woensdag 28 april 2021

vo van Vega: Jouw rechten vs. jouw privileges in deze matrixmaatschappij Gechanneld door: Sharon Stewart – 23 April 2021

Ivo van Vega: Jouw rechten vs. jouw privileges in deze matrixmaatschappij

Gechanneld door: Sharon Stewart – 23 April 2021

Sharon: Dus het volgende in het lopende drama van Ontario Premiere Doug Ford en de recente lockdown. Doug Ford zal zich naar verluidt als een bezetene verontschuldigen bij het Ontario-publiek, zeggende dat hij zijn boekje te buiten is gegaan bij het uitvoeren van die lockdown, vol met verkeersopstoppingen en politiecontroles. Nu zie ik, ook op Yahoo News, dat er een extreem virulente stam van het virus dat in India actief is geweest, nu in Canada is opgedoken. Ik lees het nieuws niet, mensen. Dit zijn de krantenkoppen die me te binnen schieten als ik mijn browser aan het instellen ben voor de dag. Ze willen dat iedereen dit ziet.

Daar ga je, Doug. Precies op tijd. Mooie manipulatie om je van de haak te slaan. De mensen zullen zich gewillig opsluiten omdat ze nu reden hebben om dubbel bang te zijn.

Ik word hier persoonlijk erg moe van. Ik ben niet van plan om iets te veranderen vanwege hun domme dreigementen.

Ik zou graag hun agenda in meer detail bespreken en wat het betekent voor de gemiddelde persoon. Misschien beseffen de mensen het niet, maar nu al wordt datgene waar zij recht op hebben met voorwaarden behandeld. Dit is verkeerd. Er mogen geen voorwaarden worden gesteld aan onze mensenrechten, maar toch heeft de Deep Sate er vanaf dag één een gewoonte van gemaakt om dit te doen. Dat is waar het hen om gaat: controle en het ontnemen van de rechten van degenen die zij overheersen, en zij hebben dit in het hele melkwegstelsel gedaan en waarschijnlijk daarbuiten. Niet alleen hebben zij onze rechten gewijzigd met voorwaarden om er privileges van te maken, maar zij hebben en blijven dit aan het publiek voorhouden als het op één na beste waar wij blij mee zouden moeten zijn.

Ze creëren de problemen en prijzen dan de zogenaamde oplossingen aan. Het zijn geen oplossingen. Het zijn lapmiddelen.

Ik stond op uit bed en dacht na over wat ik vandaag moest doen. Ik moet kattenvoer kopen en neusstrips halen bij de kruidenier en mijn eerste opmerking was: “Ik ga verdomme niet in de rij staan om eten te kopen!” Ik zou vrije toegang tot die winkel moeten hebben, zelfs gratis eten. Ik ga meestal ’s avonds omdat er dan geen rijen staan, maar er zouden ook overdag geen rijen mogen staan. Dit is een winkel met een grote capaciteit, die honderden mensen kan herbergen.

En terzijde: de neusstrips die ik koop en waaraan ik verslaafd ben, zijn een innovatie die ons is verkocht en waar we van hebben geprofiteerd, in plaats van dat we gezond genoeg zijn om te kunnen ademen. Wat ik wil zeggen is dat we gezond genoeg zouden moeten zijn om ongehinderd te kunnen ademen, maar omdat we dat niet zijn, zijn deze innovaties met winst voor ons gemaakt. Het is ons recht om te kunnen ademen, mensen. We zouden niemand moeten betalen voor het voorrecht om te kunnen ademen. Kunnen ademen is geen voorrecht, het is een door God gegeven recht.

Misschien als de mensen niet zo gretig waren om lapmiddelen te creëren in plaats van te kijken naar het eigenlijke probleem dat zoveel mensen niet goed kunnen ademen, dat er dan voor de verandering eens iets bereikt zou worden. Waarom zijn zoveel mensen allergisch? Natuurlijk komen de deskundigen terug en zeggen dat het je lichaam is dat op hol geslagen is, dat zoveel dingen aanvalt als bedreigingen voor het, terwijl ze dat niet zijn. Oké, waarom zijn de lichamen van mensen dan in de war? Daar is een ander diep konijnenhol. Het antwoord is simpel: omdat we niet in een omgeving leven waarin onze geest en ons lichaam goed kunnen functioneren. Normaal gesproken zou de aarde dat wel doen. Er zijn meer verklaringen van DNA modificaties, en meer, die allergieën weg zullen verklaren.

Voor iemand die zelfbestuur heeft, is het je recht om te beslissen van welke van je basisrechten je een voorrecht wenst te maken, als je er al één hebt. Omdat ons voedsel vergiftigd is, onze lucht verontreinigd is met chemicaliën, onze gezondheid in gevaar is, en onze nieuwsmedia de feiten voor ons verborgen houden, kunnen velen hun rechten niet onderscheiden van de privileges die de “overheid” ons op een bepaald moment wil ontnemen.

