dinsdag 12 februari 2019

Dinsdag 12 februari 2019 JOS JW MARX - EEN KAARTLEGGING MET BETREKKING TOT DE ENERGIE VAN VANDAAG

 Geen fotobeschrijving beschikbaar.

Dinsdag 12 februari 2019
JOS JW MARX - EEN KAARTLEGGING MET BETREKKING TOT DE ENERGIE VAN VANDAAG

Vanochtend werd ik wakker met een gevoel van onbestemdheid. Daar waar we gisteren 11 februari door een poortdag gingen met enigszins gekalmeerde energie en vooral in de ochtend en middag een adempauze hadden, is vandaag om het even ronduit te zeggen, 'Alledonders heftig'

De Energie die vandaag aankomt op aarde en ons lichaam bereikt is heftig, turbulent en zwaar te verwerken.


Mijn eigen klachten vandaag zijn met vlagen: Hitte energie in het hoofd, en op mijn kruin hete tintelingen, een band om mijn hoofd en rug, druk en hete energie in mijn hoofd, schouders, nek en rug. Verkrampingen. Last van buik, onderbuik maag en darmen. Een gevoel van onbestemdheid, en oude angsten die omhoogkomen. Buikklachten overheersen ook, in verband met de aangeslagen chakra's... Houdt rekening mee met organen die van slag af zijn en misselijkheid, darmkrampen en of buikloop.

Daar waar ik dacht gisteren een beetje klaar te komen hiermee lijken vandaag weer een aantal schaduwen en echo's naar boven te komen, en ze zoeven als spoken door mijn hoofd. Het gevoel van angst, en de overtuiging niet genoeg, of niet goed genoeg te zijn overheerst bij tijden. De onzekerheid over jezelf dus.

Mijn medicijn vandaag leert me weer om rustig contact te maken met mijn eigen lichaam. Om even ergens rustig te gaan zitten of te liggen en vooral de boel te laten zijn zoals die is.

- Advies: Doorademen en bij jezelf blijven:
Je eigen lichtkern vinden vandaag is het advies, rustig doorademen tot in je bekken, en met een golvende stroom deze energie vanzelf uit je lichaam te laten stromen. Probeer vooral je lichaam te voelen, je aarden met blote voeten op de grond, en probeer als het kan bij de zonnewarmte te komen met je lichaam.

Zodra je dit doet, kun je snel weer contact maken met je passies, je wensen en dromen, en je eigenwaarde en kun je de boel gewoon laten stromen, ook als het wat minder leuk voelt.
Wees er maar getuige van, wat die energie die binnenkomt met je wil, in al zijn heftigheid, zuiverend, turbulent, als een storm die de lucht weer klaart.

- Kaartlegging
Matthijs van stroomnieuws vroeg me vandaag om in relatie tot de binnenkomende energie een paar kaarten te trekken.
Voor mezelf had ik vanochtend al voor en na een medicijnsessie een kaart getrokken, dus een 3e legging binnen 2 uur tijd leek me niet direct nodig, maar toch.
Dit doe ik niet dagelijks maar ik maakte hier maar graag een uitzondering voor.
Hij had de vraag nog niet gesteld of ik kreeg onmiddellijk een beeld voor ogen welke 2 decks ik moest pakken hiervoor. Namelijk: 1. Begeleiding vanuit de bron (Cheryl Lee Harnish) en 2. Chakra Wijsheid Orakelkaarten. (Tori Hartman.)

Afstemmen hoeft vandaag bijna niet, aangezien de energie zichzelf aangediend heeft en kenbaar gemaakt.

De kaarten voor de huidige energie vandaag zijn dan ook:
(en let op de randkleur van de chakra kaarten, zij geven je een clue!)
Onzekerheid
Acceptatie
Eigenwaarde
Passie
2 opeenvolgende chakra's namelijk het wortelchakra (rood), Muladhara en Swadhisthana (oranje) worden vandaag aangeslagen.

en uit het andere deck:
Kaart 36 (rood)
Praten met jezelf, met je zelf omgaan,
wees lief en aardig voor jezelf op deze momenten.
Bewustwording in de veroordeling van jezelf en de innerlijke dialoog, Groei. Zoals je met anderen omgaat dien je dat ook met jezelf te doen.
en kaart 9 (Groen blauw paars en geel)

Beloning, we zijn gelanceerd.
een andere energiestroom komt op gang, we worden ons bewuster van onszelf, onze passies en dromen, ons harde werken wordt beloont. Het huiswerk is gedaan, er komt een stroomversnelling aan, goede dingen zijn onderweg.

Zoals je ziet komen de kaarten goed overheen met de energetische zaken van vandaag.

Met dank aan Matthijs van stroomnieuws om deze legging aan te vragen en direct duidelijkheid te scheppen.

Er is geen twijfel over mogelijk, en ook niet over de onzekerheid over jezelf die je vandaag mag laten gaan...

Adem maar door lieve schat... je kunt dit!

Aho...

Jos Marx.