vrijdag 27 oktober 2023

De energie update van vandaag 27/10/2023 ~ Martha Krul


De energie update van vandaag 27/10/2023

De kracht van de energie is aan het veranderen. Je zal het gevoeld hebben.

Geef je over aan die energie en vecht geen ongelijke strijd. Speel in de golven.

Laat de wind je ondersteunen. Bepaal je eigen richting. Voel wat goed voelt en ga daarvoor. Je dromen zijn tekens. Je wordt geleid.

Stap over naar energetisch leven en je leven zal veranderen. Laat die oude tijd los en stap verder op je verlichte pad. Je wordt gedragen wanneer je gedragen wil worden.
Jij maakt je eigen keuzes

Besluiteloosheid
Je vindt van alles van jezelf.
Soms terecht, soms niet.
Je twijfelt bij het zoeken van je pad.
Moet je links of moet je rechts?
Was er maar iemand om aan te vragen.
Je houdt jezelf weg van de mogelijkheden die er zijn.
Er is iemand om het aan te vragen.
Het universum luistert altijd naar je.
Het universum vertelt je of je links of beter rechts kan gaan.
Je twijfelt aan jezelf.
Je droomt over veranderingen in je leven.
Je denkt, dat kan niet.
Ik ben gebonden.
Ik ben niet vrij.
Het universum kent al jouw opties.
Die weet hoe je in het leven staat.
Die weet wat jij wel niet wil.
Je energetische begeleiders willen alles in liefde voor je doen.
Het is aan jou om jezelf te vertrouwen, zodat je hun aanwijzingen
kan volgen.
Niet het universum, maar jijzelf bent degene die loslaat.
Jij bent veranderd.
Je hebt alle potenties voor een gelukkig leven in je zitten.
Alleen jij denkt dat dat niet voor jou geldt.
Laat dat los en weet.
Weet dat je alle mogelijkheden om gelukkig te worden in
je hebt.
Twijfel niet, zodat je zelf deuren dicht gaat houden.
Je dromen zijn waarheid.
Je dromen zijn tekens.
Je kan het, maar durf je je eraan over te geven.
Heb je wel eens bewust gekeken hoeveel aanmerkingen
jezelf dan naar voren brengt.
Hoe vaak hoor je jezelf “Ja, maar” zeggen?
Dat is een belangrijk teken voor jezelf.
Dat is het loslaten van je vertrouwen.
Wat je aandacht geeft wordt versterkt.
Je ziet de wereld zoals jij denkt dat de wereld eruit ziet.
Je hoeft het niet aan die ander te vragen.
Jij bent zelf de spil van je eigen universum.
Ga naar jezelf en praat met jezelf.
Waarom “Ja, maar”…..
Waarom stap je niet over die drempel en zegt,
“Ik laat mij verrassen”
Kom maar op, dit vind ik leuk.
Ik stap vol vertrouwen op nog onbekende paden.
Ik word geleid, dus is het goed.
Ik ben dankbaar en ik ga.
Ik ben vol vertrouwen om te zien waar dit toe leidt.
Dan kan je nieuwe reis beginnen.
Je hebt de potenties in je zitten.
Het is aan jou om die deur te openen.
Geen “Ja, maar”.
Ik volg en zie waar ik naartoe geleid wordt.
Ik ben in voor avontuur.
Je bent verbonden met je verlichte pad.
Zet je stappen in vertrouwen en je droom wordt werkelijkheid.
Namasté
Ik zie het licht
Martha Krul