dinsdag 27 april 2021

Ivo van Vega: Overlappende Programma’s bij Nacht Gechanneld door: Sharon Stewart 24 april 2021

Ivo van Vega: Overlappende Programma’s bij Nacht

Gechanneld door: Sharon Stewart 24 april 2021

Nou, dus hier was ik aan het zeggen dat wat we meemaken massale genocide is, geen “collateral damage,” vanwege het vee en het vee, en Ivo legde uit dat degenen die absoluut geen keus hebben als eerste worden bevrijd. En dat zijn de kinderen.

Dan verneem ik vanmorgen dat mijn neef uit New Jersey, een lieve man van in de 50, aan de vee is overleden. Ik ga uitzoeken of hij de vaxx heeft gekregen. Deze man is een Amerikaan P, stemde met de tachtig procent en houdt van Mr T, toch is hij nog steeds een slachtoffer van dit kwaadaardige regime. Niets kan hem beschermen. Tenzij hij aan iets anders is gestorven en zijn broer, die volledig gehersenspoeld is, gelooft wat er aan de hand is als hij de doodsoorzaak heeft. Ik weet dat Nick veel van zijn moeder, mijn tante, hield en van zijn vader, wiens werk hij volgde.

Nick was een vrachtwagenchauffeur die zijn werk goed deed, hield van zijn tuig en was zelfstandige. Nu zal hij hoe dan ook terug zijn bij zijn ouders en zijn geliefde hond, die vorig jaar of zo overleden is. Hij zal gemist worden door zijn partner en haar kinderen en twee kleine kleinkinderen, waar hij zo dol op was. Nick is nooit getrouwd en had ook geen eigen kinderen – hij adopteerde haar kinderen en vatte ze op als zijn eigen kinderen, en de kleinkinderen ook. Het vergt een speciale man om dat te kunnen doen.

Een bijzonder juweel met een groot hart heeft deze wereld veel te vroeg verlaten. Ik zal hem missen.

Dit is het soort dingen die het vee en het vee doen. Families verscheuren met verdriet. Ik heb het gevoel dat het voor mij pas begonnen is. Ik maak me geen zorgen om mezelf, maar ik denk dat mijn aardse familie naar buiten zal rennen om inentingen te halen, vooral nadat ze dit nieuws hebben gehoord.

Feit is, dat niets van wat we doen zal werken, omdat het niet bedoeld is om te werken. Iedereen zal rennen om hun injecties te krijgen en dragen hun maskers en sociale distantiëring en het heeft nog steeds het virus niet gestopt. Waarom niet? Omdat de moordenaar is wat zij aanprijzen als het geneesmiddel.

Het vee is de deep state.

Overlappende Programma’s bij Nacht

Sharon: Ivo, als iemand die niet uitgerust wakker wordt na twaalf uur slaap, heb ik het gevoel dat er ’s nachts iets aan de hand is en ik wil opheldering om te zien of ik er iets aan kan doen.

Ivo: Inderdaad, je wordt ’s nachts verder gehersenspoeld. Veel nachtmerries hebben hun wortels in deze nachtelijke programmering. Net zoals thema’s een leven lang worden gekozen en nageleefd, kunnen deze thema’s ’s nachts worden omgevormd tot nachtmerrieachtige realiteiten.

Sharon: Ik dacht dat we op schepen waren en met jullie samenwerkten, ons lichtwerk deden.

Ivo: Ja, maar de lagere geest wordt ’s nachts nog steeds aangevallen.

Sharon: O, ik begrijp het. En wij doen er niets aan?

Ivo: Jullie doen er wel iets aan, jullie gebruiken de hogere geest om de frequenties te stoppen, de frequenties te verlagen en soms fysiek installaties uit te schakelen waar programma’s op jullie worden uitgevoerd. En ja, dit is ook een kwantumoorlog. Dat opent een geheel nieuw speelveld.

Sharon: Hoe dan? Niet een strijd van fysiek tegen fysiek. Kwantum is holografisch of zo?

Ivo: Het heeft te maken met energie, mijn lief. Dus misschien is zeggen dat dit een energetische strijd is op zijn plaats.

Sharon: Waar worden deze energieën vandaan gestuurd?

Ivo: Die vraag stellen heeft betrekking op een fysieke locatie. Kwantum gaat niet over het fysieke. Het gaat over de niet-fysieke, energetische niveaus van het leven.

Sharon: Wie doet het dan?

Ivo: Ja, er zijn donkere energiewezens die deze donkere kwantumenergie op jou richten.

