woensdag 31 mei 2023

Update en agenda over Bron Bijeenkomst ~ 31 mei 2023 ~ Lilian Ferru


 

Update en agenda over Bron Bijeenkomst

29 mei 2023 / Door Lilian Ferru

 

We zien wel…

Lieve Jij,

Vorige week heb ik de eerste keer in het nieuwe pand in Vlissingen geslapen. Eerst op een matras op de grond, daarna in mijn eigen slaapkamer. Ondertussen is er veel gebeurd. De vlonders op het dakterras zijn gelegd. De huurbaas kwam op bezoek voor inspectie. Marieke Meulenberg overhandigde de sleutels. Niet zomaar, maar geplakt op een fles Möet en Chandon, échte champagne. Bloemen van mijn dochter Sandra, dat was emotioneel, en het regende cadeautjes.  
 
Het pand was al schoon, maar er is geboend, geverfd, overal kaarsjes, bloemen, foto’s van Paul. Het schiet al behoorlijk op. Ik kan maar een paar dagen blijven, had zoveel meer willen doen. Mijn lieve vriendin Brigitte past op de kittens en de katten. Ja, ook dat is best veel werk. Morgen is de grote dag van de verhuizing. Dan komt er een vrachtwagen met spullen. En er is nog meer. Zoals een traplift die geplaatst wordt, zodat het pand voor iedereen bereikbaar is. Het wordt zo mooi, licht en ruimtelijk, met tien slaapplaatsen en een apart gastenverblijf, met badkamer en toegang tot het terras.


 
Neen, we hebben niet de staatsloterij gewonnen, mocht je dat denken. Het is gewoon een wonder. Een gezamenlijk project. Ineke, Marianne, ik, het Team van Paul. Heerlen blijft de thuisbasis, Vlissingen biedt oneindig veel mogelijkheden, waarbij het ook mogelijk is om het hele pand voor een week te huren. Voor retraites, bijeenkomsten, vergaderingen, alles vlak bij zee. ‘We zien wel’, is tegenwoordig het motto.
 
Dit is de agenda.

Aanstaande zondag, 4 juni, Bron Bijeenkomst in Heerlen.
Op zondagmiddag, 18 juni, is er uitsluitend healing, in de geest van Paul. Dit op verzoek en alleen bedoeld voor mensen die dit al eerder hebben meegemaakt. In een klein groepje.
Op 25 juni is het eerste samenkomen in Vlissingen. Zie de website.
Vanaf 7 juli is het gastenverblijf beschikbaar, voor wie wil uitwaaien aan zee. Het is niet bestemd voor dagjesmensen, maar voor minimaal drie overnachtingen. Binnenkort zijn foto’s beschikbaar.
 
We nemen Limburg mee naar Zeeland. Zo komt Brigitte sound-healings geven en dit is nog maar het begin. Ik zie verbinding, kruisbestuiving, ontmoetingen, het fijn hebben met elkaar, terwijl we ondertussen onszelf beter leren kennen. Wat moet je anders met je leven doen? We genezen in de kennis dat we al genezen zijn. We ontspannen op een fijne plek, waar de meeuwen ons verhalen vertellen, zodat we ons geen zorgen meer hoeven te maken. Het leven brengt ons altijd naar onze bestemming, als we maar vertrouwen. Als we ons maar laten drijven op de wolken en de wind.
 
Toen ik voor de eerste keer in mijn bed lag, in Vlissingen, voelde het onwerkelijk. Zoveel voorbereiding vooraf en nu is het ‘for real’. En toch heb ik hier niets voor hoeven te doen. Het gebeurde gewoon. Zo is het met alles in het leven. Paul is bij me, terwijl de halve maan helder op me schijnt. ‘Dankjewel, schatje’. Ik weet dat hij weet dat ik van Vlissingen hou. Dat is altijd zo geweest. Hier ben ik dan, met onze engelen. We zijn er, omdat de kosmos dit zo heeft bedacht.
 
Ik wil gewoon iedereen welkom heten, waar ik ook ben.
En wat de toekomst brengt… och we zien wel.
Alles wordt tot in de puntjes geregeld.
 
Liefs, Lilian
 
Ps: De kittens worden met de dag mooier, met een dikke lilac vacht, rechte oortjes en stevige pootjes. Kijk op Lilian Ferru op YouTube, waar je kunt meegenieten van de ontwikkeling die ze doormaken. Drie katertjes en een poesje zijn al besproken, een poesje is nog beschikbaar. Niet op kenmerken, ze lijken allemaal op elkaar, maar op geslacht. Heb je een groot kattenhart, stuur dan een mailtje.
 
Ps: We zijn op zoek naar iemand die ons kan helpen met het schoonhouden van het gastenverblijf. Iemand die, indien nodig, beschikbaar is om alles netjes te maken. Frisse lakens, opruimen, gastenverblijf in orde maken, voorraad aanvullen. Weet jij iemand die wat wil bijverdienen? We zijn ook op zoek naar een klusjesman, of vrouw, mocht er iets zijn. Een kleine reparatie of zo. Omgeving Vlissingen. info@jijbenteenwonder.nl