zondag 2 oktober 2022

Het Collectief: Overvloed2 oktober 2022 ~ Caroline Oceana Ryan

Het Collectief: Overvloed

Gechanneld door: Caroline Oceana Ryan – 30 september 2022

De begeleiding van deze week van de Opgestegen Meesters, Galactica, Aarde Elementen, Fee Ouderen, Engelenlegioenen, Aartsengelen en andere Goddelijke Wezens die bekend staan als het Collectief:

Ik sta hier in de vroege avondlucht van Santa Fe en ik vraag me af waarom we om Overvloed vragen.

Wat is het belangrijkste van Overvloed, anders dan de rekeningen betaald krijgen. Anders dan ons gezond genoeg voelen om zo gracieus mogelijk door het leven te gaan – om ons geliefd en nodig te voelen.

Waar gaat het om?

Ik denk dat we niet alleen streven naar gemoedsrust, iets waar ik al heel lang in geloof.

Ik denk dat we onszelf vragen om genoeg te groeien, dat zelfs als die dingen er niet zijn, we nog steeds vrij solide zijn.

Of het nu de gezondheid is, of de relatie, of het inkomen dat er nog niet is, onze visie tilt ons hoger.

Onze visie van wat we zouden willen creëren is zo versterkend!

Hou dat beeld in je gedachten, van wat je graag zou willen.

Denk nu aan iets dat je graag zou willen creëren, en zeg tegen je hogere zelf – en dit is het grote verschil – “Wat is de groei die ik nodig heb om daar te komen, en om die prachtige vorm van Overvloed vast te houden”? 

Omdat je dat niet slechts voor een tijdje wilt hebben.

Je wilt niet terugvallen naar een angstig niveau, een angstige vibratie wat betekent dat je niet echt gelooft dat je zoveel geld kunt binnenhalen op een vaste basis – [de veronderstelling dat] het gewoon een “goede maand” was.

Zijn het niet allemaal goede maanden, als we nog leven en in beweging zijn? Natuurlijk zijn ze dat!

Maar we beoordelen onszelf, en we beoordelen onze levenservaring de hele tijd, op of dingen gaan zoals we willen of niet.

Dus ik heb het Collectief gevraagd om even langs te komen, en energetisch met ons te werken, om ons te helpen daar te komen waar we niet alleen aantrekken wat we willen, maar ook resoneren met dat als onze realiteit.

En welke groei er ook voor ons nodig is om daar te komen, we gaan gewoon zeggen: “Ik aanvaard het in Vrede en Liefde en Kalmte. In prachtige zekerheid dat dat is waar ik hoor te zijn.

“Ik wil niet worstelen. Ik wil deze reis niet tot waar ik eindelijk volledig in mezelf geloof om al dit moois in mijn leven toe te laten.

“Ik wil niet dat het pijnlijk is.

“Waarom kan het geen humor hebben? Waarom kan het niet vreugdevol zijn?”

Dus sluit je ogen voor een moment, en stel je voor wat je wenst, en het Collectief gaat daar met ons aan werken . . . krijg het gevoel het te hebben!

Het is er al. Als je je kunt voorstellen [en het gevoel van] het te hebben, is de realiteit er al.

HET COLLECTIEF: Gegroet, dierbaren!

Wat mooi dat jullie bijeengekomen zijn om je iets moois voor te stellen voor jezelf, of misschien voor jullie wereld.

En je denkt misschien: “Nou, ik kan niet echt zo rijk of zo gezond of gelukkig zijn, totdat NESARA gebeurt.”

En in feite kun je nu al beginnen echte Vreugde te ervaren, echte vervulling!

Niemand is hier om dat voor je tegen te houden, om wreed te zijn.

Behalve dat je hogere zelf, zullen we zeggen, [iets van wat je verlangt] zal tegenhouden, totdat je een paar dingen leert op het Aardse niveau die je in een positie brengen om mooie dingen te creëren zonder stress en zorgen.

Zonder jezelf naar beneden te halen, zonder hard te werken, en zonder “tranen, zweet en moeite”, maar in Genade en in Liefde.

Prachtig! Dus je hebt die mooie visie in je hoofd – misschien lichamelijke gezondheid, misschien een nieuw inkomensniveau. Kan van alles zijn!

