ELEKTROMAGNETISCHE EXTRA UPDATE DONDERDAGMIDDAG 2-6: vandaag hoge full spectrum Schumann resonantie, periode met kosmische stralingalerts en hoge elektronenstorm. Er zijn weinig zonnevlekken op de Zon, gelukkig is dat voorlopig even rustig. De zonnewind is ook niet te meer verhoogd, dus nu vooral hoogfrequente verstoringen.
SCHUMANNRESONANTIE
Tussen 6:00 en 14:00 uur hoge full spectrum Schumannresonantie activiteit. De hoogste piek was om 9:00 uur met hele hoge intensiteit van 67 amplitude. De activiteit was full spectrum, dus alle frequenties werden in beweging gezet in ons. (Symptomen: opspelen van zwaktes in de gezondheid, bekende blokkades, zoals bijvoorbeeld zwak punt in het zenuwstelsel, beschadigde tand, enz, maar ook hoofdpijn, en nog meer. De SR is vooral heftig als er ook andere verstoringen zijn en die zij er nu wel en dus best pittige reacties mogelijk.
Er zijn flink veel verstoringen op dit moment met een elektronenstorm. Dus waarschijnlijk is de impact van de SR goed voelbaar. Bij een full spectrum activiteit worden alle frequenties hoog en laag in beweging gezet in ons, dus dan is het extra intens.)
ELEKTRONENSTORM
vanaf zondagavond 20:00 uur zijn de elektronen naar stormniveau gegaan en daar zijn we nog steeds. Het niveau is extra hoog, dus dat voelt ook pittig. Het voelt dan zeer elektrisch aan en ook hoogfrequent. Je kan ook meer moeite hebben om te aarden en los te laten.
(mogelijke symptomen die bij een elektronenstorm horen. Lees als pittig: de energie voelt elektrische geladen aan, allergische reacties, helder zijn, niet kunnen slapen of verstoord slaapritme, intense moeheid, apparaten gaan kapot of hebben storing, black-outs dus stroomuitval problemen met elektriciteit, enz.)
KOSMISCHE STRALINGSALERT
sinds woensdagavond 20:00 uur zijn er weer periode met kosmische stralingsalerts. Er waren periode met Kosmische stralingsalert tussen 20:00 en 23:00 uur en vannacht tussen 5:00 uur en 11:00 uur. (Mogelijke symptomen kosmische stralingsalert: hartfladderen/ritme verstoringen, hoofdpijn/migraine, misselijkheid, draaierig, onrust, emotionele onevenwichtigheid, heel erg moe zijn, enz. De afgelopen dagen is het goed mogelijk dat je moeilijk kon slapen door de hoge frequenties van de kosmische straling. Naar mate de kosmische stralingsalerts langer duren, worden ook de symptomen heftiger.)
Heb het goed...
© Manuela van https://inzichten.com

