maandag 1 maart 2021

Kosmos & Ascensie Update Maandag 1 maart 2021 ~ Marjolein Ingrid Soulpursang


Kosmos & Ascensie Update
Maandag 1 maart 2021

WEERALARM Code ROOD!! !! Zonnestormen kp 5-6!!! Ze geven fikse emotionele ontladingen, kort lontje! Ook dieren voelen deze forse zonnestormen en zijn of heel stil of heel onrustig!

Fikse ''zenuwstormen" noem ik ze, ze razen door je zenuwstelsel en trekken in hoog tempo vastzittende pijn aan de oppervlakte om los gelaten te worden.

Dit alles omdat ons lichaam niet zo snel alle energie verwerken kan.

Energie stijgingen van 106.000 x tov gisteren.

SR pieken tot 33 Hz= maaggebied en emotie centrum, macht en onmacht, slachtoffer en dader. Hier zit het ego schild en pantsering= lymfezak gevuld met vervuilde en gestagneerde duistere lymfe.

Ik ging vanmorgen volledig door het lint , wat een woede kwam er in mij vrij, het slechtste in mij kwam naar boven. Ik ging tekeer en stond te stampvoeten, smeet een fles water door de kamer en vloekte als een ketter. Ik schrok van mezelf, het leek wel een emotionele shock waar ik doorheen ging. Mijn hele zelfbeheersing lag aan gruzelementen. Gek genoeg gaf het ook bevrijding.

Symptomen; Geven onrust, moeheid, snel overprikkeld zijn, snel geïrriteerd, huiduitslag, emoties, koude rillingen, diepvrieskou, shaken en beven, daas en vol hoofd, hoofdpijn, migraine, nek-schouderpijn, pijnlijke wazige ogen, overbelast zenuw -en orgaanstelsel, spierspanningen, gevoel onder grote druk en hoogspanning staan, hartritmestoornissen, veel plassen, jeuk, huidirritatie, intolerantie, deprimerende gedachten stromen= dood van het ego, darmstoornissen, volle opgeblazen, buikstress, paniek, woede uitbarstingen, immens verdriet dat loskom etc. etc.

Even een korte update, ik zit nog na te trillen van mijn emotionele heftigheid. Wat een ontladingen!!

Marjolein Ingrid Soulpursang