Ja, dat is het plan. Als je niet voldoet aan de vaccinatie agenda, mag je niet meer in de supermarkt komen. Waar moet je dan je eten vandaan halen? Denk je dat het ze iets kan schelen? Ze proberen tachtig tot negentig procent van de bevolking uit te roeien, dus als je verhongert in plaats van te sterven aan de infectie, denk je dat het ze iets kan schelen? Ze zouden kijken hoe ze meer van hetzelfde kunnen creëren, niet het probleem oplossen.

De agenda van de globalisten rolt zich uit, mensen, en niemand houdt het tegen. Ik denk niet dat mensen die sterven omdat ze een vaccin hebben genomen dat hen als levensreddend werd verkocht, bijkomende schade is. Maar velen zien het wel zo. Ze verwijten de mensen ook “dat ze zo dom zijn om niet wakker te worden”, en deze houding is ook behoorlijk onverbeterlijk. Feit is dat we in oorlog zijn, ja. Maar de mensen die sterven zijn geen bijkomende schade. Het is een feit dat ons recht om zelf te kiezen zo gemanipuleerd is dat velen niet meer in staat zijn een onafhankelijke keuze te maken. Dus ze handelen niet uit vrije wil. In gebeurtenissen zoals we die nu meemaken, hebben de mensen vertrouwd op de regeringen om hen te vertellen wat ze moeten doen, en dus zouden er in feite regeringen moeten zijn die de leiding hebben en gezonde beslissingen nemen voor mensen die niet weten hoe ze voor zichzelf moeten beslissen. Maar dat hebben we niet. Dus dit is geen bijkomende schade. Dit is opzettelijke genocide. Stop met de kwade machten op deze aarde te laten wegkomen met een tik op de vingers. Jullie hersenspoeling laat het zien.

Onze door God gegeven rechten worden steeds verder aangetast. Wanneer je je in een situatie van controle bevindt, zoals ik als kind, begrijp je dat je geen rechten hebt en je eigenwaarde eronder lijdt. Je realiseert je dat je gevangen bent genomen. Nee, ik ben ook niet dramatisch. Misschien is het dit besef dat er uiteindelijk toe zal leiden dat meer mensen wakker worden, want van wat de geleerden zeggen, is dit wat de vertraging is. Maar daarvoor moeten we wel de dingen bij de naam noemen en ophouden met dat lauwe pap gepraat.

Ik vraag me af hoe erg het nog moet worden voordat de laatste die het nog kan, wakker wordt en beseft dat we een massale genocide meemaken.

Ik voel me vandaag beter. De laatste twee dagen was ik moe en had ik last van hersenmist. Ik merk dat CBD olie helpt. De reden waarom ik geloof dat ik twee dagen moe was, is omdat onze lucht vol wolken was en het zelfs had gesneeuwd, wat best grappig is, want we hebben al zes weken geen sneeuw gehad. Maar ze hebben ons op een nacht gechemtraild en ik kon er niet tegen vechten omdat ik sliep, dus heb ik twee dagen afgezien. Ik heb sterk het vermoeden dat wat ik nu heb iets te maken heeft met chemtrails. Ik ga experimenteren door schildersmaskers te dragen, ja, deze anti-masker vrouw gaat schildersmaskers dragen om te zien of haar gezondheid verbetert.

Een goede gezondheid is geen voorrecht – het is ons recht! Als mensen dit beginnen te begrijpen en eisen dat dit wordt rechtgezet, komen we eindelijk ergens. Ons gezondheidssysteem is niet gebrekkig uit onwetendheid – het is gebrekkig door ontwerp. We kunnen collectief veel beter voor onszelf zorgen.

Mensen laten hun regeringen, hun medische systemen, hun banksystemen begaan, ze maken excuses voor hen. Waarom? Misschien op dezelfde manier waarop ik op een bepaald moment excuses voor mijn ouders heb gemaakt, voordat ik een tiener werd en de schuld precies daar legde waar hij gelegd moest worden.

Ivo: Heel goed, mijn lief. Je ziet duidelijk. Je ziet de genocide, je doet die niet af als iets dat gebeurt ten gevolge van andere gebeurtenissen. Je beseft dat deze massale genocide gestopt kan worden als iemand de moeite neemt om dat te doen.

Sharon: Wat ik niet begrijp is, als dit alles een pantomime moet zijn om mensen de wereld waarin ze leven te laten begrijpen, waarom mogen er dan giftige vaccins blijven rondgaan waar mensen aan sterven. Dat is geen pantomime. Dat is het echte werk.

