donderdag 11 augustus 2022

Demystificerende lichttaal


Demystificerende lichttaal

Lichttaal is een van de meest onbegrepen en onderschatte spirituele modaliteiten. Het lijkt subtiel en bescheiden, maar het kan een van de krachtigste en meest praktische hulpmiddelen worden
in de energetische gereedschapskist van een healer, spiritueel leraar of activator.

Als je eenmaal bereid bent je hart en geest te openen voor de mystieke klanken van Taal van Licht, zul je diepgaande en snelle resultaten zien die verder gaan dan de bewuste geest en op diepe niveaus van je energieveld.

Om echter het volledige potentieel te benutten dat in Lichttaal is gecodeerd, moeten we deze prachtige modaliteit bewuster begrijpen en opzettelijk gebruiken. Laten we beginnen met het leggen van de basis en uitleggen wat Lichttaal is, waar het vandaan komt, wat het doel is en vooral: hoe je dit vermogen in jezelf kunt activeren.

WAT IS LICHT TAAL?
De term "Lichttaal" wordt gebruikt om een ​​aantal verschillende fenomenen te beschrijven die één ding gemeen hebben: energie kanaliseren in de vorm van woorden of geluiden die op een taal lijken.

Lichttaal kan een herinnering zijn aan talen die je ziel in eerdere incarnaties heeft gesproken, inclusief de buitenaardse - wat betekent dat als je een sterrenzaad bent, je het vermogen hebt om je talen te herinneren die je sprak als een Arcturiër, Pleiadisch, Siriaans, Lyran enz. Lichttaal kan ook de zuiverste vorm van uitdrukking zijn van de essentie van je Ziel of de energie van een land.

Wat belangrijk is om te onthouden is dat Lichttaal niet één universele taal is – in feite zijn er verschillende soorten Lichttalen, afhankelijk van hun oorsprong. Dat brengt ons bij een andere vraag:

Waar komt Lichttaal vandaan?

Omdat ik bijna twintig unieke Lichttalen kan kanaliseren, krijg ik vaak de vraag: als je Lichttaal spreekt, komt het dan van je Hogere Zelf of channel je iets externs?

In werkelijkheid zijn beide opties beschikbaar.

Terwijl sommige mensen de taal van hun ziel kunnen kanaliseren, activeren anderen eerst talen die verbonden zijn met hun Starseed-oorsprong. Nog een andere optie is om Lichttaal te gebruiken om het Land te kanaliseren - het lied van Gaia en haar specifieke regio's te zingen, een vaardigheid die door veel inheemse culturen in leven wordt gehouden.

Galactische Talen volgen dezelfde geluidspatronen, wat betekent dat alle Arcturische Sterrenzaden of alle Siriërs op elkaar zouden lijken. Het is tenslotte dezelfde energie, alleen uitgedrukt en gefilterd door ons menselijk lichaam. Als je nieuwsgierig bent naar de unieke geluiden van verschillende lichttalen, kun je The Light Language Library bekijken , een gratis bron die ik samen met mijn studenten heb voorbereid en die meerdere voorbeelden van 13 verschillende lichttalen bevat.

Kortom, Licht taal ​​kunnen uit verschillende bronnen komen. En afhankelijk van de oorsprong van de Lichttaal, is het activeringsproces iets anders.

HOE LEER JE LICHT TAAL?
Je kunt Lichttaal niet echt "leren". Er is geen behoefte aan grammaticaboeken, het onthouden van woordenschat en geen stress over een perfecte uitspraak. Het is een vermogen dat je al in je hebt, opgeslagen in onzichtbare codes in je energetische veld. Het activeren van Lichttaal is als het aanboren van een verborgen geheugen - dat is er altijd geweest, zij het moeilijk te herinneren.
De manier waarop je buitenaardse talen activeert, zoals Arcturisch, Sirius of Pleiadisch, of talen van de oude beschavingen van Lemurië en Atlantis op Aarde, zal echter verschillen van het activeren van de Taal van Je Hogere Zelf en de Taal van het Land.

Lichttaal van buitenaardse oorsprong wordt normaal gesproken geactiveerd wanneer je in contact komt met energieën van Lichtwezens. In de aanwezigheid van de sterke Galactische energieën, gecombineerd met intentie, ontwaken herinneringen aan je vorige incarnaties en begint je taal van Licht te stromen.

Ik heb dit proces herhaaldelijk gebruikt als een bewezen formule om talen van honderden Starseeds te activeren. En natuurlijk ben ik zelf door hetzelfde proces gegaan telkens wanneer een nieuwe lichttaal van Galactische oorsprong werd geactiveerd. Ik heb het meerdere keren ervaren, eerst met de Arcturian, dan met Sirian, Pleaidian, Lyran Avian en Lyran Feline, Lemurian, Atlantic, Orion, Dragon en vele anderen. Ik voelde letterlijk een binnenkomende download, en zodra ik mijn mond opendeed, was het daar: een nieuwe Lichttaal.

