zondag 26 november 2023

Negatief bloed * Verhaal van Manon / Door Anoniem ~ 26 november 2023

Negatief bloed    *    Verhaal van Manon

Door Anoniem

Het is een grote vraag, waarom ik nooit geweten heb dat ik negatief bloed heb.

Een bloedgroep die maar bij 4 procent ofzo, van de totale wereld bevolking voorkomt.

Is er een reden waarom dat dit min of meer verborgen wordt gehouden?

Anders verteld men je dit wel, over je “eigen” bloed, notabene! Probeer eens, bel Saltro of je huisarts met de vraag wat je bloedgroep is?

Je laat bloed prikken maar ze kunnen je bloedgroep niet vertellen?

Waarom word het je niet verteld op tijd, zodat je weet dat je wellicht andere keuzes moet maken?

Als je een baby wilt, is dit cruciale informatie! Worden wij bewust met ernstige gezondheidsproblemen opgezadeld door dit te verbergen?

Zo raakte ik zwanger en wist niet welke bloedgroep ik had en mijn lichaam begon de baby af te stoten.

Ik werd vreselijk ziek en verloor de baby.

Ze gaven me daarna een Rhesus injectie (zonder te vragen) en daarna is mijn gezondheid nooit meer geweest wat het was.

Als ik later navraag waarom mij dit is gegeven, wordt er gezegd dat het nodig is voor een volgende zwangerschap, PARDON!? Misschien eerst even vragen of ik zelf wel wil?!

Feitelijk is mijn gezondheid door deze injectie, zo voel en ervaar ik dit, hierdoor op jonge leeftijd geruïneerd.

Wat ik me afvraag is o.a.;

 Wat is de reden dat je er niet tot moeilijk kunt achter kunt komen wat je bloedgroep is ?

Waarom wordt niet verteld dat behalve dat je een aparte bloedgroep hebt, ook andere absolute dingen zijn in het lichaam; zoals vaak een extra rib, feitelijk een lagere lichaamstemperatuur en meer!

Hebben zij een andere gezondheidsbehandeling nodig en wordt dit bewust onthouden?

 Is het zo dat mensen met negatief bloed niet goed reageren op diverse medicatie en waarom weten reguliere verpleegsters en artsen dit niet?

Wat zit er in de Rhesus injectie en wat doet dit met je lichaam ? (Als iemand hiervan op de hoogte is, graag een artikel insturen naar Wakkere Mensen).

 

Informatie voor als je aan kinderen denkt.

* Originele negatieve bloed lijnen, zitten vaak niet op de troon zoals vele denken, onderzoek het zelf.

ANOMIEM