dinsdag 13 augustus 2019

UNIVERSELE UPDATE 12-8-19 ~ Diederick Van Lottum


πŸ˜‡πŸ’™UNIVERSELE UPDATE 12-8-19πŸ’™πŸ˜‡
door: Diederick Van Lottum

Terug van weggeweest! Ik had zelf wat tijd nodig om te ontspannen - en alles weer op een rijtje te krijgen voor mijzelf. Het zijn hectische tijden! Ik zal ook een stuk van afgelopen week proberen te verwerken in de tekst, gezien er fysiek ook zoveel veranderd is bij mij!

De energie: Uranus is in Retrograde voor de komende 5 maanden. Vandaag is het keerpunt en het kan voelen alsof alles in 1 x wordt geactiveerd in je leven. Te veel om je druk over te maken. Laat het rusten, na vandaag komt er meer duidelijkheid.

Naast Uranus zijn er nog 5 hemellichamen in Retrograde, we gaan dus ook nog steeds over “oude grond” heen.. en worden op diverse vlakken met onszelf geconfronteerd.


Uranus gaat ons helpen om de controle los te laten, en open te zijn voor het nieuwe. Het kan een langzame weg lijken.. maar de uitkomst is heel mooi en bied een stukje vrijheid in het zijn.. wat we niet eerder ervaren hebben. Dit kan op verschillende vlakken transformeren hetzij privΓ©, zakelijk, of emotioneel. Ieders proces is uniek.

—————————————-

Dan de transformatie die ik zelf fysiek heb gevoeld de afgelopen week en de daarbij horende symptomen.
Allereerst is mij opgevallen dat de ademhaling lijkt te “stagneren”. Op momenten is het alsof je niet meer bij de diepe buik adem kunt komen. Is je dit opgevallen? Wat vertelt jou dit? Waar blokkeert jou ademhaling?

Bij mij was dit ter hoogte van het middenrif / hart gebied. Alsof er een druk van binnenuit het gebied blokkeerde. Wanneer mijn aandacht daarop gefocussed is, is het voor mij een signaal juist naar dat gebied te ademen.

Na dit enkele dagen geoefend te hebben, is er meer ruimte ontstaan. Ik kan nu zeggen dat sinds gisteren de blokkade verholpen lijkt. Maar ik op momenten opnieuw met mijn aandacht naar de ademhaling “moet”.

Enige tijd geleden was er een kramp / aanspanning achter op de rug, die omhoog leek te kruipen richting de schouderbladen. Deze spanning ging echter een andere kant uit en heeft zich naar mijn gevoel een baan geopend dwars door het lichaam naar het middenrif / hart gebied aan de voorkant waarin het nu meer open is gezet.

Deze hart energie is oh zo belangrijk nu. Want we mogen meer vanuit deze energie gaan leven i.p.vanuit het hoofd!

Hoe logisch is het dus om bewust met ons hoofd, die ademhaling naar het hart te brengen om zo een meer stabiele brug te kunnen bouwen tussen de hart - hoofd connectie. En daar in het vervolg ook makkelijker te kunnen komen met je geestelijke aandacht.
De darmen / opgeblazen gevoel.

Deze opbouwende druk, komt ergens vandaan... en wel vanuit je onderbuik / staartbeen. De transformerende energie die daar ligt opgeslagen stroomt omhoog en maakt een weg door alle opgeslagen blokkades heen. Hierdoor kun je last krijgen van een opgeblazen gevoel / zonder reden. De BUDDHA BELLY!! Een energetisch dikke buik.

Deze energie reageert op jou geest, en volgt de aanwijzingen op. Wanneer je mediteert of in ontspanning bent kun je de energie laten doorstromen. Visualiseer je hoe je je hart open zet, en de energie ruimte geeft om omhoog te stromen. Het kan HEEL eng aanvoelen. Maar dat is het niet. Je moet er even doorheen “prikken...” letterlijk.

Bij dit fysieke stukje transformatie wordt je ook geconfronteerd met opgeslagen trauma’s en oude energie. Door dit te her-beleven kun je het loslaten. En ruimte maken voor de nieuwe energie die je vervolgens beter kunt her-inneren.

Wanneer sterke energie omhoog stroomt kan dit je wankel op de benen laten staan wanneer je niet goed geaard bent. Zorg dus continue voor een sterke aardig. Zodat je zorgeloos kunt meevliegen in de verhoogde energie.

Zelf heb ik afgelopen week ook ervaren hoe er veel energie is losgekomen uit mijn 3e-oog gebied / in de vorm van druk.
Loslaten vanuit het hart in de vorm van angst.

Fysiek veel losgelaten in de vorm van transpiratie en krakende wervels ( gas en lucht ). Dan als laatste ( lekker fris zo op de ochtend.... ) πŸ˜‰ opvallend veel boeren. πŸ—£ loslaten vanuit de solar plexus.

Dan zijn de volgende symptomen minder aanwezig maar zeker niet ongemerkt:
Benen die van binnen trillen / uitgedroogde mond / veeeel water willen drinken. / duizeligheid / wankel op je benen staan / licht in het hoofd / gevoel van een tornado die door je lichaam raast.

Hopelijk wat herkenningspunten voor jullie!
Ik zal vanaf vandaag proberen de update weer dagelijks te posten.

Have a NICE DAY!
Liefs Di πŸ’•☘️