zaterdag 16 februari 2019

Vrijdag 15 februari 2019 KOSMOS ASCENSIE JOURNAAL - Marjolein Ingrid Soulpursang

 Afbeelding kan het volgende bevatten: lucht, wolk, buiten en natuur 

Vrijdag 15 februari 2019
KOSMOS ASCENSIE JOURNAAL

Een kolossale frequentiestijging van 2347.826% en een collectieve bewustzijns indaling van 14 Dimensies! Ons lichtwezen oftewel onze ziel daalt nu volledig in ons fysiek lichaam [chakra 1-3] in. De kracht van de binnenstromende lichtgolven zuiveren ons lichaam van vele levens en generaties uit 3D die via onze voeten omhoog gezogen worden. Dit vergt heel veel van ons fysiek lichaam; alles wordt bloot gelegd aan pijnen, kwetsuren, niets blijft verborgen.


Nu het licht met de dag intenser wordt kan ons zenuwstelsel daar heftig op reageren en zelfs met paniek, zoveel licht was er nog niet eerder op aarde en het komt van alle kanten binnenstromen in onze aura=nervengeist dat je er overspannen van kan raken, alsof je onder hoogspanning staat en af en toe flink je hebt te ontladen van alle emoties die zolang ongezien, ongehoord en vooral on-ge-uit opgeslagen lagen in je onderlichaam/onderbewustzijn. Het wordt allemaal nu naar de oppervlakte getrokken!

Vanmorgen werd ik wakker met gelijk een zware sombere jas over me heen aan -niet ge-uite -emoties, ze deprimeerden me en ik wil eigenlijk helemaal niets meer, gevoel van knock-out geslagen te zijn door dit bombardement aan doodse energie.

Ik was woedend en verdrietig tegelijk. Ik gilde en schreeuwde tegen mijn nietsvermoedende bed; "'wanneer houdt dit nou eens op, al die mooie woorden maar ik word alleen maar ellendiger ervan, wat ik ook probeer". Het is niet eerlijk gilde ik, anderen kunnen genieten en functioneren alsof er niets aan de hand is en ik ben zo verslagen door al die duistere energie en al die verscheurende pijnen die tot op mijn botten gaan. Alsof ik verscheurd word. Mijn bed liet me geworden en sprak me niet tegen, ook niet toen ik wild om me heen zijn kussens afpakte en door de kamer smeet.

Pffffffffffff….er kwam ruimte, ik kreeg weer lucht. Ik was zelfs boos op dat felle licht, het deed me zeer zelfs op mijn huid en aan mijn ogen. Wat een woede in mij, en wat een vuur! Dat is de lever energie! Het zuivert de lever en de bloedstroom naar het hart!

Dit is dus de rauwe werkelijkheid als we door de Nervus Terminalis gaan! De vastgezette shitstroom komt flink los, gooi het eruit.

Daarna was het heerlijk genieten van het lente zonnetje, maar al snel heb ik genoeg fel licht binnengekregen wat mijn zenuwstelsel oplaadt, en heb ik weer een aura-reiniging nodig en een meditatie om het te verwerken en te integreren.

De veranderingen waar we nu collectief doorheen gaan zijn sterk voelbaar.
Binnenstromende zonnestormen en grote witte pieken in de Schumann resonantie beïnvloeden je gevoelssnaren en trillen alle aangeplakte troep los in je zenuwstelsel. Alsof je een kostbare Stradivarius bent maar de snaren zijn aangekoekt met vuiligheid.

Ons fysieke lichaam en ons zenuwstelsel kunnen heftig reageren op al deze stromingen dmv hartritmestoornissen, nerveus, drukgevoelens, spanningsklachten nek/schouders, hoofdpijn, schedelpijn, misselijk, opgejaagd etc.

We zijn inmiddels een flink eind ingedaald in ons lichaam, door het grote donkere lege gat gezakt en zijn aangeland in chakra 1en 2 waar we nog veel opruimwerk hebben te doen. Ons ego is doodsbang voor deze grote lege ruimte en kan dus in paniek raken.

De heilige ruimte weer innemen en weer laven uit onze levensbron nadat het troebele water gezuiverd is van alle pijn, onmacht, misbruik schuld en schaamte van vele levens en generaties!
We worden weer flink door elkaar geschud, losgetrild en losgeweekt van oude vastgekleefde weefsellagen.

Emotionele plaque wordt verwijdert mits wij ons durven overgeven en zonder oordeel deze kosmische instroom van licht zijn werk mag doen.

Passief durven zijn en het over je heen laten komen, je handen kun je op je onderbuik leggen of benen, voel maar waar ze naartoe getrokken worden. Ze werken samen met deze instroom aan energie.

Marjolein Ingrid Soulpursang