De lichttaal van je hogere zelf
Het activeren van de Taal van het Hoger Zelf is een heel ander proces. Deze taal heeft geen externe energie nodig omdat het van binnenuit komt. Terwijl Starseed en Earthseed Light Languages ​​vergelijkbare geluids- en ritmepatronen volgen, heeft de Language of the Soul een uniek geluid, anders dan dat van iemand anders. Het gaat heel vaak met melodie en zang. Het bevat de essentie van je Hogere Zelf.

Dit is de reden waarom de Taal van het Hoger Zelf niet geactiveerd of gedownload hoeft te worden: het is er altijd geweest. De activering van de Zielentaal komt echter in het vervelende maar lonende proces van ascentie. Je moest alle lagen, dichtheden, karma, trauma, percepties, verhalen ontdoen. Er is ijver en toewijding voor nodig om "voor je eigen te gaan", te graven en te graven en hopen karmisch, vorig leven en dit leven en voorouderlijke patronen los te laten. Dus als je kniediep in modderige wateren van innerlijk werk zit, schep dan wat moed - je ziel wacht op je, klaar om zijn puurste geluid uit te drukken in de eigen Lichttaal.

WAT IS HET DOEL VAN LICHT TAAL?
Ik heb mezelf deze vraag bijna 15 jaar gesteld toen de Arcturische taal voor het eerst door me heen begon te stromen.
Ik kon het antwoord nergens vinden. Het was een beetje een taboe-onderwerp. De modaliteit werd door veel spirituele leraren gebruikt in geleide meditaties - maar er werd nooit over gesproken. Ik nam aan dat het hun aura van mystiek versterkte en de indruk handhaafde dat dit vermogen alleen voor de uitverkorenen is weggelegd. Maar ik geloofde niet dat het zo was.
Dus bleef ik mijn Hogere Zelf en mijn gidsen vragen. Ik bleef oefenen en praten. Ik bleef graven in begrip. Ik bleef "wisselen" tussen dialecten en speelde "raad eens welke taal" of "raad wat ik zeg" met mijn man Aeron, een mede Starseed.

Ik ontwikkelde begrip en innerlijk weten. Ik ben me bewust geworden van welke Wezens energie het meest heilzaam is in welke situatie. Ik begon me te herinneren hoe ik deze krachtige en delicate kunst onder de knie kon krijgen om bruikbaar te worden in het dagelijks leven in 3D.

Waar is Licht Taal dan goed voor? Hier zijn slechts enkele voorbeelden van vele toepassingen van Licht Taal:
Voor het verhogen en afstemmen van je eigen trilling en die van de omgeving of het reinigen van de atmosfeer - net als een Tibetaanse klankschaal of een veegstok

Voor het identificeren van je Starseed-oorsprong - aangezien de eerste die zich op natuurlijke wijze ontvouwt, meestal degene is van je laatste incarnatie vóór de aarde

Voor het verzenden van krachtige energetische upgrades of zogenaamde Lichtcodes

Voor genezing – frequenties van verschillende Galactische Wezens gecodeerd in hun Lichttaal hebben een therapeutische impact op het menselijk lichaam, geest en ziel

Voor het activeren van oude herinneringen – mensen die in contact komen met de frequentie van een bepaalde Lichttaal, ervaren vaak flashbacks van hun vorige levens, bijvoorbeeld in Atlantis of Lemurië

Voor het activeren van bovennatuurlijke vermogens van Sterrenzaden – gebruik ik vaak Lichttaal als katalysator om de vermogens van andere mensen te helpen openen, zoals paranormale gaven, channeling, enz.


LICHT TAAL ALS DRAGER VAN HOGERE DIMENSIONELE FREQUENTIES
Er is nog een doel van Lichttaal dat een eigen paragraaf verdient.
Terwijl de mensheid het steile maar versnelde pad van ascentie beklimt, staan ​​we voor de uitdaging om een ​​nieuwe beschaving te vestigen op basis van hogere bewustzijnsfrequenties.

Als we echter disfunctionele systemen zien desintegreren, is de uitdaging om de Nieuwe Mensheid te worden dat we een zware bagage aan ervaring en conditionering hebben die ons terug naar 3D sleept.

Zelfs degenen onder ons die de wereldwijde ascensiecurve voorlopen als leiders, leraren, vernieuwers en scheppers van de Nieuwe Aarde, zijn allemaal afgestudeerd aan de harde 3D-school van het leven.

We hebben allemaal lage vibratie-emoties gevoeld, zoals competitie, gebrek en schaarste, territorialiteit, angst, onzekerheid, verslaving, wederzijdse afhankelijkheid, de behoefte om gelijk te hebben, ego... Onze ervaring en opvoeding laten een stempel achter op zelfs de meest geavanceerde en dappere zielen . Alles zit ingebakken in onze taal en cultuur.

Dit is een van de redenen waarom het channelen van Lichttalen uit hogere rijken ons in staat stelt om pure frequentie van 5D en verder te ervaren.

Het is puur, sterk, ongefilterd en onvervalst.
Het creëert nieuwe waarnemingspaden en geometrieën.

Het verzendt energie en informatie uit hogere rijken en verankert het in het raster van deze planeet.