dinsdag 18 juni 2019

De energie update van vandaag 17/06/2019 ~ Martha Krul


De energie update van vandaag 17/06/2019 

De energie met een tsunami-achtige stijging
33 met 21 nullen, niet uitspreekbaar maar dus wel uitvoerbaar...... Met een piek van 28 Hz.
De grote golf van de energie spoelt over ons heen.

Maar die golf is nog niet ten einde.
Het brengt ons in een veel hogere trilling in onze energie. Een trilling die wij zelf op aarde nog niet eerder hebben ervaren.


Dit opent poorten in onszelf waar wij niet van hebben durven dromen. Mensen voelen de verandering. Daardoor ontstaan spanningen. Maar zoals altijd, kijk die angst met liefde in de ogen en de angst zal verzwakken en als een sneeuwpop smelten voor je ogen.


Mooi voorbeeld vanochtend tussen de reacties van iemand die ook regelmatig werd "geplaagd" door haar angsten...



Citaat:

Marja Daalder ik heb net een volle maan meditatie gedaan. heb mijn beeld voor de toekomst gevisualiseerd. toen deed ik het eens anders: niet ogen dicht, maar verbinden met alles om mij heen. de bijen in de valeriaan, het lieveheersbeestje op een blad, de meeuwen en zwaluwen die overvlogen, de wolken en blauwe lucht, de bomen en struiken. ik voelde mij gedragen door alles om mij heen. mooie ervaring!


Zij is geen uitzondering. Dit is wat er gebeurt wanneer je je angst onder ogen gaat zien in deze prachtige, kristallijne energie. Deze ondersteunende energie geeft je inzichten.
Geeft je handvatten om jezelf naar een hoger spiritueel plan te tillen. De volle maan ondersteunt deze golf. Er komt nog veel meer aan.

Nogmaals wees niet bang dat jij niet meegaat.
Ieder die dit leest gaat mee.
Er zijn geen afvallers in dit proces.
Ieder op zijn eigen tijd en eigen manier.
Je bent niet voor niets hier en nu op aarde.
Je bent al uitverkozen.

Open je hart voor jezelf en voel dat je met heel veel liefde vanuit het universum bent en wordt omgeven.

Ze willen ons nog veel meer steunen, wij zijn het die hen vaak van ons afhouden. Wij zijn gewend onze eigen problemen op te lossen. Maar zij zijn er ALTIJD voor ons.
Voel die warmte en die liefde, het voelt als een warme deken.

Soms voel je hele zachte aanrakingen. Dat is om je eraan te herinneren dat zij er voor je zijn.
Ga genieten van deze energie en omarm jezelf in alle liefde die er is.



Namasté