zondag 26 november 2023

De Grootmoeders – Energie is in Beweging /Via Sharon McErlane ~ 26 november 2023

De Grootmoeders – Energie is in Beweging

Via Sharon McErlane – 24 november 2023

Ik had een paar slechte dagen. Er komt zoveel geweld naar boven in de wereld, zoveel lijden, dat ik mijn limiet heb bereikt. Mensen in mijn persoonlijke wereld leden ook. Ik voelde me overweldigd en ging naar de Grootmoeders, en hun aanwezigheid kalmeerde me onmiddellijk.

Het had zo’n rustgevend effect dat ik vroeg: ‘Grootmoeders, jullie aanwezigheid is genezend, zo behulpzaam. Waarom duurde het zo lang voordat ik contact met jullie opnam? Ik wil niet zo lijden terwijl ik dingen probeer uit te zoeken. Ik wil dat niet meer doen. Hoe kan ik op de juiste manier om jullie hulp vragen? Jullie tilde me meteen op, maar ik heb veel rondgezworven voordat ik echt om jullie hulp vroeg.

‘Er is altijd hulp’, zeiden ze. “Gewoon een krachtig verzoek indienen en dan wachten. Wij zullen je altijd helpen. Geloof het!” ze zeiden: “Want als je eenmaal weet dat er hulp beschikbaar is, zul je niet meer met je verstand bij de kwestie blijven stilstaan. Maak dus jouw behoefte bekend en wees dan stil.

‘Ook’, voegden ze eraan toe, ‘doe wat je kunt om jezelf te helpen en als je dat hebt gedaan, laat dan het gevoel dat je er verantwoordelijk voor bent los. Je hebt de neiging jezelf de schuld te geven van waar je mee te maken hebt en van hoe je je daarbij voelt. Je geeft jezelf de schuld van het verdriet, de angst of de pijn die je voelt. Niets van dit alles is jouw schuld!” ze zeiden. “De gevoelens van angst die je ervaart, zijn niet jouw schuld.

‘Het is simpel,’ zeiden ze terwijl ze een stap achteruit deden om mij beter te kunnen bekijken. “Energie is in beweging… en het beweegt zoals het hoort,” knikten ze. “Jij veroorzaakt niet dat deze energie beweegt. Je vindt het misschien niet leuk, maar het beweegt,” verklaarden ze.

“Laat de energie bewegen. Wees er niet bang voor’, zeiden ze, ‘bang voor de wreedheid ervan, bang voor jezelf en voor anderen. Laat het bewegen en terwijl het beweegt, doe alles wat je kunt om jezelf en anderen behulpzaam te zijn. Dat is aan jou om te doen. Doe jouw deel,’ zeiden ze en ze sloegen hun armen over hun borsten.

“De veranderingen die nu op aarde plaatsvinden, de energieverschuivingen en alles wat op dit moment naar de oppervlakte komt, zijn GROOT”, zeiden ze, terwijl ze hun hoofd schudden over de enorme omvang ervan. ‘Laat maar komen,’ zeiden ze. ‘Je kunt een goederentrein niet stoppen, en je kunt dit ook niet stoppen’.

‘Offer jezelf niet op aan de goederentrein,’ zeiden ze terwijl ze hun hoofden heen en weer kwispelden. ‘Blijf daar niet staan en neem de klap op. De goederentrein heeft geen geweten. Het zal je vernietigen. Het zal alles vernietigen wat op zijn pad komt. Dus ga uit de weg en laat het komen. Help gewoon”, zeiden ze. “Help waar en wanneer je kunt. Dat is alles’.

‘Veel van wat voorheen lag te slapen, wordt nu wakker’, zeiden ze, ‘en niet alles is mooi. Je wordt dus opgeroepen om ten strijde te trekken, om standvastig te blijven. Geroepen om te observeren, te getuigen, waar mogelijk hulp te bieden, en de wind te laten waaien, de golven te laten golven en de aarde te laten trillen’.

“Er is een standvastige, eerbiedige en observerende houding nodig nu alle dingen op Aarde veranderen. Je zult de komende dagen veel verwoesting zien en veel dat jou kwelt. Laat het in zichzelf oplossen en instorten, zeiden de Grootmoeders en ze veegden hun handen tegen elkaar. “Laat het gaan.

“Er is op dit moment niets ter wereld waar je je aan kunt vasthouden. Alles is in beweging. Observeer het’, zeiden ze, ‘heb de schepping lief en laat de zondvloed zijn overstroming doen. Nogmaals,’ zeiden ze, terwijl ze mij een blik vol geduldig begrip toewierpen, ‘je kunt een goederentrein niet tegenhouden. Die taak is niet jouw taak.

‘Laat het los,’ zeiden ze. “Laat het allemaal gaan. Je bent hier,” zeiden de Grootmoeders, “om te getuigen en lief te hebben. Ik hou van het ‘worden’”, zeiden ze en ik keek naar hen op. ‘De liefde komt eraan’, zeiden ze, ‘en wat er gaat komen is meer dan je op dit moment kunt begrijpen. Laat het zo zijn, zeiden ze. “Het is genoeg om het te laten zijn.”

De Grootmoeders

Kanaal: Sharon McErlane

******

Ga voor meer informatie over de Grootmoeders en het Net van Licht en om samen met ons het Net voor de wereld te verankeren naar netoflight.org Er zijn geen kosten verbonden aan dit werk.

Vertaling: wakkeremensen.org