maandag 29 augustus 2022

Kan ik wat mensen ontmoeten die het begrijpen? ~ Kevin Allind


Kan ik wat mensen ontmoeten die het begrijpen?... de meesten begrijpen het niet echt... Ik zit hier aan de buitenkant van alles los van de matrix... maar stromend en tegelijk het spel spelen op een niveau waarop ik zo behulpzaam mogelijk kan zijn...

Ik accepteer hier alles en begrijp dat het allemaal goddelijk perfect is... Ik begrijp zoveel en daarom is het moeilijk om normale gesprekken te voeren vanuit game playing... kon ik dit allemaal maar uitleggen... het mooiste is dat alles zo mooi is... de natuur van alles is zo mooi... maar de meeste mensen worden niet alleen een beetje misleid ze zijn heel erg en er zijn maar weinigen die begrijpen hoe ik het begrijp...

Neem alsjeblieft contact op... Ik zou graag een goed gesprek hebben... Ik word hier vrijgelaten als je wilt... Ik ben op het punt dat als ik verder ga met deze spirituele progressie ik misschien niet meer op dit fysieke vlak met jullie zit en daar ben ik nog niet klaar voor... Op zoek naar diepe rabithole gedachten.... oplossingen...

Mij werd verteld dat ik hier was om dit door te zetten (vrede op aarde)...

Hou hou van liefde...