zaterdag 4 juni 2022

Ashtar: Over censuur ~ 4 juni 2022 ~ Sharon Stewart

Ashtar: Over censuur

Gechanneld door: Sharon Stewart – 2 Juni 2022

Sharon: Hallo mensen, allemaal bedankt dat jullie bij ons zijn gebleven. Jammer dat zoveel mensen youtube nog steeds gebruiken, ondanks het feit dat ik ze herhaaldelijk heb gezegd dat niet te doen, want ze zitten zich waarschijnlijk af te vragen waar we gebleven zijn, denkend dat ik ze in de steek heb gelaten. De slechteriken willen dat je dat denkt. Ik heb niemand in de steek gelaten. Dit is mijn levenswerk en ik werk er elke dag aan. Zelden neem ik een dag vrij.

Ik realiseer me dat ik een speciale baan heb omdat ik kan communiceren met mensen op aarde via ons internet en ik kan telepathisch communiceren met alle mensen in het multi-verse. Ik neem deze baan heel serieus en begrijp de verantwoordelijkheid die ik heb voor deze planeet en voor jullie. Ik begrijp ook dat de mensen van het melkwegstelsel op zoek zijn naar goede middelen om hun boodschappen tot ons door te laten dringen, dus ik neem dit werk niet licht op.

Echter, we zijn nu onderhevig aan meer censuur van Big Tech, zoals ik verwachtte dat zou gebeuren. Ashtar Sheran en ik bespraken dit jaren geleden in onze video genaamd Fake News.

Ze hebben controle over Facebook, dat me vorig jaar duizenden volgers ontnam, dus verliet ik het, omdat ik me realiseerde dat ik met minder dan 10 mensen sprak, ze hebben controle over youtube en nu word ik weer van duizenden mensen afgesloten, hoewel de laatste tijd minder dan dat, en ze hebben ook controle over de zoekmachines, dus dat is duidelijk hun volgende stap. Als ze geen manier vinden om mijn websites helemaal plat te leggen, zullen ze ervoor zorgen dat je mijn website niet vindt als je er naar zoekt. Dus onthoud dat het altijd sharon en Ivo zijn en dat ik altijd links geef vanuit mijn video’s en op social media. Ik heb ook een red pil website gehad die twee jaar geleden van het internet is gecensureerd.

Als ze mijn weebly sites neerhalen, zal ik gedwongen zijn om een andere website op te zetten en waarschijnlijk zelfs mensen het werk laten doen wat me veel geld zal kosten. Anderen de website laten regelen zal helpen beschermen tegen aanvallen en takedowns, iets waar ik niet veel vanaf weet.

Ik zal nu gebruik maken van sites die vrije meningsuiting toestaan, zoals GAB, Parler en Rumble. Ik heb net geprobeerd om op bitchute te komen en ik kom niet voorbij de veiligheidscontrole. Dus ze zijn ook aan het censureren.

Ook mijn yahoo account, waar ze toch al mee bezig waren, veranderde de instellingen en blokkeerde de ontvangst van e-mails over het drukken van mijn boeken – dit doen ze al jaren – ik kan er niet in. Het blijft zeggen dat het wachtwoord verkeerd is, maar ik weet dat dat niet zo is. Alle telefoonnummers die ik voor Telegram heb verzameld, heb ik geen toegang meer toe, en op elke communicatie met jullie wordt niet meer gereageerd omdat ik er niet in kan komen. Jullie vragen aan St Germain moeten voor het grootste deel opnieuw ingediend worden omdat ze dit account geblokkeerd hebben. Al die informatie stond daar, in de e-mails die jullie mij stuurden. Het is jammer.

Ze gebruiken de beveiliging van websites en e-mailaccounts om te voorkomen dat je het internet opgaat, mensen. Dit is wat ze doen. Ik heb malware software en virus software maar ik kan er nog steeds niet in. Ik geloof dat ik mijn IP adres moet verbergen, maar ik weet niet hoe ik dat moet doen.

Sharon

Ashtar: Hallo Sharon, hallo sterrenzaden en aardbewoners. Ja, het is waar. Dit zijn de problemen met het winnen van onze oorlog. Ik heb al eerder uitgelegd hoe ze jullie aan banden leggen vanwege onze omgang met hen, en dit is nog iets wat ze doen – jullie recht op vrije meningsuiting afnemen omdat ze liever hebben dat iedereen naar hun verhaal luistert.

Ook de WHO doet mee in deze functie. Dit heeft allemaal te maken met het virus, dat natuurlijk niet het probleem is, de zogenaamde oplossing ervan is het probleem.

