dinsdag 29 oktober 2019

Dwars door de mist heen. Daar liggen jouw antwoorden ♥ Luc van Ewijk ♥

Dwars door de mist heen. Daar liggen jouw antwoorden 

♥ Luc van Ewijk ♥ 



Stap in die bestuurdersstoel en ga jouw leven maken. Ga doen wat jij leuk vindt. En als je het niet weet, vraag dan hulp. Er zijn genoeg zielen die ons daarbij willen helpen. Net zoals er genoeg werkloze engelen klaarstaan die ons willen helpen.
Je mist gaat gewoon oplossen. Vertrouw daar maar op. Je bent er bijna en je bent er al. Die stuwende kracht voel je niet voor niks. Omdat dat stuk allang heel is binnenin jou.

Wellicht heb je nog wat werk te doen. Zoals de reis waar nooit een einde aan komt.

De diepste wonden zijn ook de delen die het diepste verborgen zijn in ons. We weten wel waar ze zijn. Maar willen we daar naar kijken als het van zich laat horen?



Ik draag stukken bij me die mijn overvloed nog tegen houden. Hoewel ik me op vakantie aardig gesteund voelde en rijk. Vond het weer lastig om weer terug te gaan naar Nederland. Net of de lucht hier bedrukter is. De spanning tussen het duister en het licht is ook merkbaar en volop aanwezig.
Daarom is het zo belangrijk dat we onszelf beter maken. En onszelf vrijlaten uit ons eigen gebouwde en vaak niet zichtbare gevangenis. We hebben eigenlijk allemaal een dokter nodig. En die dokter ben jij zelf. Zet jezelf niet in de wacht door het wachten op een eventuele tweelingziel. Ook al heb je die al ontmoet. Je hoort het zelf te doen. Jij hoort zelf je leven in te kleuren.

Vroeger vond ik dat kei eng. Maar nu is die angst verdwenen. Het kwam in mijn bewustzijn. Ik keek erna en liet het zijn. En daar komt alweer het volgende stuk waar ik aan mag werken. De mist mag nog gaan oplossen als ik mijn lied zing in het nu moment en vol vertrouwen ben.

Misschien even nog een upgrade van het tweede chakra downloaden. Dat is welkom. Sta open en ontvang.
Je hoort ook een bepaald level te hebben voordat je volledig klaar met om de 'jij' klaar te gaan spelen in de buiten wereld. Terwijl de buitenwereld ook je speelplein is, waar je het innerlijke werk tot uiting kan brengen. Al die saaie routines, weg ermee.

Je hoort ook jezelf te reinigen. Zo kan ik geen uren meer achter mijn laptop zitten, zo gevoelig ben ik ervoor geworden.
Yoga in de tuin en op blote voeten lopen helpt enorm. Ben een echte 'hippie' aan het worden, heerlijk. Dan stroomt de inspiratie omdat het je dichter bij jezelf brengt. Net zoals vakantie. Dat veranderd mij ook altijd genadeloos hard.
Daarom raad ik iedereen aan om alleen te reizen. Zo kom je snel in je kracht. Je bent verbaast over hoe gemakkelijk het eigenlijk gaat. En uiteindelijk heb je de puzzel in jezelf opgelost. En komt er weer een nieuwe puzzel. Wat een synchroniciteit dat het hostel waar ik logeerde 'Puzzle' heet. Mocht blijkbaar nog wat puzzelen aan mijzelf, is goed.
Het is pas over als het over is. We willen zo allemaal snel. En we gaan ook steeds sneller. Toch kan het vaak niet snel genoeg. Soms vergeten we die blokkades in onszelf. Dan beseffen we dat we teveel bezig waren in de uiterlijke wereld.

Als je bijvoorbeeld nog 2% niet jezelf bent, kan dat al zo’n grote rol spelen. Situaties vliegen naar ons toe om de blinde vlekken op te lossen. Soms is het frustrerend, maar ik hou me liever vast aan vertrouwen. Forceren werkt al helemaal niet, zo brak ik bijna me teen tijdens me vakantie.Ik mocht het blijkbaar rustiger aan doen.
Rustig zodat je jezelf weer kunt horen. Je innerlijke stem. Zodat de inzichten naar binnen schieten. Niet getreurd wordt november niks, dan is december weer de nieuwe maand om het te doen. Elk moment heb je de keuze. Doe mij maar een marathon aan healing. Gooi die Ormus maar erin. Het is als topsport om in de nieuwe tijd leven. En we worden er steeds beter in. En dat mag ook weleens gezegd worden.
Het duister brokkelt af. Hoe harder onze frequentie stijgt hoe harder ze eraan gaan. Ze worden geroosterd want alles wordt zichtbaar. De frequentie verhogen is na je zielsmissie ook je doel hier op aarde. Daarom zijn we hier ook. En we worden beschermd.

En als het je soms niet snel genoeg kan gaan - terwijl je klaagt over hoe hard de tijd gaat - kan je jezelf soms lelijk verliezen. Daar leer je van.

Dat is wellicht ook in vorig levens gebeurd als Viking bijvoorbeeld. Toen de energie nog niet met ons was. En wij niet konden zijn wie we zijn.

Sommige mensen konden door de sluier kijken. De sprookjes zijn van die mensen. Het is geen gebakken lucht wat ze vertellen. En geen verhaal voor de efteling.  Het gaat over de Goden en onze oorsprong. Het is zo mooi dat alles verbonden is. Mens herinnert zich nog stukjes van onze grote zondeval. Van het Atlantis en de val erna. Het is in ontelbare stukjes verdeelt.
Ik ben vandaag lekker chaotisch en ik sta mezelf toe dat te zijn. Je kunt gewoon meerdere dingen. De dubbele cijfers staan voor me in de rij. Het Universum viert zijn feest.  Alle grote veranderingen voel je van te voren aan komen. We zitten er middenin. Je bent pas klaar wanneer je echt klaar bent. Dus je hebt nog wat werk te doen. En dan komt het vanzelf in je leven. Als een inzicht.

Luc van Ewijk
www.mindstroom.nl