zondag 24 december 2023

2024 wordt het jaar van de roos Door Pars Kutay

2024 wordt het jaar van de roos
Door Pars Kutay

Volgens het ENGELENKONINKRIJK zal 2024 het Jaar van de ROOS ZIJN en NU is het TIJD om naar binnen te GAAN!
De ROOS is de HOOGSTE uitdrukking van het BLOEMENKONINKRIJK die kan worden bereikt. . . met zijn SCHOONHEID en zijn GEUR de meest UITSTEKENDE!
Het vertegenwoordigt ook de CHRISTELIJKE ENERGIEËN vanwege het bereiken ervan in de EVOLUTIE van de mens!

Geliefden. . . WEET dat het in deze VOLGENDE KOSMISCHE CYCLUS van de TIJD is dat de CHRISTELIJKE ENERGIEËN hier op de voorgrond zullen verschijnen op deze belegerde planeet!
Daarom. . . Het is NU de meest significante TIJD om naar binnen te gaan, naar ons STILTE-punt in het Centrum van ons HEILIGE HART, met behulp van onze Kwantumademhaling om ons ZELF voor te bereiden op de ZIEL. . . CELLULAIR. . . en ALLE niveaus voor 2024!

2024 is een LEVENDIG Jaar van ENORME VERANDERINGEN, aangezien WIJ downloads hebben ontvangen van CHRISTELIJKE ENERGIEËN, evenals vitale GELUID- en LICHTCODES voor onze GODDELIJKE LICHTLICHAAM-activering om ons Ascensieproces te VERSNELLEN!
NU is dit de TIJD om STIL TE ZIJN. . . om in STILHEID te ZIJN. . . en VERBONDEN TE ZIJN met onze geliefde Moeder Aarde. . . en om regelmatig geaard te worden!

Voor het aarden van energie. . . WIJ hebben de GOUDEN SLEUTEL tot de GOUDEN WERELD in onze handen!

De instrumenten en het mechanisme voor het aarden en transformeren van energie bevinden zich in onszelf!
WIJ kunnen ENERGIEËN slechts op één manier TRANSFORMEREN: door ze via ons ZELF door te geven! En toen, nadat we door ons heen waren gegaan. . . ze gaan de aarde in – ze raken geaard!
Ze aarden zichzelf. . . LICHT WORDEN. . . en zo de kracht van LICHT aan Moeder Aarde te geven. . . Wie zal onmiddellijk de vermenigvuldigde krachten in DANKBAARHEID met ons delen!

ENERGIE DOOR EEN ZELF LATEN LATEN betekent het ACCEPTEREN. . . NIET om het weg te gooien. . . en om te ervaren wat deze ENERGIE brengt!
ENERGIE kan de ene of de andere emotionele reactie in ons veroorzaken. De ENERGIE kan gelach of tranen veroorzaken. . . Pijn en lijden!
U hoeft hier NIET bang voor te zijn. Pijn en lijden zijn ook iets dat we moeten ACCEPTEREN en TRANSFORMEREN. En dan. . . zelfs pijn en lijden zullen ons zoet lijken!

Omdat ALLEEN een levend persoon op aarde ze kan ervaren. Dit zijn UNIEKE ervaringen die ALLEEN aan mensen worden gegeven! Dit is een TEKEN dat WIJ een GODDELIJKE GEEST zijn die opereert in een tijdelijk levend menselijk omhulsel!
Het WOORD is een krachtig hulpmiddel voor het TRANSFORMEREN en AARDEN van ENERGIEËN!

WIJ gebruiken het WOORD om subtiele ENERGIEËN in de dichte wereld te brengen. . . en hen daardoor te helpen belichaamd te worden in de materiële wereld. . . Ons leven en de realiteit om ons heen ten goede veranderen!
Eerbied en LIEFDE waard in de HOOGSTE zin van deze woorden als bevestigingen. . . Zeg langzaam. . . Zeker hardop met pure intentie en kracht!
Ik ben bezig met het aarden en transformeren van energieën. . .

IK BEN de Schone. . . Majestueus. . . Perfect. . . Onsterfelijke GODDELIJKE Geest.
IK BEN een Integraal onderdeel van het Grote GODDELIJKE Geheel. . . de wereld van LIEFDE en LICHT. . . van de energieën waaruit het universum is geschapen.
Ik accepteer mijn ZELF als een GODDELIJKE Essentie die in een menselijk lichaam optreedt ten behoeve van de hele wereld. . . De mensheid. . . en het hele GODDELIJKE Universum.
Ik HOUD enorm van en RESPECTEER alle manifestaties van GODDELIJKHEID in mijn ZELF en in het hele aardse bestaan ​​om mij heen.

Van nu af aan. . . Ik ontdek in mijn ZELF het vermogen om de energieën die zich in mijn ZELF en de wereld om mij heen manifesteren, te transformeren en te transformeren.
Met volledig recht. . . Aan mij gegeven samen met het recht om op aarde te incarneren. . . Ik gebruik mijn GODDELIJKE Geschenk van Energietransformatie.

Met de kracht van mijn LIEFDE. . . de kracht van mijn LICHT. . . de kracht van mijn intentie. . . de kracht van mijn acceptatie en dankbaarheid. . . en de kracht van mijn woord. . . Ik transformeer de energieën in de zuivere substantie van de LIEFDE en het LICHT van GOD. . . en daardoor handelen voor het goede – mijn eigen en de hele mensheid.

Ik dank Moeder Aarde voor haar hulp bij het transformeren en neutraliseren van de energieën.
Ik stuur talloze stromen van LIEFDE en DANKBAARHEID naar Moeder Aarde.
Met heel mijn hart wens ik de snelle heerschappij van de HEMEL op aarde en elk moment doe ik alles wat in mijn macht ligt hiervoor.

En zo zij het.
Geniet ervan om in STILTE en GEgrond te zijn in deze zeer opwindende en magische TIJDEN, dierbaren. . . Gelukkig 2024, het Jaar van de ROOS!
Binnen GODDELIJKE LIEFDE & LICHT van ÉÉN