maandag 26 december 2022

Een nieuwe fase is begonnen - Jenny Schiltz


Een nieuwe fase is begonnen - Jenny Schiltz

***Kejraj Opmerking: dit is erg interessant voor Jenny om te delen wat ze op dit moment heeft. Voor de vorige nacht, in de droomstaat zag ik wat leek op een enorme ring van licht geplaatst op Moeder Aarde bij de evenaar, en lichtgolven strekten zich uit naar het noorden en het zuiden en bestreken de hele planeet. Dit is ook het moment waarop de fysieke verandering begint.
Ik wil even de tijd nemen om je een kort bericht te sturen over het geweldige nieuws dat Spirit deelde.
Op de zonnewende ging het alarm van mijn man af, waardoor ik uit een diepe slaap werd gewekt maar me niet helemaal wakker maakte. Terwijl ik in de schemering bleef hangen en me probeerde vast te grijpen aan de slierten van de nachtdromen, voelde ik me getrokken, opgeroepen.
Ik volgde de vertrouwde aantrekkingskracht en bevond me op een schip. Mijn team was aanwezig en ze begroetten me met een luid "Happy Birthday!!"
Ik keek ze verward aan en zei: "Het is niet mijn verjaardag." Ze lachten en zeiden: "Je zult deze dag markeren als de dag dat er veel in je leven zal veranderen."
Ik was in de war; mijn menselijke geest verzon scenario's van hoe mijn leven zou veranderen. (Win de loterij! Ja, alsjeblieft! Lol) Mijn hoogste aspect zwaaide me uit en zei, laat me je laten zien ... "Gefeliciteerd."
Ze liet me een raster zien dat verlicht en volledig verankerd was in de aarde. "Het is gebeurd; waar jij en anderen zo lang aan hebben gewerkt, is klaar. Dit raster draagt ​​een hogere frequentie, een hogere elektrische stroom waardoor een groot deel van de ziel zich in het lichaam kan verankeren. Velen zullen deze tijd markeren als de tijd van herboren worden.”
Terwijl ze dit zei, raakte mijn lichaam geëlektrificeerd en kreeg ik kippenvel. Degenen die er klaar voor zijn, bevinden zich diep in hun belichaming. Dit zal in fasen gebeuren – eerst het downloaden, dan het zuiveren van wat niet overeenstemt met de ziel, dan het verankeren/belichamen van wat gedownload is. Dit zal keer op keer gebeuren totdat het voltooid is.
Ik vroeg hoe lang dit proces zou duren en kreeg te horen dat het van persoon tot persoon zou verschillen. Het zal afhangen van wat er moet worden gezuiverd en hoeveel weerstand men heeft tegen het nieuwe. Elke download van onze ziel vereist dat we loslaten wat niet langer op één lijn ligt.
Als ik me in dit proces voel, voelt het als een heerlijke, ongelooflijke ontvouwing (hoewel het fysieke uitdagingen kan hebben). We zullen beetje bij beetje ons ware zelf ontdekken en onszelf blijven bevrijden van de beperkende beperkingen van onze geloofssystemen en verplichtingen.
Ik kreeg te horen: “Wees weer een pasgeborene; bekijk alles met verwondering. Laat los wat je denkt te weten en laat de waarheid door je heen komen; zonder oordeel. Sta overal voor open.”
"Je bent magie in een rijk dat is vergeten dat het ook magie is."
Het was een heel mooi bericht. Deze periode biedt elk jaar ongelooflijke licht- en groeimogelijkheden; dit jaar is echter nog krachtiger naarmate we onze belichamingservaring verdiepen. Bedankt aan allen die het licht hebben vastgehouden en verankerd; ieder van ons is nodig en zo waardevol.
Ik stuur jullie allemaal veel liefde en zegeningen. Ik waardeer iedereen die dit bericht deelt, aangezien velen verborgen zijn op sociale media.