vrijdag 26 mei 2023

Deze Tijdlijn Is Een Heiligdom ~ 26 mei 2023 ~ Nicky Hamid

Deze Tijdlijn Is Een Heiligdom

Door: Nicky Hamid – 25 Mei 2023

 

Deze Tijdlijn is een Heiligdom.

Een Heiligdom voor hen die onbevreesd liefhebben en/of steun zoeken om onbevreesd lief te hebben. Een plek om de Geest tot rust te brengen en Gelukkige Harten te bekrachtigen.

Aan allen die mijn muur bezoeken en zich op hun gemak voelen met het steeds bewegende, steeds veranderende “landschap” in en buiten jezelf.

We zijn allemaal uniek en verschillend en mensen bevinden zich op verschillende punten in hun reis en met een verbazingwekkende verscheidenheid aan gezichtspunten in ons waken.

Ik zou het fijn vinden als je je van tijd tot tijd geroepen voelt om wat “cheerleading” te geven wanneer mensen op mijn tijdlijn duidelijk iemand nodig hebben die naast hen staat. Jouw Aanwezigheid is onmetelijk, maar van tijd tot tijd helpt een vriendelijk woord en het delen van jouw reis naar bekrachtiging enorm.

Er is nu zoveel gelegenheid om onze weerspiegeling in zoveel anderen te zien, zij het via korte ontmoetingen van de eerste soort (van hart tot hart).

Uitwisseling van ziel tot ziel vindt plaats op een groot aantal manieren.

Ik moedig je alleen maar aan om niet het gevoel te hebben dat je inbreuk maakt op “mijn ruimte” als je een ander iets te geven hebt.

Hartelijk dank dat je dit overweegt en dat je hier bent.

En mag ik je eraan herinneren

Ik Zo Veel Van Jou

*************************

PS: Er zijn veel geweldige mensen over de hele wereld die mijn tijdlijn bezoeken.

Ik hoop dat je met sommigen van hen vrienden wordt.

Soms krijg je meteen een gedachte (prikkel) dat je graag met iemand bevriend zou willen raken of zelfs een praatje zou willen maken. Ga ervoor.

Van tijd tot tijd, sinds ik 12 jaar geleden met mijn fb-pagina begon, werd ik gepord om iemand uit het niets te vragen om mijn vriend te worden, of zelfs om een fb-videochat te hebben.

Ik ben verbaasd over hoe dit werkt. Vertrouw op jezelf. Er is een grote hand die ons allen leidt als we durven.

Nicky Hamid

Vertaling: wakkeremensen.org