En net als de veelkleurige lucht, laat je de dalen en dalen toe – je laat de structuur toe.

Sommige dagen voelt het alsof het makkelijker naar je toe stroomt dan andere.

Dus gaan we nu energieën naar je toe stromen om je te helpen voelen hoe echt het is – hoe mooi en hoe echt het is, wat je verlangt.

En dat niemand van je kan afnemen wat echt van jou is, ook al proberen ze het.

Dus we sturen nu een soort wervelwind door je energieën om het trauma eruit te halen… … de zelfbescherming … de angst dat als je krijgt wat je verlangt, iemand heel jaloers zal zijn en zal proberen het van je af te pakken … . .

Het gevoel dat je niet groot genoeg bent voor dat mooie geschenk…

Alles wat je nu hebt is een geschenk, en daar ben je groot genoeg voor! Je bent er krachtig genoeg voor.

Gewoon die draaikolk door je energieën sturen . . .

En nu willen we dat je drie stappen voor je ziet. Je kunt ze zien als op gelijke hoogte, of je kunt ze zien als treden, alsof je een trap oploopt.

En als je op dat hoogste niveau komt, of nadat je die derde stap hebt gezet, kom je op een nieuwe plek.

Dus sluit nu je ogen. Of als je wilt, kun je fysiek vooruit gaan.

Neem die eerste stap – je gaat naar het eerste niveau, van energetische acceptatie van de groei waar je om gevraagd hebt.

Want als je om iets nieuws vraagt, vraag je gewoon om groter te worden, dat is alles!

Mooier, krachtiger, en meer de baas over je eigen visie, en je medeschepper status.

En nu ga je die tweede stap zetten.

Nu begin je de energie te voelen van wat je verlangt – het begint echt door je heen te stromen.

Je voelt de essentie ervan; de vreugde ervan.

En het is rustig, net als de heerlijke bries die de bladeren van deze bomen beweegt.

Adem de essentie in – de realiteit, het gevoel van dit prachtige visioen terwijl het werkelijkheid wordt…

Prachtig! En neem nu die derde stap – en plotseling is je prachtige vibratie veranderd in datgene wat je moet zijn, en voelen, en ervaren, om te accepteren wat je oproept.

Om te beseffen dat het al een deel van je leven is.

En aanvaard nu het gevoel van geliefd zijn, van gemoedsrust, van vreugde, dat op elk moment het jouwe kan zijn, of je nu hebt wat je verlangt of niet.

Vaak zal je hogere zelf wachten met iets wat je verlangt, totdat je gewoon “ademt” [en toestaat] . . .

Gewoon nu uitademen, uit je open mond … laat al die spanning, die angst, die niet-halen energie, die “Zal ik er ooit komen?” energie los – laat het gaan!

En terwijl je een nieuwe adem inademt, door je neus, adem je elk deeltje van deze visie in, deze mooie, prachtige situatie, omstandigheid, relatie – wat het ook is – je ademt het in, en het is echt!

En geef nu dank, geliefden!

Leg je hand op je hart en dank!

Dit is net zo echt als waar je staat of zit of ligt – dit is niet je verbeelding!

Dit is nu in je leven!

Dus adem het elke dag een beetje meer in. Bedank het opnieuw.

Zeg tegen je Spirit team: “Is er een stap die ik vandaag zou moeten nemen om dit te creëren? Want de essentie ervan is al bij me, weet je!

“Ik accepteer de groei die nodig is om naar dit nieuwe niveau te gaan! En de benodigde genezing!”

En zeg dan: “En zo is het! Hier ben ik, in dit prachtige nieuwe leven! Hier ben ik, en omarm mijn mede-schepper status op een heel nieuw niveau.

“Ik kan strijd loslaten. Dingen hoeven niet moeilijk te zijn! Dingen kunnen inderdaad heel mooi zijn.

“Ik ga stoppen met boos worden als het moeilijk lijkt, en alleen blij zijn als het goed lijkt te gaan.

“En ik ga gewoon in deze heerlijke hogere Liefde zijn, deze hoge perspectief golf.

“Ik ga me een weg banen naar de vijfde dimensie. Het zal helemaal niet moeilijk zijn.”

Prachtig, geliefden! En zo sturen we veel liefde en zegeningen!

Namaste!

Het collectief

Vertaling: wakkeremensen.org