woensdag 14 december 2022

“INVOCATIE” VOOR DIRECTE GODDELIJKE LEIDING – Boodschap van Venus Kumara ~ 13 december 2022 ~ Jahn J.Kassl


“INVOCATIE” VOOR DIRECTE GODDELIJKE LEIDING

Jahn J. Kassl, 9 december 2022

Boodschap van Venus Kumara


De enige reden voor je ongeluk is je afstand tot God. De enige reden voor jouw geluk is je nabijheid tot God. Geluk kan alleen gedefinieerd worden in verbinding met God, alle andere toestanden van geluk zijn onvolmaakt en houden geen stand.


Uit de boodschap: »God is de oplossing«

“Invocatie” voor directe Goddelijke leiding

Ik, (vermeld hier je naam),
ben klaar voor de directe leiding van God in mijn leven.
Ik heb me ervan vergewist dat mijn voornemen (noem hier je voornemen) coherent is en ik wil het nu met al mijn kracht uitvoeren.
Mijn wil en de wil van God zijn één.
Ik ben de weg, de waarheid en het leven.

Daarmee heb je alles overgedragen aan God en ben je nog steeds de acteur in het hele proces. Deze samenwerking met God is veel mensen vreemd. Ze worden als door de wind van de tijd heen en weer geslingerd en de vraag naar de zin van het leven dient zich aan.

In deze eenheid met God is alles mogelijk! Wees dus nooit bang om dingen te doen die je nog nooit gedaan hebt. Ga moedig nieuwe wegen, neem nieuwe paden en vervolg ze met al je wilskracht!

Nadat je gecontroleerd hebt of een doel goed voor je is, streef je het met volle overgave en met God na.

Deze symbiose met God is de sleutel tot een succesvol leven. Zonder God ben je als een vis zonder water of een vogel zonder vleugels. Zonder God raak je verstrikt in de maalstroom van gebeurtenissen en word je opgeslokt door de tijd.

God is de oplossing en alleen omdat de meeste mensen God niet kunnen zien, ontkennen ze ZIJN bestaan. Maar wat, geliefde mens, kun je met je ogen waarnemen? Wat zul je waarnemen als je je ogen voorgoed sluit? Het wezenlijke bestaat voorbij het zichtbare – en wat je ogen je laten zien is slechts een deel van de werkelijkheid.

Open daarom je innerlijke toegang, het innerlijke Zien en je intuïtie! Vertrouw steeds meer op je innerlijke impulsen! Oefen het!

Want net zoals je geoefend bent in het vertrouwen op je vijf zintuigen, moet je oefenen in het vertrouwen op je innerlijke zintuigen.

Vertaling: Petra – voor wakkeremensen.org