maandag 18 februari 2019

Transparantie, Nieuwe Wereld transparanter dan Oude Wereld / Micha Beuger / 2019-02-17


Transparantie bevordert veiligheid
Veel lichtwerkers hechten aan privacy. Ik zie privacy meer als noodzakelijk kwaad in onze huidige overgangstijd. Zolang er nog behoefte bestaat aan functionerende wachtwoorden en pincodes, houd ik die zorgvuldig geheim. In wezen is er nu al nauwelijks privacy in de computerwereld. Ik zie geheimen daar binnenkort geheel verdwijnen. 

Toen ik eens een helpdesk belde, nam die medewerker tijdelijk de complete besturing van mijn computer over. Ook buiten de ICT-hulpverlening gebeurt zoiets geregeld. Gelukkig meestal niet met criminele bedoelingen. Maar met elektronische technologieën van morgen, kunnen alle wachtwoorden onmiddellijk worden gekraakt. Aparte beveiligingen worden overbodig, zodra alle cybercriminelen worden gestopt, voordat die kunnen toeslaan. Ik geloof beslist niet in doemscenario’s, zoals beschreven in het fascinerende boek 1984 van George Orwell.
Volgens mijn ervaring – die verder gaat dan dit leven – is het overgrote deel van onze mensheid te goeder trouw. Minderheid Big Brother valt dan als eerste door de mand – en valt af in de race voor het beheer van onze Aarde. Ik beleef de brute regering Trump als een nuttig mechanisme om de corrupte Oude Wereld te helpen ontmantelen. Prachtige donkere jonge vrouwen staan klaar om het over te nemen en mee te bouwen aan de Nieuwe Wereld. Ik verwacht ooit een wereldregering, die toeziet, dat oorlog, vervuiling, armoede en misdaad geen kans krijgen. Maar waar blijf je dan met onze vrije keuze? Ja hoe zo? De mogelijkheid om anderen in hun vrijheid te beperken? Misdaad loont binnenkort niet meer. En is dan voltooid verleden tijd. Nederland loopt voorop in deze ontwikkeling. Bijna alle terroristische aanslagen worden hier nu al bijtijds verijdeld.

Transparantie bevordert onkwetsbaarheid
Om puinhopen te creëren, heb ik geen vorige levens nodig. In dit leven ben ik al genoeg de weg kwijtgeraakt. Overigens met goede bedoelingen en alle puin is inmiddels geruimd. Die misstappen zijn voltooid verleden tijd. Maar mijn zwaarbeladen verleden duikt toch nog af en toe op. Men heeft zelfs gepoogd mij te chanteren en dit alles openbaar te maken. Ik ben dit voor geweest. Mijn doopceel staat al uitvoerig op een van mijn websites. Niet in het hoofdmenu en ik geef hier ook geen link. Maar met enige moeite weet je alles over mij te vinden. Ik ben niet chantabel en ook niet omkoopbaar want ik heb niet te weinig en niet te veel geld en ik heb alles al. Verder ben ik geen hulpverlener meer en gelukkig bekleed ik voortaan ook geen leidende of politieke functies. Wat familie, vrienden of wie dan ook betreft. Betrek mij niet in wat voor geheim dan ook. Ik doe niet meer mee. Het is niet meer mijn taak om oude dualiteiten te helpen uitspelen. Ik creëer nu al mee aan de Nieuwe Wereld. Alleen al door steeds beter te functioneren in deze overgangsperiode. Je weet wat je aan mij hebt.

Transparantie bevordert gezondheid
Transparantie gaat over licht. Over duidelijke volledige uitwisseling van informatie. Ook binnen mij als persoon. Inclusief mijn lichaam en alles wat ik verder heb en ben. Hoe meer ik als geheel functioneer, hoe gezonder ik ben.

Transparantie bevordert eenheid
Een gemeenschappelijk beleefde werkelijkheid heeft nog nooit bestaan in de geschiedenis van onze mensheid. Het meeste, wat als zodanig wordt beschouwd en verkondigd, berust op de meest erbarmelijke illusies. Er lijkt wel zoiets te bestaan als groepsgewijze werkelijkheden, maar ook die blijken grotendeels illusoir te zijn. Denk maar aan al die religies, filosofieën, ideologieën, theorieën, therapieën of wat dan ook. Inclusief New Age. Ik heb levendige voorstellingen van werelden, waar wel degelijk gemeenschappelijke werkelijkheden voorkomen. Hierbij laat ik in het midden, hoe ik aan die voorstellingen kom. Ik ga daar ook zeker geen zieltjes voor winnen. Als ik een ding heb geleerd in dit leven, dan is het, dat zieltjeswinnen per definitie leidt tot nóg meer verdeeldheid. Met in het ergste geval groepen, die elkaar bestrijden. Alsjeblieft niet nog meer religies of wat voor systemen ook. Een gemeenschappelijk beleefde werkelijkheid is in onze huidige wereld volstrekt onmogelijk. Zelfs als iedereen zich strikt beperkt tot onze officiële wetenschap, die trouwens ook deels op illusie berust. Aarde is officieel een bolvormige planeet die door de ruimte zweeft. Hoe kan het dan, dat er tegenwoordig weer wetenschappers rondlopen, die geloven in een platte Aarde, waarbij er geen andere planeten bestaan? Het andere uiterste zijn stromingen, die geheime ruimtevaartprogramma’s verkondigen. Wij zouden ieder een eigen ruimtescheepje moeten hebben, waarmee we zelf kunnen kijken hoe dit alles zit. Hier kijk ik trouwens persoonlijk reikhalzend naar uit. Het buitenaardse en Disclosure behoren tot mijn missie. Ondank de toename van licht – waarmee ook ik werk – is het nog veel te donker voor gezamenlijke werkelijkheid. Eerst nóg meer fel innerlijk daglicht. Dan verdwijnen nepnieuws, corruptie en machtsspelletjes vrijwel vanzelf.

Transparantie bevordert liefde
Zelfliefde is tegenwoordig in de mode. In het vliegtuig eerst je eigen zuurstofmasker op, dan pas bij je kind. Volgens mij hoort dit afwegen van belangen typisch bij onze overgangsperiode. Zoiets blijf je houden zolang je nog licht, liefde of wat dan ook buiten jezelf zoekt en van elkaar leent. Ik leef steeds meer vanuit de innerlijke Bron van licht en liefde. In Eenheidsbewustzijn als een geheel met de buitenwereld. Ik straal – vrijwel – voortdurend en vrij. Zodoende hoef ik niet meer af te wegen. Het gaat haast allemaal vloeiend en vanzelf. In mijn beleving leven de meeste mensen tegenwoordig zo. Vanuit zichzelf? Door mij aangestoken? Hoogstwaarschijnlijk beide tegelijk. Ik weet, dat ik ertoe doe. Al doe ik nog zo weinig in de uiterlijke wereld. Ik leef nu al zo transparant mogelijk. En dit werkt. Met onvoorwaardelijke liefde.

Micha Beuger

 www.buitenaards.net/pdf/individualiteitboek.pdf