vraag dat je genezende licht me helpt mijn lichtgevende quotiënt te vergroten, mijn capaciteiten van acceptatie, transformatie en verankering van het bewustzijn van de Schepper te realiseren die ik momenteel nodig heb in mijn leven om mijn Creatieve aanwezigheid in mij te activeren . Help me de heelheid en volheid van het licht van de Schepper in mij te belichamen, mijn band met de Schepper op te bouwen en anderen te inspireren dit te doen. Het zij zo. "

"Ik roep het krachtige liefdesbewustzijn van de Aartsengel Rafaël, de Helende Engelen en de Schepper op om mijn aura binnen te dringen door alle negatieve energieën, emoties of denkpatronen op te lossen. Ik roep het krachtige liefdesbewustzijn van Aartsengel Rafaël, de Helende Engelen en de Schepper op om mijn fysieke lichaam binnen te dringen en elk negatief bewustzijn van pijn, lijden, ongemak en ziekte om te zetten in positief liefdebewustzijn van de hoogste vibratie. Ik roep het krachtige liefdesbewustzijn van de Aartsengel Rafaël, de Helende Engelen en de Schepper op om vooral (een deel van je lichaam) door te dringen om een ​​perfecte en stralende gezondheid te manifesteren. Ik sta open voor mijn energieën die bewegen, zodat mijn hele wezen is uitgelijnd met het licht van de Schepper, door een continu proces van ontwaken te ervaren. "

"Ik sta open voor de genezing van de Aartsengel Rafaël en ik wil je vragen om me vooral te helpen het doel en de betekenis van mijn huidige lijden te begrijpen, zodat ik de les kan realiseren die de Schepper wil dat ik overwin, door te bereiken perfecte gezondheid met gemak.

"Ik vraag de Aartsengel Rafaël om mijn natuurlijke genezingscapaciteiten te activeren, mijn natuurlijke capaciteit om het bewustzijn van de Schepper te absorberen en te ontcijferen, om de vaardigheden van acceptatie, verheffing en verankering te beheersen tot helende trillingen. Sta me toe je helende vibraties te voelen, voelen of herkennen en mijn eigen licht van genezing, genezing en ontwaken dat uit mijn wezen stroomt. Dankjewel. "

“Ik roep de genezende aanwezigheid van de Aartsengel Rafaël aan om het bewustzijn van liefde, balans, vrede en gelijkheid tussen het mannelijke en vrouwelijke aspect van de Schepper in mijn wezen te kanaliseren. Laat me de zalige en vreugdevolle vibraties en het bewustzijn van het engelenrijk ervaren. "

“Ik verzoek intensieve genezing aan Aartsengel Rafaël, de Helende Engelen en de Schepper. Ik vraag om intensief ontwaken, de belichaming van licht en bewustzijn en verbinding met de Schepper. Laat alle negatieve blokkades in mijn fysieke en spirituele lichaam vallen, zodat ik me kan concentreren op het opbouwen van mijn band met de Schepper. Dankjewel. "

Je kunt een of meer van deze aanroepen gebruiken om je verbinding met mij, Aartsengel Rafaël en de Schepper te vergemakkelijken. Ik zal je helpen om juiste genezing en een diepere verbinding met de Schepper te ontvangen.
Verankering van de energieën van acceptatie, transformatie en liefde van de Schepper
De Schepper realiseerde zich in mijn uitdrukking en mijn energie, Aartsengel Rafaël, de kwaliteit van genezing, zorgzaamheid, het vermogen om te helpen en de verbinding en de evolutie van de ziel. Mensen helpen en verzorgen is eigenlijk een van mijn vele doelen; deel de meest essentiële energieën om hun groei te bevorderen. We kunnen nu zien dat elke ziel het vermogen heeft om te genezen, omdat elke ziel, als ze dat wenst, zich kan wijden aan het zorgen voor zichzelf, voor anderen zorgen en hen helpen door het proces van verankering van de energieën van de Schepper van acceptatie, transformatie en liefde. Ik denk dat deze boodschap heel eenvoudig en toch van vitaal belang is omdat het je helpt te beseffen hoe gemakkelijk het kan zijn om het licht van de Schepper te belichamen,
Een groter doel om genezing te accepteren
Er is een grotere reden voor mijn huidige communicatie en mijn aanmoediging om genezing voor jezelf te zoeken. Mijn doel is om je te attenderen op de transformatie die beschikbaar is in de mensheid door het eenvoudige proces van het aanvragen van genezing. Deze transformatie is de verandering en wedergeboorte van je energetische trillingspatroon, vooral op het niveau van het fysieke lichaam.

