dinsdag 16 mei 2023

Update ~ Marjolein Ingrid Soulpursang

Update

EXTREEM KRACHTIGE ENERGIEEN STROMEN BINNEN en er komt nog veel meer aan on "high speed"!!

Activeert flink onze blauwdruk onder onze voetzolen= brandende schrijnende voetzolen branden karma weg en je ziel komt tevoorschijn=innerlijke kindje van puur licht en liefde. Dit kan flinke ego paniek geven die nu zijn bescherm rol kwijt raakt. Hij wilde immers ons innerlijk kindje beschermen tegen de pijn en kwetsuren.
STERK VOELBAAR ZIJN DE DRUKGOLVEN IN ONZE WERVELKOLOM, NEK-KAKEN, SCHOUDERS-BORSTKAS EN SACRUM!

INSTABIEL AARD MAGNETISCH VELD veroorzaken disbalans in onze evenwichtsorganen= wankel-dizzy-moeite met aarding-misselijk

Er is een kleine CME op komst vandaag die mogelijk tot een G1 zonnestorm kan gaan leiden= onrust is voelbaar

VERHOOGDE ZONNEWINDSNELHEDEN TOT 500 km/s;-geven een verhoogde druk op de nervus vagus= onrust, stress, paniek, nerveus, angstig, hoge benauwende ademhaling, controle drang, multi tasken, opgejaagd, hartritmestoornissen, spijsvertering van slag, jego wordt nu flink actief en perfectionistisch
HOOGFREQUENTE UV STRALING & PLASMAGOLVEN STROMEN DE AARDE & IONISEREN LANGDURIG DE BOVENKANT vd ATMOSFEER=AURA=ZENUWSTELSEL v GAIA

KP 0-1 met een sterke kosmische straling geeft een sterke uitlijning van de zenuwbanen vanuit het bekken naar de voetzolen met op gang komen van vervuilde gestagneerde lymfe modderstromen van vele generaties uit 3d tijdlijnen= zware benen, heupen, bekken, lage rugpijn, pijnlijke brandende voetzolen, achillespees

FULL X RAY SR PIEKEN BIJNA IEDER UUR-trillen oud aangeplakt zeer los uit onze gevoelssnaren= slijm-snot-hoesten-grieperig, spierspanning, emotioneel, deprimerende gedachten, maag onder hoogspanning= plek van de 5 yin gevoelsnaren met verbinding naar het hart via dezelfde Nervus vagus tak
ELEKTRONEN STORM=opgejaagd, hartritmestoornissen, , hart overslaan= innerlijk confllict, benauwd, hogedrukpangevoelens, drukdrukdruk en bekaf tegelijkertijd.

***Even een korte losse pols
Ik voel het kind in mij zichtbaar worden maar ook mijn oma en moeder zie ik , alleen mijzelf niet, ik ben zelf een soort van lichtbol en zij hebben contouren ***
Gouden Tip voor verlichting; www naturalupgrade.nl Ik heb zelf zojuist de magnesium oil spray onder mijn voetzolen en in mijn hals gesprayed en dit neemt gelijk de stress symptomen bij mij weg en ook de hand balm is ideaal bij overprikkeling= doet je gelijk aarden
Marjolein Ingrid Soulpursang