woensdag 27 december 2023

Olympos: Je draagt ​​een onzichtbare fakkel van hoop Kanaal: Kerstin Eriksson

Olympos: Je draagt ​​een onzichtbare fakkel van hoop
Kanaal: Kerstin Eriksson

Ik ben erg oud. Ik ben een deel van de Aarde en ik noem haar Moeder.
Vuur geeft warmte aan een koude kamer. De haard is zo belangrijk!
De zon in de winter geeft weinig warmte, dus het vuur brandend houden is van levensbelang!
Het draait allemaal om overleven!
De fakkel dragen is een belangrijke taak!
Je draagt ​​eigenlijk deze fakkel van leven en vrede in je hand, maar je weet er misschien niets van?
Het vuur nooit laten doven is zo essentieel voor al het leven, voor alle levende wezens!
Het vuur nooit laten doven, heeft alles te maken met hoop!
Dus in jouw handen draag je hoop! En hoe werkt het?
Zelfs als je geen echte fakkel vasthoudt, of een kaars die aangestoken is, koester je hoop in een onzichtbare fakkel.
En je kijkt naar je handen en je ziet niets?
Maar je kunt het voelen! Je hogere zelf zal je hoop en genezende vermogen in je handen en vingertoppen activeren!
Vervolgens kunt u een gebed uitspreken door zowel uw handpalmen als uw vingers en vingertoppen tegen elkaar te plaatsen. Zo maak je je gebed eigenlijk zoveel gerichter en sterker.
Je gebed gaat van je hart naar je handen terwijl ze nu een volledige cirkel vormen met je armen. U kunt uw voetzolen op de grond of op de vloer laten staan. Dit verbindt je nog meer.
Stuur uw gebed vanuit uw hart naar God en de engelen en zij zullen de kracht van uw gebed verspreiden naar degene tot wie u het gebed richt.
Met Geloof, Hoop en Liefde zul je een totaal vertrouwen voelen in God en zijn manieren om de energie van je gebed op precies het juiste moment te verspreiden!
Ik ben een ziel die op een grote berg leeft en ik ben de geest van de berg! Je kunt mij niet zien, maar je kunt mij voelen!
Als je op mijn berg loopt, kun je met mij communiceren. En als je met respect loopt begeleid ik je graag waar je makkelijker kunt lopen. Het is een kwestie van respect en een oprechte wil om met Moeder te communiceren.
Je moet weten en je ervan bewust zijn dat alles wat jij als “de natuur” beschouwt, levendig is en een ziel heeft!
Elke kleine voetstap telt! De pittige grond, stenen, aarde, zand, modder, bergen...voel je!
Als je met je geactiveerde hoop je stappen zet, kennen we je nog beter en begrijpen we je, we voelen jou en je hele wandeling in je leven.
Wij houden van de Aarde, want zij is onze Moeder, zij zorgt voor ons en wij houden ook van de zon, want die is onze fakkel!
Je zult je verbonden voelen met je ware zielsessentie als je je hart je laat leiden en als je één wordt met ons, de natuur, de natuurlijke manier van leven op aarde.
Wanneer je je hoop deelt, zoals je het vuur deelt met behulp van een fakkel, is het een heilig gebaar om degenen te helpen die geen hoop en geen warmte hebben; door te geven zul je ontvangen!
Wij volgen uw voetsporen, voelen ze en ontmoeten u graag!
//Olympos