De mensheid heeft een bestaansmodel gecreëerd door hun gedachten over hoe een fysiek lichaam zich op aarde manifesteert en dit genereert gedurende verschillende generaties en beschavingen. Het is verwant aan een kennis of begrip van het menselijk leven dat is ingebakken in de fysieke vorm en het bewustzijn van een mens die van generatie op generatie wordt doorgegeven. Deze eenvoudige overtuigingen bepalen het uiterlijk van een persoon, hoe ze moeten handelen en reageren, wat er op aarde voor hen beschikbaar en mogelijk is en, in waarheid, de meeste dingen die elke persoon op aarde ervaart. Het lijkt een beetje op DNA; de informatie, kenmerken, eigenschappen en maniertjes die van generatie op generatie worden doorgegeven. Natuurlijk is elke natuurlijke persoon anders, en de ziel kan de manifestatie van haar fysieke lichaam beïnvloeden volgens de lessen die ze wil leren. Dit model is geëvolueerd en veranderd en toch hebben alle mensen hetzelfde bewustzijn dat zich in hun fysieke lichaam manifesteert.
Met meer mensen die wakker worden en de vibratie van de aarde versnelt. De informatie, het model of het bewustzijn gecodeerd in elk fysiek wezen is niet langer geschikt of relevant voor de huidige dag van ascensie. Dit is nu al enige tijd aan het transformeren, echter, ik, Aartsengel Rafaël en mijn Angelic Healing Team, wil het bestaansmodel van de mensheid dat in hun fysieke lichaam is bewaard, stimuleren, transformeren of verbeteren, zodat hun fysieke lichaam gelijk is aan het licht van hun ziel.
Velen van jullie ervaren en ontvangen al updates van je energieën en bewustzijn van je fysieke lichaam. Het is belangrijk om te beseffen dat dit op grote schaal moet gebeuren. Ik, Aartsengel Rafaël, wil het loslaten van pijn, inspanning, lijden, negatieve gedachten en valse overtuigingen in het bewustzijn of de cellulaire structuur van het fysieke lichaam van iedereen uit de huidige realiteit en uit vorige generaties ondersteunen. Nu is het tijd om de oude energieën van het fysieke lichaam los te laten en een nieuwe hogere positieve vibratie en bewustzijn toe te staan ​​om te ankeren om de ontwikkeling van je ziel te ondersteunen.
Als de deeltjes, celstructuur en fysieke manifestaties van je fysieke lichaam een ​​lage trilling houden, zal dit er alleen voor zorgen dat je trillingen op een lager niveau blijven. Door de vibratie in je fysieke lichaam te verhogen, sta je jezelf toe verbinding te maken met hogere dimensies en help je de beperkingen en de sluier van angst los te maken die de mensheid belemmeren en verzwakken.
Momenteel werken mensen op aarde om genezing, met toestemming van hun ziel, de Engelen en de Aartsengelen met de energie van hun fysieke lichaam om angsten en beperkingen van hun eigen realiteit en die van van vorige generaties om zichzelf te bevrijden, waardoor hun energieën meer vrijheid krijgen. Dit manifesteert zich door een verbetering in gezondheid en vitaliteit, een hernieuwde vitaliteit van hun lichaam en zijn functie op fysiek en spiritueel niveau. Het is gewoon een genezing die het fysieke lichaam benadrukt en oude energiepatronen loslaat. Deze oefening stelt de persoon in staat om een ​​bewustzijn in zijn fysieke lichaam en zijn cellulaire structuur te creëren die bij hem past, waardoor hij een groter gevoel van controle verwerft.
Als je dit genezingsproces wilt ervaren om je spirituele groei te helpen en je fysieke lichaam geleidelijk aan puur Licht van de Schepper te laten worden, dan kun je deze aanroeping gebruiken om genezing en activering te helpen.
Genezing en activering voor uw fysieke lichaam
“Aartsengel Rafaël, aartsengelen en helende engelen, mijn geliefde gidsen en de Schepper, ik doe een beroep op je heilige aanwezigheid, je steun en je bescherming. Breng alsjeblieft balans en bereid mijn energieën voor zodat ik open kan staan ​​voor de conversie van bewustzijn en de lichttrilling van mijn fysieke lichaam.

Ik vraag je om nu de zuivere en gezegende genezende energieën van de engelen en de Schepper te kanaliseren in mijn energie en in mijn fysieke lichaam. Laat me een hogere vibratie van licht accepteren, een zuiverdere vibratie van liefde en een nieuw positief bewustzijn, door het diep te verankeren in mijn fysieke lichaam, mijn vlees, mijn botten, mijn bloed, mijn organen, mijn DNA en mijn celstructuur.
Ik vraag dat alle negatieve programma's, bewustzijn, overtuigingen en angsten die in het verleden zijn opgeslagen in mijn lichaam van vorige generaties op aarde en van mijn huidige leven op aarde, worden opgelost en nu met gemak en perfectie worden vrijgegeven.
Help alstublieft deze energieconversie in mijn fysieke lichaam, ervoor zorgend dat het een geleidelijk proces van vrede en verhoogde perfecte gezondheid is. Veranker alsjeblieft in mijn wezen en mijn energie, jouw steun en jouw hulp.
Mijn fysieke lichaam bevat nu puur licht, liefde en het bewustzijn van mijn ziel, mijn groep zielen en de Schepper om me te helpen mijn spirituele ontwikkeling op aarde voort te zetten, zonder angst of twijfel, in liefde en positiviteit. Bedankt en het zij zo. "
Neem de tijd om de genezing, verjonging en activering van het licht dat door uw fysieke lichaam stroomt voor te stellen, te voelen of te herkennen, ga rustig zitten of liggen totdat u het proces voelt is afgelopen. Het is goed om dit elke dag gedurende 14 dagen te oefenen om transformatie in je fysieke lichaam mogelijk te maken. Het is belangrijk dat je gedurende de 14 dagen van transmutatie van alle negatieve trillingen en incarnatie van positieve trillingen, de Engelen van Liefde op het engelenniveau oproept om jezelf te omringen en hun pure energie van liefde naar de bodem te kanaliseren jouw wezen. Vraag er minstens drie keer per dag om, want dit zorgt ervoor dat je wordt ondersteund en verliefd wordt,
Dit genezingsproces vindt van nature plaats voor diegenen die om genezing vragen vanuit hun gidsen en innerlijke gebieden, echter, om je intenties op dit genezings- en activeringsproces te concentreren, zal je spirituele groei stimuleren en je fysieke lichaam toestaan ​​om word een energie om je ontwikkeling op aarde te ondersteunen. Het is een stap vooruit naar ascensie, meesterschap en grotere integratie met de ziel van de Schepper.
In voortdurende steun en liefde,
Aartsengel Rafaël

Vertaald door Diane L. voor https://messagescelestes.ca