We weten dit allemaal, we weten dat jullie dit weten. Jullie winnen aan kracht en raken hen op vele fronten, en zij vechten terug op de beste manier die zij kunnen om jullie verdeeld te houden. Maar het werkt niet voor hen.

Maak je geen zorgen over youtube. Ook die zal worden opgekocht door het Licht. De video’s van Sharon en Ivo zullen beschikbaar zijn op haar website, in welke vorm dat ook moge zijn. Sharon zal onderzoek doen en een ISP vinden die de vrije wil bevordert. Indien nodig zal ze een student inhuren om haar te helpen met de website en dit zal gefinancierd worden. Het is besloten.

Maak je geen zorgen, Sharon.

Sharon: Dat doe ik niet. Het wordt toch tijd dat we van die slechte websites afgaan. Ik heb gezien wat er onder f-book staat en daar wil je niet naar toe.

Ashtar: Ja. Ze zijn stervende en hoe meer ze sterven, hoe meer ze je activiteiten beperken. Ze weten dat je dit in de hand hebt en werken op alle fronten om hen in te halen. En het werkt. Het is een genoegen om de inspanningen op aarde nu te zien, het terugnemen van jullie eigen gedachten om een nieuwe werkelijkheid zonder hen te creëren. Het zal gelukzalig zijn!

Je realiseert je ook dat hun leugens steeds erger worden, het kan ze niet eens schelen of je het weet. Ze zijn wanhopig om iemand te hebben die naar hen luistert. Ze verliezen macht en dat beangstigt hen.

Sharon: Ha, ha Jammer!

Ashtar: We zijn zo dicht bij het einde, doe alsjeblieft wat je moet doen om met elkaar in contact te blijven. Neem alle voorzorgsmaatregelen die nodig zijn. Voor degenen die je onderweg verliest, zij waren nooit echt aan boord, Sharon. Ze zullen niet hoger gaan tot ze wakker worden.

Sharon: Dat is triest.

Ashtar: Ze moeten zich realiseren dat er nu een oorlog gaande is en het is een bewustzijnsoorlog die zijn weg gevonden heeft naar de lagere dimensies. Dit is in feite een teken van de vooruitgang – dat het gemanifesteerd wordt in de fysieke realiteit zelf. Het is niet alleen een kwestie van jullie geesten die nog langer gemanipuleerd worden, het is nu een kwestie van jullie die zien wat ze aan het doen zijn, dit is prachtig! Wat een vooruitgang! Wij staan achter jullie, jullie allemaal, terwijl jullie voorwaarts gaan in jullie strijd om de aarde voor jullie zelf terug te veroveren.

Dat jullie kunnen zien wat ze doen in plaats van niet te zien wat ze doen, dat jullie fysiek bewijs hebben van hun activiteiten – onweerlegbaar bewijs voor hen die blind zijn geweest in het oog, nu kunnen ze weer zien.

“Het oog is de lamp van het lichaam; dus als jouw oog helder is, zal jouw hele lichaam vol licht zijn.”

Het zal worden gewonnen. Het is zo verordend. “De zachtmoedigen zullen de aarde beërven.” De zachtmoedige heeft een andere betekenis dan wat je er nu van weet, het betekent zachtmoedig en toch sterk. Dat is de oude betekenis, Sharon.

Adonai.

Ashtar

Van St Germain, een gestolen citaat uit “St Germain on Alchemy…”

“Persvrijheid was niet bedoeld om vrijbrief te geven aan de bedervers van de jeugdige geesten; noch was het bedoeld om gebruikt te worden om de bevolking te verwarren en te desorganiseren, door hun hersenen te overspoelen met jingoïstische propaganda en vooringenomen discriminaties. Het was eerder de bedoeling dat de kracht van het Licht zou uitgaan van een vrije pers en iedereen zou verheffen tot een rechtmatig gevoel van kosmische bestemming.”

“….we kunnen het huidige economische systeem niet omverwerpen totdat er een grotere rechtvaardigheid is gevestigd door de mensheid op aarde.”

Profeet, Mark L.; Profeet, Elizabeth Clare. Saint Germain over alchemie. Summit University Press.

Ze vertellen ons waar ze naar toe gaan, mensen. Jullie TV zal er in de toekomst heel anders uit gaan zien. Dit is waar Implant Communications, met Ivo aan het hoofd, aan zal werken.

Sharon

Kanaal: Sharon Stewart

Bron (2)

Vertaling: Martien / voor wakkeremensen.org