woensdag 26 april 2023

Afstemmen Op De Nieuwe Resonantie / Door Terry Andrews ~ 26 april 2023

 

Afstemmen Op De Nieuwe Resonantie

Door: Terry Andrews – 23 April 2023

Velen van ons herinneren zich vorige levens. Ik herinner me dat ik 800-1200 jaar geleden naar de Aarde kwam om de frequentie te verhogen. Toen waren we niet succesvol, en we vertrokken toen we zagen dat wat we deden niet werkte.

Nu zijn we terug. En deze keer zien we de ongelooflijke vooruitgang die we boeken en weten we dat we zullen bereiken waarvoor we gekomen zijn. Velen van ons hebben hier tekenen en berichten over gekregen.

Dat gezegd hebbende, dit proces gaat langzaam. We groeien in stappen. Om de zoveel tijd verschuiven we naar een nieuwe frequentie, en telkens als dat gebeurt, vallen er dingen weg. En verschijnen er nieuwe ervaringen. We gaan naar het nieuwe terwijl we het oude loslaten. We staan veel neutraler tegenover de oude wereld, omdat we die verlaten.

De laatste jaren voelde ik soms interessante tintelingen in mijn benen nadat ik naar bed ging. Geleidelijk aan begon ik ze in mijn hele lichaam te voelen. De nacht voor Pasen werd mijn hele ik erdoor overvallen, tot dat het enige was wat ik kon voelen. En er kwam een boodschap, je beweegt je naar het Christusbewustzijn. En mij werd getoond dat ik Christus was, dat wij allen Christus worden, met andere woorden, het bewustzijn van liefde, het hartbewustzijn. De nacht voor de zonsverduistering op woensdag voelde ik mijn lichaam weer tintelen. Ik werd geleid om me eenvoudigweg over te geven, en op het moment dat ik dat deed, opende zich een rond portaal recht boven me. Ik ging er doorheen en het volgende moment voelde ik me als herboren. Ik was helemaal sprankelend en kristalhelder. Als we dit werk doen, worden we naar hogere frequenties geleid.

Dus we houden nu dit kristallijne bewustzijn vast, dit hartbewustzijn, het kosmische Christusbewustzijn. We stemmen ons af op de resonantie omdat we weten dat we daarvoor gekomen zijn. Wij hebben het hartbewustzijn belichaamd, het bewustzijn van de kosmische Christus, om dit te creëren als de omgeving van de Nieuwe Aarde. Wij doen dat nu, wij creëren de Nieuwe Aarde als de plaats waar wij lang van gedroomd hebben, de plaats waarvan wij wisten dat die zou komen, de plaats waarop wij beginnen te leven.

Wat we om ons heen zien ontstaan is waar we willen leven, waar we willen zijn. We zien het op zoveel manieren om ons heen, en hebben ervaringen die ons laten zien wat er gebeurt.

Ik ging naar een grote dierenwinkel om wat gevriesdroogde traktaties voor mijn kat te halen, en ze hadden alles verplaatst zodat ik moest zoeken naar wat ik wilde. Toen ik begon te zoeken, voelde ik dat de bodem uit de fysieke wereld om me heen viel. Het was alsof de vloer verdween en ik in de ruimte zweefde. Ik voelde me bijna gewichtloos. Op precies hetzelfde moment viel ik in het raster van wat ik zocht, en ik strekte mijn arm uit en daar waren de lekkernijen. Ik vloog er praktisch op af. Het was weer een primeur, maar dit gaan we ook meemaken. Met andere woorden, de domme dingen die in 3D gebeuren, zoals schappen die anders worden ingedeeld zodat we moeten zoeken naar wat we willen, zullen ons niet beïnvloeden omdat we toegang zullen krijgen tot het raster van de nieuwe tijdlijnen en deze rasters brengen ons precies daar waar we moeten zijn, wat onze intentie ook is, wat we ook zoeken.

Toen ik in de supermarkt was, was het alsof ik in een speciaal kanaal of een speciale stroom zat toen ik vond wat ik nodig had en niet hoefde te wachten bij de kassa. Deze stroom is soepeler en breder en meer uitgesproken. Dit gebeurde ook met het verkeer op de snelweg. Het verdween om me heen. Dit soort dingen zul je dus merken. Nogmaals, niets wat je aan je 3D-buren kunt vertellen, maar een van de voordelen van deze nieuwe ruimte.

En nog iets dat ik iemand hoorde noemen in een video – ik had me niet gerealiseerd dat het een deel was van de nieuwe ruimte waarin we ons bevinden: krassen genezen in een dag. We pakken onze genezingsbehoeften meteen aan. Ik heb gemerkt hoe opmerkelijk snel dit gebeurt. We krijgen toegang tot ons vermogen om ons lichaam snel te genezen.

    We Ervaren Een Kosmische Tegenstelling, Die Voortkomt Uit De Interactieve Kwaliteit Van Het Nieuwe Bewustzijn.

Er gebeurt nog iets anders – een kosmische nevenschikking. Dit komt voort uit de interactieve kwaliteit waarover ik in mijn vorige bericht schreef. We merken dat alles om ons heen leeft en interactief is. De creatieve energie is krachtig. Iemand die ik ken had hier net een ervaring mee. Hij en zijn vrouw zijn net verhuisd naar een nieuw huis, en voor de lol hadden ze een draaischijf uit haar jeugd op tafel gezet. Ze hadden dit aan niemand verteld. De volgende dag kregen ze een kaart in de post van een vriend in een andere staat met een foto van de telefoon. Deze ervaringen gebeuren nu voortdurend in de nieuwe energie om ons de verbinding te tonen die wij hebben met dit levende bewustzijn en de kracht die wij bezitten om te scheppen.

Wij zijn niet afgescheiden. We maken deel uit van het geheel en bewegen ons in het verenigde veld. En wij weten dat wij hier zijn als scheppers om ons te verbinden met dit uitgestrekte nieuwe bewustzijn om onze nieuwe wereld te scheppen.

Terry Andrews

Vertaling: wakkeremensen.org