donderdag 15 december 2022

Niet Verder Te Gaan ~ 14 december 2022 ~ Steve Beckow

Niet Verder Te Gaan

Door: Steve Beckow – 13 december 2022

Het was vandaag 12/12 en ik voelde me de hele dag in een vreemde ruimte.

Uiteindelijk ging ik zitten en mediteerde. En ik herkende dat wat zich wilde laten voelen een goddelijke staat was.

Het begon niet als liefde, maar leidde wel tot liefde.

Het begon als een oproep om mijn grotere, innerlijke Zelf door te laten dringen tot het oppervlaktebewustzijn.

Mijn innerlijke, natuurlijke Zelf wilde vrijgelaten worden. Het wilde gevoeld en gehoord worden.

En ik zag dat mijn Troll nummer had verhinderd dat het zich liet voelen.

***

Nu ik in plaats daarvan kies om een baken van liefde te zijn, maak ik snel de goten en de leidingen schoon en de dingen stromen weer een beetje meer. Van het uitzenden van liefde, zei Michael:

Aartsengel Michael: Dus wat je doet als je de liefde naar boven en naar buiten brengt, als je begint te zenden, te delen, is alsof je in feite hebt geactiveerd wat wij de bron noemen. Het beeld waaraan je misschien denkt is de vulkaan.

Het is niet dat je je ledigt. Het is dat je ontdekt dat die bron zo vol en overlopend is dat het een gestage stroom is. Die gestage stroom hoeft nooit, nooit (denk aan wat ik zeg!)… nooit op te houden! (1)

Het hoeft nooit op te houden. En dat doet het ook nooit. Ik ben het die mijn aandacht terugtrekt en afgeleid wordt door iets anders.

Waar ik ook begon, dit is mijn bestemming. Ik zou in elke richting kunnen vliegen en de bestemming zou dezelfde zijn – deze transformerende, transfiguratieve liefde. Eenmaal erin, is er geen weg meer terug.

Voetnoten

(1) AAM, 13 maart 2015. Ook “Activating the Wellspring – Part 1/2,” 14 maart 2015, op

https://goldenageofgaia.com/2015/03/14/activating-the-wellspring-part-1-2/.

Steve Beckow

Vertaling: wakkeremensen.org