maandag 29 maart 2021

Update ~ Cindy Beijer



Wat een weekend, wat een energie....
Afgelopen weekend was op zijn zachts gezegd : enerverend.
Wat een wisselingen van energieën.
Zaterdag was turbulent, ik voelde duidelijk hoe energieën woest door elkaar heen bewogen.
Zo ook de mensen, we worden klaargestoomd, zo voelt het letterlijk.
Gisteren avond ben ik buiten gaan mediteren.
Met een volle maan, die hoger en hoger aan de hemel ging staan.
Tijdens deze meditatie voelde ik duidelijk dat ik steeds dieper en dieper door de lagen van moeder aarde heen ging.
Als een ui, die laag voor laag gepeld wordt.
Zo voelde het ook in mij, steeds dieper en dieper.
Prachtig allemaal, en wat mag ik ermee?
Waarom deel ik dit met jullie??
Omdat de komende dagen, weken de chaos buiten jou nog groter zal worden.
Het wordt onrustiger, onduidelijker en voor velen wordt het een uitdaging om niet in onrust, angst en chaos te gaan zitten.
Weet dat alles tijdelijk is, een opschoning van alles wat niet juist is.
Een ontrafeling van leugens, indoctrinatie.
Tegelijkertijd vindt er ook een opschoning plaats in jou.
In al je lichamen.
Je DNA, je blauwdruk, je zielenmatrix.
Jij bent ook een onderdeel van het grote kosmische plan.
Je bent op de juiste tijd, op de juiste plaats.
Je hebt hiervoor gekozen, om erbij te zijn.
Ook al begrijp je het nu nog niet helemaal, vertrouw er op dat alles duidelijk wordt.
Het is een kwestie van tijd.
En de tijd dringt..
In de tussentijd..
Zoek je rustmomenten op.
Eet zuiver en licht.
Vind een balans tussen beweging en ontspanning.
Wees lief voor jezelf, maar ook voor de anderen.
Laat je niet meeslepen in de “ gecreëerde “
Chaos.
Blijf in je centrum, nu nog meer dan ooit.
Het grote ontwaken is begonnen, en we gaan snel... heel snel..
Ben liefde...
Geef liefde...
In liefde met jullie verbonden
Cindy