donderdag 20 juni 2019

Energie update van Marjolein Ingrid Soulpursang Donderdag 20 juni 2019


Energie update van Marjolein Ingrid Soulpursang
Donderdag 20 juni 2019


Een zeer sterke en pittige transformerende trilling deze week!
De sterke stijging gaf bij velen van ons een onrustige nacht.

Alsof ons hart op ontploffen staat! Met al zijn krachtige slagen duwt het ons voorwaarts!
Geeft drukpijnen, bandenpijnen/spanningspijnen op het skelet! Intense pijn mn van het linkerschouderblad.

De vloedgolven zijn zo immens en maken zoveel schoon in ons systeem!
Ze duwen en trekken je in de juiste lichaamshouding via het cranio-sacraal ritme die op en neer reist in je wervelkolom, uitzet en inkrimpt als eb en vloed.


Deze energie drukt ons in een voortdurende stroom [flow] van zegeningen om daarna weer terug te keren naar een voortdurende stroom van ascensie symptomen= zuivering.

Dit geeft uitstroom vanuit de cellen van vele levens [downloads] in ons emotioneel lichaam.
Het grootste licht portaal [vloeibaar lliqour] zit tussen de schouderbladen en kan een drukkende, dwingende pijn geven, incl de nek, schouders, thorax en schedelbeenderen.
We maken de navelstreng-koord [ nervus vagus]met onze oude ego-ik los en daarbij komen vele vele herinneringen vrij vanuit overleving = reptielhersenen= pure zuivering.

Ik voel de drukgolven ook immens en er komen vele vele herinneringen vrij = downloads.!
Rust en overgave helpen mij daarbij het beste, ik verbind me met de prachtige natuur en ben ook enorm dankbaar voor de vele vele zegeningen.
Afgewisseld met heftige en soms hardnekkige downloads; misselijk, benauwd, enorme onrust, dizzy, opgeblazen, drukpijnen skelet, last van de voeten, zwakke benen, grieperig en immense moeheid= pure zuivering vd frequentiesnaren=meridianen!

Zelf merk ik nu ook wanneer de Schumann snaren gaan ''pieken"". Ineens voel ik dan een enorme duizelingwekkende vortex in mijn lichaam die mij noodzaakt te gaan liggen.
Het zijn de ECG pulsaties met zijn PQRST grafiek= de driehoek van Einthoven. [ zie google ].
Al met al een pittige en zeer transformerende week; de ene dag vol zegeningen en inzichten en de andere dag weer diepe downloads en zuivering.

We worden nog flink door elkaar geschud en losgetrild van oude tijdslijnen.
Neem je tijd, zoek de verstilling, drink veel water en neem licht voedsel, neem je rust en verbindt je met de natuur!

Zoek niet de drukte of drama op!
Ben benieuwd naar jullie ervaringen!
 
Marjolein Ingrid Soulpursang