woensdag 21 december 2022

Heb Vertrouwen in de Universele Stroom van het Goede ~ 21 december 2022 ~ Shanta Gabriel



Heb Vertrouwen in de Universele Stroom van het Goede

We putten uit de compassievolle en tijdloze wijsheid van de Gabriel Berichten om inzicht en inspiratie te bieden die we elke dag van ons leven kunnen toepassen.

De Gabriël Boodschap voor deze week van Aartsengel Gabriël herinnert ons eraan dat het Universum een welwillende plaats is en dat er creatieve oplossingen in overvloed zijn!

Vertrouw op de universele stroom van het goede en weet dat er
een creatieve oplossing is in alle situaties.

Deze boodschap van Aartsengel Gabriel lijkt de tijdloze vraag te stellen:

Geloof je in een welwillend universum of niet?

Het antwoord op deze vraag opent de weg voor een nieuw begrip van alle uitkomsten die we in het leven ervaren. Wanneer we geloven dat we worden gesteund door een zorgzame, liefdevolle en overvloedige Goddelijke Aanwezigheid, brengt onze houding dat tot stand. Elke beslissing die we nemen wordt veranderd door het geloof dat we ofwel geleid en verzorgd worden ofwel dat we hier in deze wereld zijn en het leven alleen doen. Het is een krachtig bewustzijn.

Dit is een tijd voor Radicaal Vertrouwen in onszelf en in het geleidingssysteem dat met onze Ziel samenwerkt om meer harmonie te brengen op elk gebied van het leven. Door te geloven in een universele stroom van goeds kan ik in de rivier van de hele schepping stappen in het vertrouwen dat mijn intenties voor het leven mij openen voor de Goddelijke leiding die ik nodig heb om van moment tot moment beslissingen te nemen voor mijn leven. En als ik toevallig een keuze maak die niet mijn Hoogste Goed dient, kan ik in het volgende moment geïnspireerd worden om een betere beslissing voor mezelf te nemen, wetende dat ik geleid word door een Hogere Macht die in en door mij werkt.

Toen ik voor het eerst de lering van Aartsengel Gabriël ontving, dat er voor elke situatie een Creatieve Oplossing is, gebruikte ik die om hulp te vragen bij het vinden van de perfecte woning. Wat onmiddellijk gebeurde was dat het huis waar ik dacht naartoe te verhuizen niet doorging, zodat ik in een situatie terechtkwam die nog erger leek dan voorheen. Na een verrassend korte tijd van doordraaien besefte ik dat er een Creatieve Oplossing moest zijn, want dat was de belofte van mijn begeleidingssysteem.

Ik moest toegeven dat de deuren voor mij gesloten waren om in Hawaï te blijven wonen en dat er een nieuw leven in het grote Onbekende openging – opnieuw. Toen ik me overgaf aan deze nieuwe mogelijkheid en de stappen begon te nemen om naar het vasteland van de VS te verhuizen, gingen er weer deuren open. Allerlei hulp kwam om mij te ondersteunen door processen die mij naar Mt. Shasta leidden. Jaren later leidde een soortgelijke gebeurtenis tot een goddelijke uitnodiging om naar Martha’s Wijngaard te komen, waar ik me thuis voel.

Er zijn veel situaties in de wereld en in ons individuele leven die duidelijk een Creatieve Oplossing nodig hebben omdat ze te verwarrend, verschrikkelijk, angstaanjagend, en een willekeurig aantal andere duistere bijvoeglijke naamwoorden lijken. Dit zijn situaties waarin het erop lijkt dat alleen een wonder een welwillende uitkomst kan creëren. Dat is het moment om een Creatieve Oplossing op te roepen en het Licht van de Universele Aanwezigheid door je mentaal-emotionele toestand en de situatie voor je bewustzijn te laten stromen.

Verwacht niet dat de uitkomst zal zijn zoals je had verwacht. In plaats daarvan is het tijd om je over te geven aan de uitkomst die in je hoogste belang is en de goddelijke creativiteit van het Universum voor je te laten werken. Ook al bleek het dat ik plotseling de behoefte had om weg te gaan van een plek waar ik aan gehecht was, ik weet zeker dat er eerder aanwijzingen waren over de wijsheid om in Hawaï te blijven, hoewel ik ervoor koos die te negeren. Wanneer je kunt vertrouwen op Radicaal Vertrouwen in de creatieve oplossingen die worden aangeboden door een welwillende Bron, zul je verbaasd zijn over de mogelijkheden die zich voor je kunnen openen wanneer je deze keuze maakt.

Goddelijke Aanwezigheid,

Shanta Gabriel – Dank U dat U mij een Creatieve Oplossing brengt in de situatie waar ik me op concentreer. Ik vertrouw erop dat er een welwillende uitkomst is die in mijn hoogste belang is. Ik geef alle aspecten van controle op en sta de Universele stroom van Goed toe om in en door mij te werken.

Ik vertrouw op mijn Hogere Macht en de begeleiding die nu met mij werkt om elke keuze en beslissing die ik op dit moment maak, te ondersteunen. Ik vraag om Happy Endings op elk gebied van mijn leven en ik draag alles wat ik BEN op om de Hoogste Bron te dienen in alles wat ik doe. Voor deze en al mijn zegeningen zeg ik DANK U. En zo is het.

Shanta Gabriel

18 december 2022

Vertaling: wakkeremensen.org