dinsdag 14 mei 2019

Zondag 12 Mei 2019 ASCENSIE vs DESCENSIE JOURNAAL ~ Marjolein Ingrid Soulpursang

Geen fotobeschrijving beschikbaar.

Zondag 12 Mei 2019
ASCENSIE vs DESCENSIE JOURNAAL - EEN STIJGING VAN 7600x tov GISTEREN! BOVENDIEN EEN ZONNESTORM EN SR PIEKEN TOT 70Hz!!!!!

Weer flink voelbaar alsof we over de afgrond geduwd worden ze beïnvloeden ons zenuwstelsel en dus onze "zenuwen". Geeft ontwakings-pijnen = groeipijnen!
Zware benen, moeizaam aarden, moeheid, zeer emotioneel zijn 1 vd symptomen nu we zo diep in ons lichaam zakken! We zijn de oude vorm niet meer en dat VOELEN we!!!!!
ENORME ENERGIE OMWENTELINGEN ZIJN GAANDE!

Deze enorme omwentelingen zorgen voor grote opschoningen De omwentelingen geven fysieke en mentale verschuivingen die soms niet meer te bevatten zijn. Wat niet meer ''klopt'' zal verdwijnen en wat ''goed'' is zal bloeien!

Je zult gaan merken dat denken-doen-wilskracht=3D modus nu niet langer meer voor je werkt, je word er zelfs "ziek" van.
Onze hartslag gaat geleidelijk aan mee met de kosmische hartslag/polsslag van moeder aarde oftewel de Schumannresonantie.

Alles wat niet resoneert met deze hoogfrequente energie van liefde en licht zal verschuiven en transformeren. Er kan dus heel veel losgemaakt worden in je systeem= triggeren!
Liefde overwint het uiteindelijk van de lagere energieën van de 3e dimensie ,en is de grootste kracht van de natuur. We worden wereldwijd wakker geschud! We ontwaken uit onze reptielhersenen van overleven, macht en onmacht, angst, pijn en afgescheidenheid.

Ieder die deze teksten leest is al bezig met het ontwaken anders resoneren deze teksten nl. niet en we mogen ons voorlopers noemen die al langere tijd en soms jaren de eenzame en heilige weg hebben belopen op zoek naar het licht de bron van al het leven op aarde!

Wij als voorlopers huilen bij het zien van misbruik van de aarde en het leed dat daaruit voortkomt ten dienste van eigenbelang ,macht en geld.

We genieten van het pure vd natuur, zien de schoonheid van een mug of onkruidplantje, genieten van eenvoud en bewonderen ons lichaam dat zo intelligent is en een wonderschone schepping is.

We doorzien de illusie die de buitenwereld ons graag wil voorhouden en doen er niet langer aan mee, zijn geen kuddedieren die langer meelopen in het uitgesleten pad. We begaven ons op onbegaanbare paden en worstelden ons een weg er doorheen op zoek naar lichtpuntjes die ons de weg wezen. Zoals een lotus zich door de modder heen omhoog duwt om tot volle bloei te komen!

Een eenzame weg en uitermate vermoeiend en pijnlijk, los van alles en iedereen met vele ongemakken op fysiek, emotioneel en mentaal nivo, tot wanhoop gedreven vaak en vol frustraties, woede en veel verdriet. Wat komen we hier nog doen vroegen we ons wanhopig af?

Hoe hou je een fulltime baan of gezin draaiende als je lichaam/ziel ontwaakt en niet langer meer mee wil draaien in een ratrace. Als je verstand en gevoel niet langer op 1 lijn zitten maar loodrecht tegenover elkaar staan? Ik hield het niet vol en zat te huilen op mijn fiets naar huis na een hectische dag in het ziekenhuis. Ik heb ontslag genomen, ik kon niet meer, ik hield geen balans meer en mijn ziel gilde het uit. Toen pas merkte ik ook hoe de maatschappij 3D georiënteerd is. Hoeveel waarde er aan "'werken, een baan etc."' wordt gehecht. Daar waar ik letterlijk van kotste! Burnout werd bij mij een SOUL-in! Het werd de grote ommekeer.

Nu langzaam daagt het; we lopen voorop en doorploegden het brakke grond onder onze pijnlijke voeten, zogen oude aarde op om te transformeren van vele generaties en levens tot we uitgeput neervielen en huilden van hulpeloosheid en diep verdriet.

Benauwende uren en dagen, ernstige uitputting en verslagenheid doorleefden we, sociale contacten onderhouden daar hadden we al helemaal de puf niet voor of om banden met niet-gelijkgestemden aanhouden. Ook het vele onbegrip van de naaste omgeving die [nog] niet in staat zijn om bij dit gevoel te komen.

Het vroeg om loslaten, overgave en een diep vertrouwen dat alles nieuw zal worden op wereldwijd nivo!
We zijn allang de oude niet meer, we worden nieuw en in het licht gezet en alles wat niet meer klopt wordt verwijdert door dit zuiverende licht!

Alles wordt letterlijk zichtbaarder, helderder; dit geeft veel uitstoot van tranen ze blijven maar lopen.
Bovendien jeuken mijn scheenbenen enorm=L3 innerlijke vrouw zone=chakra 2 dus.

Nu pas besef ik; dat ik zoveel tolereerde omdat ik het allemaal me wel inleven kon ten koste van mijn eigen behoeften, die pijn/verdriet verdrong ik door te rationaliseren en me in te leven in de anderen. Ik slikte mijn eigen pijn in ahw. Het komt letterlijk aan het licht.

Geeft ook benauwdheid en opgezwollen chakra 3/middenrif chakra. Veel pijn van het etherisch lichaam met zijn 71.000 energiepunten als speldenpunten die prikken als het immense licht erdoorheen gaat stromen.

Marjolein Ingrid Soulpursang