vrijdag 26 mei 2023

Kosmische Frequentie Nieuws 26 mei 2023 – Halfjaarlijkse bewustzijnsinventaris – Door Dr. Schavi M. Ali

Kosmische Frequentie Nieuws 26 mei 2023 – Halfjaarlijkse bewustzijnsinventaris – Door Dr. Schavi M. Ali

Het jaar 2023 gaat snel.
Tot nu toe is er op veel manieren chaos geweest op het "3d" niveau, en veel mensen over de hele wereld doen hun best om kalm om te gaan met dagelijkse gebeurtenissen, zelfs als ze het niet eens zijn met bepaalde politieke en sociologische opvattingen en regels.
Tegelijkertijd zoomt kosmische energie in op ons zonnestelsel, wat acceptatie en acclimatisering ervan vereist.
Onze Maan klimt naar zijn volheid halverwege het jaar (3 of 4 juni afhankelijk van de tijdzone), wat een uitstekende tijd is om ons bewustzijnsniveau te inventariseren.
Door de antwoorden op de volgende vragen in een dagboek op te nemen, krijgt u duidelijkheid over hoe ver we erin zijn geslaagd om hogerop te komen en wat er nog moet gebeuren.
Neem hier ruim de tijd voor, want elke vraag moet grondig worden overwogen.

1. Welke nieuwe informatie heb ik het afgelopen jaar geleerd over de aspecten die de beschaving opbouwen (geschiedenis, wetenschap, spiritualiteit, sociale structuur, enz.)?
2. Hoe heb ik mijn buurt of gemeenschap helpen groeien in kennis?
3. Wat heb ik gerealiseerd dat ik moet loslaten, ook al ben ik terughoudend om dat te doen?
4. Hoe heb ik mijn fysieke welzijnsprogramma verbeterd (voeding, kruiden, enz.)?
5. Ben ik spiritueel verheven? Hoe?
6. Op welke manieren heb ik geleerd om meer te ontspannen zodat ik mijn zenuwstelsel goed kan laten functioneren? Zodat ik niet emotioneel overweldigd raak door persoonlijke, nationale of mondiale uitdagende situaties? Hoe zorg ik voor mezelf?
7. Ben ik in gesprek geweest met iemand buiten mijn etniciteit, ras of cultuur en heb ik iets geleerd over zijn of haar etniciteit, ras of cultuur dat ik niet wist?
8. Heb ik het afgelopen jaar nieuwe boeken gelezen die spiritueel en intellectueel verheffend zijn?
9. Hoe heb ik geprobeerd mijn kinderen te begeleiden in hun denken, voelen en gedragen in het afgelopen jaar met betrekking tot wereldgebeurtenissen? Heb ik ze toegestaan ​​hun eigen gedachten en emoties te uiten zonder ze te bekritiseren?
10. Als ik een beurs zou krijgen om een ​​studie van zes weken te volgen die ik wenste, hetzij online of aan een instituut of hogeschool in de buurt, wat zou dat dan zijn? Waarom?
Hoe voel je dat je je ontwikkelt nadat je deze bewustzijnsinventarisatie hebt gemaakt?
Beoordeel jezelf op een van de volgende vier manieren. Beoordeel eerst elke vraag en geef uzelf vervolgens een algemene beoordeling.
Ik stroom met toegenomen licht
Het licht komt langzaam op gang, maar ik ontwikkel me goed
Ik moet het idee van "bewustzijn" nog steeds begrijpen
Ik realiseer me dat ik lichtarm ben
Deel deze bewustzijnsinventaris met anderen van wie je denkt dat ze het zouden waarderen.