zaterdag 30 december 2023

UIT NAAM VAN DE LIEFDE ~ Pyts Boschma


UIT NAAM VAN DE LIEFDE
Vechten voor liefde klinkt tegenstrijdig, want bij liefde denk je aan zachtheid, tederheid, gelukkig zijn, vrede. Het is beter om het anders te benoemen± het is vechten UIT liefde. Liefde voor de Aarde, jullie plek waar je leeft, liefde voor de mensheid. Uit liefde voor iedereen die zelf niet vechten kan: de zwakkeren, de zieken, de ouderen en de kinderen. Uit liefde voor het leven, de vrijheid, gelijkheid en eenheid. Uit liefde voor de liefde.

Maar het gevecht voer je niet alleen: er zijn ontelbare onzichtbare wezens die met je meevechten, het zijn de andere mensen op de planeet die je niet kent maar waar je je nu mee verbonden voelt, zij die óók vechten uit liefde! Jullie zijn in eenheid verbonden en jullie ontmoeten elkaar op de meest onverwachte momenten en het is een fijne herkenning van gelijkgestemden.

Het is belangrijk dat je ook beseft dat het universum vol is met levende wezens, elke planeet is bewoond, maar de meeste bewoners leven onder de oppervlakte van de planeten. Aarde is één van de weinige plaatsen waar het leven aan de oppervlakte mogelijk is. De informatie over buitenaards leven is altijd geheim gehouden voor de mensheid. De reden is dat je je alleen zou voelen in het universum, afgesneden van Spirit. Dit is misleiding, zoals zoveel informatie aan jullie gegeven is of verzwegen is om jullie in de macht en onder controle te houden.

Dit tijdperk is nu voorbij. De mensheid ontwaakt en staat op. Het kantelpunt is allang bereikt. De leugens en misleiding worden herkend. Er is door Mij informatie gegeven over deze tijd. Zoek het op en lees het. Laat je bemoedigen door mijn woorden over en de beelden van de nieuwe hemel en de nieuwe aarde die gerealiseerd worden. De Waarheid is jullie gegeven, ondanks dat men jullie wil laten geloven dat het leugens zijn.

Voel met je hart of mijn woorden waar zijn. Voel met je intuïtie of mijn woorden waar zijn. Met je verstand alleen zul je het nooit kunnen bevatten, alleen met je hart en ziel.

Liefde komt uit je hart en ziel. Als je zegt tegen iemand: ‘Ik hou van je met heel mijn hart en ziel’, dan laat je je verstand erbuiten. Niemand zegt; ‘Ik hou van je met heel mijn verstand’. Je zou het zelfs heel erg raar vinden.

Ik ben de Liefde
Liefde is de Weg
Liefde is de Waarheid
Liefde is het Leven
Jij bent de liefde en dat verandert alles als je dat beseft.

Vecht uit naam van de liefde die je bent. Spreek de Waarheid, want het Leven van alle zielen is kostbaar. Voel je niet alleen, want je bént niet alleen. Je bent nooit alleen. Ik ben dichter bij je – als de liefde in je hart en ziel – dan een ander mens ooit zal zijn.

Wees niet bang. Liefde overwint alles. Liefde is de sterkste kracht in het universum. Liefde is God. Jij bent God in de wereld want je draagt Hem met je mee waar je ook gaat. Als je je verbindt met anderen die hetzelfde zijn, dan verbind je je met een deel van God. Wees je ervan bewust. Liefde is eeuwig. Dat wat eeuwig is kan nooit vernietigd worden.

De Meester door Pyts Boschma