maandag 31 oktober 2022

Meester St. Germain – Dit Is De Tijd Voor Magie En Wonderen ~ 30 oktober 2022 ~ Valerie Donner


Meester St. Germain – Dit Is De Tijd Voor Magie En Wonderen

Gechanneld door: Valerie Donner, 28 oktober 2022

We zijn extreem druk in de Lichtrijken om over jullie te waken en te zorgen voor al jullie behoeften. Dit is de tijd voor magie en wonderen. Ik ben een alchemist en ik heb velen van jullie geleerd hoe je deze gaven kunt gebruiken om materie te veranderen. Je zult zien hoe materie en vorm nu voor je ogen veranderen. Alles verandert. Dit gaat over jullie transformatie en de transfiguratie van de aarde.

Jullie kunnen ook beginnen met accepteren dat niets meer zal zijn zoals het was. Ik begrijp dat dit moeilijk te accepteren is. Vasthouden aan het verleden zal je niet dienen. Je kunt rouwen om het verlies van wat je had, maar je moet je leven opnieuw vormgeven. Jullie zullen op een veel hogere frequentie zitten. De oude manier van doen zal jullie hogere frequenties niet ondersteunen.

Het is aan jullie om gebruik te maken van het licht van binnenuit, van je hart en van je verbinding met de Schepper. Wanneer jullie met Gods zaken bezig zijn, zullen jullie je geweldig voelen! Je hart zal zingen en je pad zal zich nog meer openen. Zeker, dit is hoe jullie je leven willen leiden.

De energieën van de eclipsen, de Zonsverduistering van 25 oktober en de Maansverduistering van 8 november, zullen jullie behoefte om naar binnen te gaan versterken. Jullie zullen diep naar binnen moeten gaan om jullie waarheid te vinden, want jullie bevinden je op onbekend terrein. Op dit moment zou ik de hele wereld alles kunnen vertellen wat ik weet en wat te doen, en sommigen van jullie zouden me geloven en mijn waarheid en wijsheid aanvaarden. Anderen zijn nog niet klaar voor hun vrijheid om te zijn wie ze werkelijk zijn. Vrijheid is waar ik voor sta en wat iedereen nodig heeft. Je moet je oude identiteit loslaten van wie je dacht dat je was en wat je moest doen. Deze innerlijke ontwikkeling kost kracht en vereist dat je je reserves gebruikt, en elk beetje innerlijke kracht die je hebt. Je zult een nieuwe dag oproepen, en een Nieuwe Aarde.

Wij zijn hier om jullie daarbij te helpen, maar jullie moeten diep van binnenuit graven. Dit is waar je leiding van de Bron woont. Jullie zijn voorbestemd om jullie soevereine ware zelf te zijn. Wat iemand anders je ook heeft verteld over wie je werkelijk bent, zoals ouders, familieleraren, vrienden en anderen, is slechts een klein deel van je IK BEN-aanwezigheid en wie je bent. De vraag is hoe ze je kunnen vertellen wie je bent als ze niet eens echt weten wie ze zelf zijn? Heel weinig mensen weten dat.

Jullie maken op dit moment de grootste show op aarde mee die iemand ooit heeft gezien. Het is opmerkelijk. Het is gevuld met transparantie, nieuwe kleuren, schitteringen, en dingen die verschijnen die je nog nooit eerder hebt gezien. De frequenties wachten al eeuwen op jullie. Dus laten we ons klaarmaken. Activeer je DNA codes en verbind je met de Bron van binnen om de aarde en al het leven te verheffen. Ik meen het, grondpersoneel. Dit is jullie doel en bestemming. Je verbindt je met je ware bron/kracht en je gaat de klus klaren!

Dit is echt jullie grote ontwaken! Ik ben hier om jullie te vertellen dat je de Bron in je hart moet inpluggen en zo diep moet gaan als je kunt. Jullie kunnen het allemaal. We zijn met elkaar verbonden en ieder van ons heeft een rol te spelen. Ik heb mijn rol en jij hebt de jouwe. Sommige mensen weten dat ik graag “Mr. Wonderful” genoemd word. Ik vind dit leuk omdat ik graag aan jullie spiegel hoe geweldig jullie zijn en welke prachtige tijden jullie in petto hebben voor jullie nieuwe aarde en jullie hemel op aarde.

Dus geliefden, laat de goede tijden rollen, en de oude tijden plat gaan. Wat het belangrijkst is, is het nu-moment en jullie volledige aanwezigheid, terwijl jullie je nieuwe levenswijze bepalen. Denk eraan het goede voorbeeld te geven aan anderen die ook aan het ontwaken zijn, maar misschien niet op jullie niveau zitten. Het maakt niet uit. Het dient niet om jezelf met anderen te vergelijken. Wees gewoon de beste jij die je kunt zijn! Dat is wat de Schepper van ons vraagt, om de beste creaties met God te zijn die we kunnen zijn.

Het was tijd voor een kleine peptalk van mij. Ik weet dat jullie mijn woorden goed opvatten en deze boodschap met anderen zullen delen. Het is tijd om de lichten aan te doen in de aula van de aarde en ze te laten schijnen! Ik ben St. Germain. Gebruik alsjeblieft mijn Violette Vlam! Het zal helpen om van de wereld een betere plek te maken.

Saint Germain,

Kanaal: Valerie Donner

Vertaling: wakkeremensen.org