vrijdag 26 mei 2023

De energie update van vandaag 26/05/2023 ~ Martha Krul


De energie update van vandaag 26/05/2023

De energie laat zich flink voelen. Wij hebben in ons persoonlijk proces alle zeilen bij te zetten. Daarom misschien wel even geen nieuwe vlam. Alles wordt afgestemd.

Kunnen wij het aan, dan gaan de kranen weer open. Wij hebben eigenlijk allemaal last van een hoofd dan niet kan denken. Het zit vol watten en ook dat heeft een reden.

Je denkt je een wereld, maar die wereld voelt anders. Twee heel verschillende energievelden. Denken wordt nu verlaagd, zodat gevoel meer aandacht krijgt en zo komen denken en voelen naar een balans. Alles krijgt een veranderde plek in ons grote geheel.
Zo wordt de nieuwe mens geschapen tijdens zijn/ haar leven in het fysieke lichaam.

Vrede in mijzelf
Wanneer ik onvoorwaardelijk van mijzelf
kan houden, laat ik alles los.
Dan heb ik geen oordeel meer over mijzelf.
Waarom zou ik?
Ik ben goed, zoals ik ben.
Ik ben een kind door God geschapen.
Doet die zijn werk niet goed?
Stel ik zelfs daar mijn voorwaarden aan?
Ik ben die ik ben.
Niet voor niets.
Ik kom doen wat ik te doen heb.
Ik voel als een stukje in de wereldwijde
puzzel.
Alles is verbonden.
Ook al hebben de stukjes elkaar nog
niet gevonden.
Alles is volmaakt, al heb ik het misschien
zelf nog niet zo gezien.
Wanneer IK het nog niet zo gezien heb,
wil het niet zeggen dat het ook niet volmaakt
is.
Wie ben ik om een oordeel of een voorwaarde
uit te spreken?
Waarom geloof ik niet in de uniekheid
van het AL.
Het is mij vaak verteld.
Ik heb het dikwijls gevoeld.
Dus waarom zou ik anders denken
dan mijn voelen?
Ik ben een uniek geschapen mens.
Die volgens beeld en gelijkenis is
geschapen.
Wanneer ik denken en voelen op
elkaar afstem, dan kom ik naar weten.
Dan weet ik dat ik uniek ben.
Hoe kan je niet van een uniek mens
houden?
Wanneer ik tot dat besef ben gekomen,
dan voel ik dat ik on-voorwaardelijk
van mijzelf kan houden.
Dan vallen de kwartjes waar ik zo lang
naar op zoek was.
Dan voel ik een warme deken om
mij heen.
Dan weet ik dat ik geleid word.
Dat weet ik…….
Dan gaat mijn hart open en kan ik
de liefde in en voor mijzelf voelen
stromen.
Dan…. is er vrede in mijn hart.
Dan vallen de stukken op hun plaats.
Dan is die eindeloze zoektocht tot
stilstand gekomen.
Dan mag ik zijn die ik ben.
Dan zal ik geen oordeel meer hebben
over mijzelf.
Dan voel ik de rust en de liefde.
De vrede en de zachtheid komt over mij.
Ik ben licht
Ik ben liefde
ik ben.
Namasté
Ik zie het licht
Martha Krul