donderdag 30 november 2023

‘Het Levendig Houden’- PANORAMA ~ 30 november 2023 ~ Anja Tjelpa

Het Levendig Houden’

PANORAMA

Reis mee, reis mee, het is fijn om op reis te zijn.
Kom mee in het interdimensionale terrein…
Dan kunnen we naar het dimensionale terrein…
Dan kunnen we naar, zie daar … we kunnen naar Aarde …

Een reis vol pakjes en pakketten, die kan je onderweg ontmoeten en begroeten. Ontdekken of erlangstrekken. Bekijk de verwachtingswaarde en patronen, opties, status en staatsie en de stoet…

En wat het met je doet … op Aarde zijnde…

Blikveld;
Ooh die Zon, de drager en brenger van stralen, die toverwerk doen met Aardse substantie. Ik hoor daar nu bij.
Ah dat Licht, dat maakt mij bezig en doende als bijen en sterren.
Wat is toch dat altijd schijnt te glanzen in de luchten?
Uh, dat water heeft wel aantrekkingskracht en macht en pracht, wat een wel voor het spel! De liefdevolle wel en wee, doet op Aarde ook mee.
Mijn hart als mens communiceert met deze levenszee.
Mijn ziel is de schipper en mijn geest de vertaler.
Diepgaand beseffend dat is mijn pakket. Fenomenaal.

Natuur doet wat natuur doet.

Wat doet dat hier op Aarde allemaal?
Er is een stem die reflecteert, weerklinkt in mij,
‘Lief kind herinner het ondervinden’.

Ik kijk in de rondte, in het buiten van de wereld op Aarde.
Maak gebruik van de vrijheid van Panaroma.
Op mijn voetstuk, zo hoog als ik kan…

Sommige is overweldigend door negatieve bedoeningen en bediening.
Ik draai rond op mijn voeten, langzaam en soms snel. Stop.
Zo van buiten gedaan, naar binnen gegaan.
De as aanvoelend, nadir en zenit.
Wonderbaarlijk middelpunt als beleving van een tel.
Dan raak ik de tel kwijt, door 1 stap te zetten, een beweging te maken en weer een volgende, en nog één en nog veel meer, dan raak ik kwijt het as-gevoel.

Maar toch in de schatting achteraf, lijken mijn zorgen heel klein en niets lijkt wee te kunnen bezorgen. De ondervinding in mijn pakket, van binnenin, bracht mij met bewegen naar reflecties van een wonderschoon dichtbij moment, dat glinsterde met specifieke kleuring, mijn innerlijke regenboog riep mij met lichttaal.
En… het deed mij herinneren veel van het grootste verhaal!
Waarom zijn we op reis ondernemend gezind?
Omdat Het er Is om ons ermee, erdoorheen ervoor en mede bij tegens bij te staan als Goddelijke kind.

Informatie:

Naar aanleiding van het vertalen van Heavenletter 735, gepubliceerd 27
oktober 2002. Vertaald 25 november 2023.
De vertalingen staan op de website van https://www.wakkeremensen.org

Afbeelding: www.tjelpanja-art-spiritual.com

Geschreven 27 november 2023, geplaatst op de website 27 november 2023.
Voor website bewerkt door Anja, met support van partner Michael.

En je doet het nooit alleen en daarvoor:
Dankbaarheid in grote omvang omringd door Liefde.

Voor gebruik van materiaal van de website tjelpanja, lees de pagina “overige”.