zaterdag 28 oktober 2023

1e AANROEPING – 40 DAGEN VAN TRANSFORMATIE – Boodschap van Meester St. Germain ~ 28 oktober 2023 ~ Jahn J.Kassl


1e AANROEPING – 40 DAGEN VAN TRANSFORMATIE

Jahn J. Kassl, 26 oktober 2023

Boodschap van Meester St. Germain


Beste lezers, beste vrienden,

Met groot genoegen deel ik jullie mee dat de 3e editie van het boek voor meesters, 30 TORE ZUR ERKENNTNIS (in het duits), vers van de pers is gekomen. Moge het zijn helende werk doen en jullie inspireren in jullie transformatieprocessen.


1e aanroeping – 40 dagen van transformatie

Mijn dienst is OVERAL en, zoals alle Meesters uit het Zijn, heb ik slaap noch pauze nodig.

Wend je alsjeblieft tot mijn liefde: ik sta te wachten, ik wacht op jullie!

Aanroeping voor 40 dagen

IK VRAAG U, MEESTER ST. GERMAIN,

OM NU ALLES VAN ME AF TE NEMEN

DAT MIJN ZICHT OP MIJN WEZEN BLOKKEERT.

IK VRAAG U EN DE VIOLETTE VLAM VAN LICHT, NU,

OM DE VOLLEDIGE TRANSFORMATIE VAN MIJN PROBLEMEN.

IK BEN DANKBAAR.

Zeg 40 dagen lang, onafgebroken en dagelijks, dit aanroepingsgebed en je emotionele, mentale en spirituele staat zal worden gezuiverd in een mate die je nog nooit eerder hebt bereikt.

Deze tijd vraagt om deze middelen, want het einde der tijden nadert, ja, het nadert! Neem 40 minuten tijdens elk van deze 40 dagen en je zult een nieuwe status in jezelf creëren. Daarna zul je helder zijn en de middelen hebben om de manipulaties die op Aarde plaatsvinden te herkennen.

Vertrouw erop: ik ben bij jullie!
MEESTER ST. GERMAIN

Vertaling: Petra – voor wakkeremensen.org