donderdag 25 mei 2023

Digger: Generatie van LIEFDE ~ 25 mei 2023

Digger: Generatie van LIEFDE

Door: Digger Barr – 24 mei 2023

 

Ik heb nagedacht over het idee dat wij scheppende wezens zijn.

Wat betekent dat?

Het viel me op, op een mysterieuze manier, dat we scheppers van vibraties zijn. Onze lichamen zijn instrumenten.
We zijn in staat trillingen te produceren en te verspreiden in gedachten, in actie en in stilte.
In wezen zendt alles wat we doen onze zelf gegenereerde trilling uit.
Als je vibratie als energie beschouwt, zijn wij de ultieme vrije-energiemachine.

We zijn niet alleen generatoren, we zijn ook de verwerkingsfabriek.
Wij zijn ontvangers van trillingen en zijn in staat deze trillingen op te slaan, vast te houden, te transmuteren en opnieuw te distribueren.
We kunnen energie transformeren of wat we ontvangen hebben opnieuw verpakken en weer naar buiten sturen.
Wij kunnen precies zo uitbraken of reflecteren als wij het ontvangen, of wij kunnen onze eigen speciale toets aanbrengen om de trilling te versterken, op te waarderen of af te zwakken.
Het enige wat we niet kunnen doen is het tegenhouden.

Alles wat we zijn is trilling.

Wij zijn in staat tot zowel hoge als lage trillingen.
De lagere trillingen, bekend als alles in de categorie angst, zijn onze standaardprocedure.
De controleurs die leven van de angst voeden zich met deze vibratie.
We zijn zo lang geprogrammeerd om deze negatieve vibratie te produceren, dat het onze manier van leven is geworden.
Zozeer zelfs dat de controleurs niet veel hoefden te doen om ons negatieve energie te laten produceren.

We doen het zelf.

 

Die kettingreactie en ketens van slavernij zijn verbroken.

Hoe meer wij beseffen dat onze goddelijke natuurlijke staat Liefde is, de hoogste trillingsenergiebron, hoe vrijer wij worden.
Wij zijn in staat hogere trillingen voort te brengen en hoeven niet langer de lagere energieën te voeden.
Er is veel moeite gedaan om dit eenvoudige concept voor ons verborgen te houden in elk aspect van het leven.
De controle en manipulatie is verraderlijk geweest. En het is gedaan. We zijn klaar met dit bedrog.

Als we langzaam evolueren naar het ontwaken van wie we werkelijk zijn, begrijpen we dan echt het wonder dat we zijn?
Nu ik me verdiep in de gedachte dat we generatoren van frequenties en vibraties zijn, zie ik dat we alleen maar hoeven te zijn.
Er zit een addertje onder het gras.
We moeten zoveel programmering loslaten.
Laat me met rust en ik kan een leven van angst herscheppen. Helemaal alleen. Ik heb een PHD in het creëren van negativiteit.
Het is tijd om deze ketens los te laten.
Het is tijd om deze negatieve gedachten los te laten.
Laat de angst los. Laat de programmering los.

Angst is energie.
Liefde is een frequentie.
We genereren vibraties.
Vibratie creëert energie, energie draagt een frequentie, frequentie heeft een vibratie.

De volgende fase van de training is overgaan op de goddelijke lichtenergie en die vrij laten stromen.
Dit is onze natuurlijke staat van zijn.
Het is makkelijker en voelt zoveel beter.

Ik accepteer mijn natuurlijke goddelijke staat van zijn.
Ik transformeer vrijwillig de energie die om me heen stroomt.
Ik adem het in en laat liefde doordringen, marineren, alle vibraties in en om me heen verzadigen.
Ik accepteer liefde in mijn leven, volledig en compleet.

We zijn zulke wonderen.
Wij zijn hoge frequentie generatoren.
We zijn scheppende wezens.
Het is tijd om daar oké mee te zijn.

Digger2023

Vertaling: wakkeremensen.org