Sharon: Ik hoop dat ik mijn gezondheidsproblemen op deze manier kan genezen, want als ik nacht na nacht rustig kan slapen, zal mijn lichaam zichzelf herstellen.

Ivo: Ja.

Sharon: Hoe stop ik die Quantum aanvallen dan?

Ivo: Je kunt jezelf beschermen. Door het 12D schild te doen voordat je naar bed gaat zou een geschikte manier zijn om jezelf te beschermen omdat dit je op alle niveaus van de kwantumarena dekt.

Sharon: Ik had vannacht een droom dat ik onder water kon lopen en door de oceaan liep met winterjas en laarzen aan, nog steeds ademend, en toen ik klaar was praatte ik met Chuck Negron van Three Dog Night en vroeg hem een liedje voor me te zingen dat eigenlijk door Corey gezongen was, niet door hem.

Ivo: LOL Dus je ziet wat je Chuck toen vertelde?

Sharon: Ik vond Corey’s liedjes beter dan de zijne. Ik vond sommige liedjes van hem mooi, maar ik vond Corey’s stem beter van de drie.

Ivo: LOL In feite richt je die mening ’s nachts op hem en gewoon omdat je die mening altijd bent toegedaan.

Sharon: Hij is ook een goede zanger.

Ivo: Wat het lopen onder water betreft, je hebt de laatste tijd veel video’s over de oceaan bekeken, en wat het ademen in de oceaan betreft, je erkent gewoon je hogere menselijke vaardigheden aan jezelf en je bereidheid om ze te gebruiken. Je gelooft dat je supermens bent en dat ben je ook.

Sharon: Oké. Maar ik weet dat er nachten zijn dat ik ’s morgens wakker word met het gevoel alsof er een vrachtwagen op me is gereden. Nu niet meer zo vaak als vroeger in de afgelopen tien jaar, toen ik wakker werd met heel veel pijn in mijn lijf en me absoluut ellendig voelde en ik me op alle mogelijke manieren beter probeerde te voelen.

Ivo: Veel van het regeneratieve werk aan het lichaam wordt ’s nachts gedaan, dus als de entiteit afwezig is, is het de beste tijd voor de lafaards om de lagere geest aan te vallen. Ze zullen er alles aan doen om je op de grond te houden en je te raken met energieën die je uit balans houden is één manier om dit te doen. Soms vecht je ’s nachts terug, maar nu de energieën stijgen, word je ’s morgens wakker en voel je je beter.

In de winter word je vaak chemisch getraind, en met het gebrek aan zon, voel je dat.

In feite is dit een energieoorlog. Energie wordt gebruikt om het bewustzijn te veranderen, want bewustzijn is energie. Maar zij behouden ook fysieke middelen om fysieke resultaten te bereiken. Je wordt op alle niveaus geraakt.

Sharon: Dank je, Ivo. Ik zal beginnen met de 12D meditatie voordat ik ga slapen en ik zal er een punt van maken om te mediteren en me te verbinden met Athena en Sigrid voordat ik naar bed ga. Een sterkere verbinding is ’s nachts waarschijnlijk beter dan een zwakkere.

Ivo: Ja, maar dan valt er ook meer te oogsten.

Sharon: Dus die kwantum energieën waarmee ze ons raken, zijn die over de hele wereld of specifiek voor gebieden of bepaalde mensen?

Ivo: Ze kunnen al het bovenstaande zijn.

Sharon: Geweldig. Dat maakt het nog makkelijker.

Ivo: Werk met en sta toe dat de energieën in je leven komen. Sta toe dat ze je verrijken. Laat opgeslagen negatieve energieën los als je je schaduwwerk doet. Het gaat erom je lichtlichaam vrij te houden van negativiteit en je af te schermen tegen alles wat in je opkomt om je uit te putten of te manipuleren.

Sharon: Bedankt, Ivo.

Ivo: Mijn lief, het is veel om in deze tijd op aarde te zijn, maar we hebben onze beste strijders gestuurd. Uw mensen hebben meer dan voldoende informatie gevonden om het hele team te bewapenen; het is alleen de vraag of het team het gelooft en de juiste maatregelen neemt. Als ze dat allemaal doen, dan is deze oorlog voorbij voor de Duisteren.

Als je geen passende maatregelen neemt, is dat omdat je het niet gelooft en dan doe je mee met de manipulatie – dat dit niet bestaat en dat alles in orde is. Want dat is een andere manipulatie die jullie wordt aangesmeerd en die zovelen willen geloven.

Door Sharon Stewart

Vertaling: Martien