woensdag 28 april 2021

Mijn meditatie van gisterenavond 27-4 Supermaan ~ Martha Krul



Mijn meditatie van gisterenavond 27-4 Supermaan

Wat ik te zien kreeg is dat de wereld in stelling wordt gebracht.
Niet alleen de wereld maar ook alle lichtwerkers.
Iedereen heeft zijn eigen plekje.

De wereld begint zich klaar te maken voor die wending.
Wat bijzonder was, is dat het contact met de buitenaardsen
heel duidelijk te zien was.

De lichtwerkers straalden hun licht vanaf de aarde.
De buitenaardsen straalden met hun licht op de open plekken
tussen de lichtwerkers.
Zo werd een totaliteit van licht gevormd over de gehele aarde.

Er zijn nog steeds verschillen te zien op aarde in lichtdichtheid.
Niet alle plekken op aarde zijn even sterk verlicht.
Het is duidelijk dat de buitenaardsen heel sterk bij ons
proces betrokken zijn.

Bij de buitenaardsen was te zien dat ze niet allemaal van dezelfde
planeten of sterren afkomstig waren.
Ze hebben allemaal hun eigen energie en kleur.
Wanneer je je op hun stralen instelde, dan voelde je een
hele verschillende trilling.
De ene veel hoger dan de andere.
De een met een sterkere werking dan de andere.

Bijzonder om deze samenwerking zo te mogen zien.

Voor ons een opsteker.
Je weet nu zeker dat wij dit proces niet alleen doen.
Dat wist ik natuurlijk al, maar nu heb ik het met
eigen ogen mogen en kunnen zien.

Wij doen het met elkaar.
Het is echt een universeel proces waarin wij zitten.
Vandaar dat ik steeds zeg.
Dit komt voor 1000% goed.

Misschien wilden wij het sneller.
Maar snelheid is niet waar het omgaat.

Het gaat om het resultaat.
En dat zal er zeker mogen zijn.

De nieuwe wereld komt eraan.

Namasté
Ik zie het licht
Martha Krul