Ivo: Correct. Het is niet helemaal pantomime. Er zijn aspecten die worden uitgespeeld ten behoeve van degenen die het moeten begrijpen, er zijn andere aspecten die op dit moment niet gestopt kunnen worden en één daarvan is de uitrol van de vaccinaties. Er zijn zoveel duistere agenda’s die nu op aarde worden uitgevoerd dat het dwaasheid is te beweren dat ze nu allemaal zijn opgepakt.

Sharon: Toch zijn er mensen die deze beweringen doen. En ik denk dat ze dat doen zodat de mensen zullen stoppen met zich zorgen te maken en bang te zijn. Waarom kan de vaccinatie-agenda niet gestopt worden, Ivo?

Ivo: Ze hebben nog meer in petto, mijn lief. Als ze het niet kunnen uitrollen, dan hebben ze gedreigd de wereld op andere manieren te vernietigen. En wij geloven dat ze de middelen hebben om dat te doen.

Sharon: Aha.

Ivo: Ook is de vaccinate-agenda er in dit stadium een waarbij mensen kunnen kiezen of ze hem willen hebben of niet. Het is een voorloper van de uitrol van de medische bedden door de Alliantie. Het een leidt tot het ander.

Sharon: Alsof we dit moeten meemaken om te proberen mensen te genezen? Zijn we niet ziek genoeg zonder deze virale agenda te moeten ondergaan?

Ivo: Ja, dat is zo. Maar het is allemaal om uit te spelen.

Sharon: Ik krijg door dat er een enorme impact moet zijn of zo. De wereld wordt bedreigd door een virus en de medbeds komen om de boel te redden.

Ivo: Mijn lief, de impact die iets heeft is zo belangrijk als een wake up factor voor veel mensen.

Als de vaccin-agenda niet zou mogen worden uitgevoerd, zouden ze gewoon een van hun andere agenda’s uitvoeren, zoals het vrijlaten van dodelijke gifstoffen in de waterwegen van de wereld, het vrijlaten van nucleair afval, of het uithongeren van de mensen op aarde terwijl ze winkels sluiten. Dit zou in feite de voorkeursmethode voor het Licht zijn. Op dit moment heb je tenminste de keuze om het middel wel of niet te nemen.

Sharon: Zoals ik net al zei, veel mensen kunnen niet zelfstandig nadenken, dus het is niet echt meer een kwestie van een keuze hebben, of wel?

Ivo: Je hebt de keuze naar wie je wilt luisteren.

Sharon: En de hersenspoeling verbiedt dat, want in het geval van mijn zus, bijvoorbeeld, denkt ze dat ik een raaskallende gek ben omdat ik zeg wat ik doe. Dat is hersenspoeling.

Ivo: Dat besef ik, liefste, maar dit is de gemakkelijkste weg voor het collectief.

Sharon: Wow. Oké. Zegt niet veel over de staat waarin we collectief verkeren, of wel?

Ivo: Ja, zo erg is het. Jullie moeten je realiseren dat zij de volledige controle over jullie wereld hebben. En om het terug te nemen, hebben we moeten ingrijpen in hun processen. Ze hebben zoveel processen, dat het een grote hoeveelheid werk is geweest om naar jullie vrijheid toe te werken. En toch gebeurt het.

Sharon: Ja, zoals de RBC bank die instort. Nooit gedacht dat ik de dag zou meemaken dat een Canadese bank zou instorten.

Ivo: En toch gebeurt het.

Bovendien melden zovelen van jullie dat het de kinderen zijn, de onschuldigen, die het eerst gered worden. Dat is juist. De DUMB’s worden opgeruimd en kinderen die in de pedo-kringen zijn gebruikt, worden gered. Er is nieuwe activiteit in de Staten, natuurlijk, vanwege de grote toevloed van mensen uit Zuid- en Midden-Amerika. Velen van hen zijn kinderhandelaars met slachtoffers, die naar de States worden gebracht. Dus voorlopig nemen de volwassenen de agenda over, zodat we ons op de kinderen kunnen richten.

Sharon:  Ah. Met de aanname dat volwassenen in staat zijn tot zelfstandig denken.

Ivo: Met de wetenschap dat velen dat niet zijn en er ook niet voor zouden kiezen om hun vroegere “normaal” te veranderen. En dat zie je bij velen: ze willen hun “normaal” terug, in de overtuiging dat als ze er nu aan voldoen, dat ook zo zal zijn.

Sharon: Ik zie het, ja.

Ivo: Zij die geen keus hebben worden eerst gered. Daarna zullen we ons richten op het helpen van alle anderen.

Sharon: Dank je, Ivo.

Ivo: Ik begrijp dat dit voor niemand gemakkelijk is, maar deze plaag moet van jullie planeet worden uitgeroeid.

Door Sharon Stewart

Vertaling: Martien