woensdag 28 december 2022

De Grote Transfiguratie ~ Judith Kusel (vertaling Yvonne Bakker)


De Grote Transfiguratie

De Grote Transfiguratie is nu in volle gang.
De Oude Aarde lost totaal op, en daarmee het verleden. Alles wat ooit op de oude aarde is geschapen, aangezien alles nu is losgelaten.
De oude aarde is volledig gescheiden van de nieuwe aarde.

Het is diepgaand en gaat verder dan woorden.

Als je deze woorden leest, zul je dit energetisch voelen in plaats van het alleen met je mind te lezen, want elk is op dit moment extreem hoog vibreert en er wordt mij verteld dat alles nu rechtstreeks in het hart en de ziel spreekt.

Er kunnen nu geen misverstanden of verkeerde interpretaties zijn, aangezien de hoog vibrerende essentie van de boodschap die aan jou moet worden doorgegeven, inderdaad zal triggeren wat direct in je ziel moet worden getriggerd.

Het nieuwe is hier en nu, ook al is het nog onbekend. Toch wordt mij constant verteld, geef je over en sta toe.
Ik heb gemerkt dat ik niet langer voor specifieke dingen of resultaten bid.
Ik geef me volledig over aan de immense golf na golf of golf van veranderingen die binnenstromen en sta mezelf toe om hierin op te lossen, wetende dat alles is zoals het is.
We zijn nu in het onbekende en niet in kaart gebrachte.
Alles wat we ooit waren, is niet meer. Het is weg. Opgelost. Gedemonteerd. Wat er nu ook naar boven komt in herinneringen, laat ze los, laat ze los.
Open je hart en armen om genadig en dankbaar de onmetelijkheid van het Zijn zelf te ontvangen - in uitdrukkingen en vormen die verder gaan dan alles wat ooit eerder bekend was!
In het onbekende - ligt het bekende.
In het onontdekte - het verkende.
We breiden uit tot in het oneindige. Heelheid. Eenheid. Een.
Alles is in grote beweging en stroming en wederopbouw. Het is vormloos en toch gevormd.
Wat ik vanmorgen heb meegemaakt en waarmee ik begiftigd ben, gaat alle vormen te boven. Gaat verder dan expressie.
Je zult de vibratie voelen terwijl het naar buiten rimpelt.
Sta open om te ontvangen wat hier wordt gegeven - daar het zal komen als stilte, als stilte en als frequentie en vibratie die verder gaat dan woorden.
Je zult tonen gaan horen die je nog nooit eerder hebt gehoord.
Je begint je uit te breiden naar energievelden die ver buiten de kwantumvelden liggen.
Je begint te trillen op de hoogste frequenties.
Je zult heilige geometrieën, heilige getallen, heilige wiskunde gaan zien, terwijl het Piramide Zelf ontwaakt.
Sta jezelf toe om uit te breiden.
Breid uit.
Breid uit.
Met toestemming van: Judith Kusel
Vertaling: Yvonne Bakker – The Essence of Life
Foto: Pars Duguay