zondag 16 februari 2020

A Queen Will Always Turn Pain Into Power ~ Alma Zijlstra


A Queen Will Always 
Turn Pain Into Power 


Niets is zo belangrijk in het leven als groei, althans, wel in mijn leven. 
Ik denk dat dit ook één van de doelen van het leven überhaupt is. 

Om te blijven leren, te blijven groeien, jezelf te blijven ontwikkelen. 
En dan doel ik met name om op de eerste plaats een betere versie van jezelf te worden.

 Één van de meest mooie en meest krachtige dingen die ik heb mogen leren is hoeveel wij in ons eigen hand hebben. 

Hoe ongelooflijk sterk wij zelf ,( kunnen ) zijn. Whauw, hoe ver je de weg ook bent kwijtgeraakt, geef nooit op, blijf in jezelf geloven, want alles is mogelijk zolang je er maar zelf in gelooft. 

En ik praat uit ervaring. 

Niets is zo mooi om jezelf te overwinnen. 
En al je ellende, verdriet, fouten,chaos , pijn enz te overstijgen. 

Alles is mogelijk, iedereen kan zijn/haar weg terug vinden, ook al lijkt het soms zo uitzichtloos en ben je zover afgedwaald. 

Maar besef dat dit alles in jouw eigen hoofd en hart begint. 
Mindset, daar begint het !!! 

Maak die eerste stap, en je zult een kracht gaan voelen en ervaren die overweldigend is. Die je voor altijd zal veranderen in een dankbaar mens. 

Want mijn dankbaarheid voor het leven komt ook hieruit voort. 
Voor het feit dat ik ooit mijn weg heb terug gevonden. 

En voortaan weet dat ik, hoe moeilijk het leven soms ook kan zijn, ik een overwinnaar ben , want één van de moeilijkste gevechten in mijn leven heb ik al overwonnen. 

Mindset, het begint , zoals alles, bij jezelf. 
Geloof in jezelf, in je diepste "zijn" en verander je pijn in kracht