zaterdag 27 maart 2021

John F. Kennedy – Boodschap: Een Wonderlijke Wereld Wacht! ~ 26 maart 2021 ~ Losha

John F. Kennedy – Boodschap:
Een Wonderlijke Wereld Wacht!

Gechanneld door: Losha – 14 November 2020

Mijn mede-Amerikanen…ik voel dat ik dat nu weer oprecht kan zeggen…en het is de Waarheid!

Er is veel gebeurd sinds mijn laatste boodschap via dit kanaal van mij…en er gebeurt nog steeds veel, op dit moment.  Ik heb er naar verlangd om nog meer te helpen dan ik tot nu toe heb kunnen doen vanaf mijn plek hier in de “wereld aan gene zijde”.  Er zijn momenten dat ik het mis in mijn fysieke lichaam van mijn laatste leven als President van de Verenigde Staten van Amerika.

Amerika…wat betekent het werkelijk?  Het staat voor zoveel… onze vrijheid, onze soevereiniteit, ons geloof in God, en ons vermogen om anderen lief te hebben, ook al zijn we het op fundamentele punten niet met hen eens.

Ik hoop dat jullie patriotten nu kunnen voelen dat het tij keert ten gunste van het Licht.  Ik weet dat mijn kanaal het kan voelen…en wie het werkelijk voelt zal beter bestand zijn tegen de laatste aanval van vitriool die de duisteren uitputtend voortbrengen…hoe dan ook, zij voelen echt het verlies van hun “energie boost” die zij gewend waren te ontvangen…en daar ben ik heel, heel blij om!  Ze hebben niet veel kracht meer over, geliefden, dus geef alsjeblieft niet op, geef niet toe, en geef je eigen kracht niet, aan anderen.

Ik ben gewoon zo ontzettend blij van binnen op dit moment, lieve patriotten van me!  Ik kan een beetje meer zien dan jullie door het hogere niveau van “geest” waarop ik nu neerstrijk, en het is werkelijk een glorieus gezicht!  Ik ben zo trots op ieder van jullie… van degenen die het zeer belangrijke en soms walgelijke vuile werk doen om enkele van de meest duistere wezens op onze Moeder Aarde op te pakken.  We zijn onze frontlinie patriotten veel dank verschuldigd…en stuur ze alsjeblieft ook Liefde en Helende energie…want dat hebben ze nodig!

Dan zijn er nog al die hoge “ambtenaren” die hun levensonderhoud hebben gewijd aan het proberen bloot te leggen van de duistere situaties, zodat het Licht kan schijnen!  Zij zijn echt onze officiële broeders!

Vervolgens zijn er zo veel prachtige nauwgezette computer “nerds”…en ik bedoel dat op de meest innemende manier…die van onschatbare waarde zijn om te helpen de valse stemtabellen bloot te leggen die onlangs zijn aangekondigd…en ik beloof jullie…deze “resultaten” voor de President zullen worden teruggedraaid.

Deze bijzondere 2020 verkiezingsproces gaat veel van het bedrog, omkoping, en “onder de tafel” onderhandelingen die al tientallen jaren aan de gang zijn naar buiten brengen … en deze 2020 verkiezing is wanneer het allemaal stopt!

De voorlaatste resultaten van deze verkiezingen zullen het begin inluiden van onze nieuwe en betere manieren om dingen te doen … van de federale overheid die aanzienlijk wordt ingekrompen, tot de staatsambtenaren die voorgoed worden uitgewied, en helemaal tot aan de meest belangrijke … ieder van jullie!

De nieuwe manier van leven op Moeder Aarde zal beginnen aan de basis… waar het gezegde “je hebt een dorp nodig” eindelijk zal worden gezien als een positief en liefdevol sentiment… omdat we leren dat in deze veranderende tijden waarin we ons nu bevinden, we echt allemaal zullen moeten samenwerken om de grootsheid en coöperatieve duurzaamheid te bereiken waar we naar op weg zijn.

Er staan jullie zoveel prachtige veranderingen te wachten…geld zal minder belangrijk worden, omdat gratis energie binnenkort voor iedereen beschikbaar zal zijn, en dat zal vele zielen in staat stellen te stoppen met werken in een baan die ze niet leuk vinden, en hen in staat stellen te vinden waar ze gepassioneerd over zijn, en dat in plaats daarvan te doen.

Wanneer dat gebeurt, zal ruilhandel de voornaamste methode worden om goederen te ruilen, aangezien er meer volledig, organisch voedsel beschikbaar zal komen als gevolg van de nieuwe kweektechnologieën die nu worden vrijgegeven.

Het zal een groots avontuur worden, en jullie zullen allemaal opgelucht adem kunnen halen dat alle duistere ervaringen voorbij zijn en buren kleine, zorgzame gemeenschappen worden en leren zichzelf te “besturen”.

Zoals sommigen van jullie hebben gehoord, is er eigenlijk maar één “wet” nodig onder de komende Universele Wet…en dat is “Doe Geen Kwaad”.  Vrij simpel, toch? (glimlach)

Wel, ik wilde jullie alleen maar een kleine blik in jullie nabije toekomst gunnen, zodat jullie niet zullen opgeven tijdens deze allerlaatste dagen van conflict en bedrog…want er staat jullie zoveel vreugdevols te wachten…en jullie verdienen ook elk laatste beetje ervan, mijn geliefde patriotten!  Ik ben zo trots op jullie!

Probeer alsjeblieft elke dag vooruit te gaan, al is het maar een klein stapje per keer, want ieder van jullie is hier in dit leven om het doel te voltooien waarvoor jullie gekomen zijn, op dit specifieke moment in onze geschiedenis…en zoals jullie weten is het een heel, heel belangrijke en kritieke tijd in onze geschiedenis…maar we zullen er allemaal als overwinnaars uit tevoorschijn komen…en we zullen weer soeverein zijn!  Loof de Heer.

Dank u voor het luisteren naar mij vandaag.  Ik kom terug…en tot die tijd, onthoud alsjeblieft om elkaar lief te hebben, en ook van jezelf te houden.

Jullie altijd toegewijde, Jack.

 

Losha

 

Vertaling: Martien