zondag 28 augustus 2022

De Kubus, Gouden Zon en de Bloem des Levens Eenheidsraster Invocatie ~ 27 augustus 2022 ~ Anrita Melchizedek

De Kubus, Gouden Zon en de Bloem des Levens Eenheidsraster Invocatie

Door: Anrita Melchizedek – 26 Augustus 2022

Geliefde harten, jullie worden uitgenodigd om je met ons te verbinden in een prachtige Kubus, Gouden Zon en Levensbloem Eenheidsraster Invocatie als we samen het Licht van God versterken op deze heilige aarde, als het Eenheidsraster, als de vibrerende Sterrenpoorten van Goddelijke Liefde, onze Lichtcodes delend en alles ontvangend door het Ene Hart van Al Dat Is.

De primaire techniek die we gebruiken om uit te breiden naar het Eenheidsraster wordt de Gouden Zon en de Levensbloem Nulpunt Activatie genoemd.  De Gouden Zon vertegenwoordigt het Bronlicht, en de Levensbloem vertegenwoordigt de bouwstenen van het leven die ons in het Nulpunt brengen, het oneindige, eeuwige, altijd aanwezige Nu moment. De Levensbloem bevat verder de Patronen van Perfectie van ons multiversum, en samen activeren de Gouden Zon en de Levensbloem de Goddelijke Blauwdrukken van de Schepping.

 

In deze eerste activatie beginnen we met het activeren van de Sterrenpoort van onze Liefdevolle Harten door de Gouden Zon en de Levensbloem te visualiseren in onze Liefdevolle Harten. Terwijl wij inademen, visualiseren wij een Gouden Zon en een Levensbloem vanuit het centrum van onze Hartchakra. Terwijl wij de adem vasthouden, visualiseren wij het Kristallijne Licht van een Andara Kristal, welke kleur wij ook kiezen, activerend vanuit het Liefdevolle Hart, en op de uitademing verspreiden wij de Gouden Zon en de Levensbloem rond het lichaam en energieveld in deze prachtige dansende tinten die door de Andara Kristallen worden doorgegeven. We doen deze ademhaling zeven keer, elke keer op zeven tellen. En op de zevende ademhaling visualiseren we dat deze Gouden Zon en Levensbloem zich activeren tot een diamanten bol met een diameter van 2 meter om ons heen, de bol van Licht van binnenuit activeren ook wij ons Lichtlichaam Merkaba veld.

We gebruiken verder de etherische Andara Kristal energieën, zoals we in vele Gouden Eeuwen deden, omdat zij ons helpen ons multidimensionaal te verbinden en ons bewustzijn uit te breiden. Zij drukken zich atomair/monatomisch uit door ons te verbinden met ons multidimensioneel Zelf, Hoger Zelf en tijdlijnen van ons Hoogste Potentieel, alsook door onze werkstroom te synchroniseren in zowel de droomstaat als de ontwaakte staat voor grotere niveaus van vreugde, passie en doel. De Andara Kristallen zenden de Lichtcodes uit van precies datgene wat ieder van ons nodig heeft op elk gegeven moment van Nu en helpen ons bij het verdiepen van niveaus van ontwaken en herinneren. En door met ons samen te werken via en als het Eenheidsraster, versterken de Andara’s deze bewustzijnsvelden van heilige geometrie, klank en kleur, zodat al het Leven zichzelf kan kennen als Liefde.

Het Eenheidsraster, geliefde harten, helpt ons een veld van Eenheidsbewustzijn te integreren en te harmoniseren, via onze verbinding met elkaar als de Geliefde Ik Ben Aanwezigheid en via onze verbinding met de Goddelijke Moeder, Gaia.  

Bovendien geliefde harten, als we het Fotonisch Zielelicht en Plasma Licht van binnenuit belichamen, activeren en expanderen, creëren deze filamenten onderling verbonden Lichtlijnen die ons dieper in het Eenheidsraster verbinden, in de puls van het Ene Hart via de Knooppunten langs het Eenheidsraster. De primaire geometrie voor het Eenheidsraster is die van de Gestapelde Dodecahedron. De Gestapelde Dodecaëder ontstaat wanneer we het centrum van de dodecahedrale vijfhoeken verbinden met de hoeken, met gebruikmaking van vijf extra lijnen van dezelfde lengte voor elk van de twaalf vijfhoeken. Met andere woorden, het is opgebouwd uit 12 pentagrammen, of 5-puntige sterren, met 5 pentagrammen die elkaar ontmoeten op elk hoekpunt.

Dit is de heilige geometrie die ons in het Christusbewustzijn brengt. Om ons te verbinden met de Stellated Dodecahedron, ervaren we eerst in en rond ons lichaam, en in en rond het Eenheidsraster de geometrische vormen die voorafgaan aan de Stellated Dodecahedron. Deze heilige geometrieën noemen we de platonische vaste lichamen: de Tetraëder, de Kubus, de Octaëder, de Icosaëder en de Dodecaëder. Hierna, in de integratie van de heilige geometrieën, activeren we en breiden we ons uit in de Gestapelde Dodecahedron, die de integratie van alles in ons Universum vertegenwoordigt.

In deze aanroeping werken wij met de Kubus binnen onze Gouden Zon en de Diamanten Sfeer van de Levensbloem. Vanuit ons Liefdevolle Hart breiden wij deze kubus uit rond ons lichaam en energieveld en in de Gouden Zon en Levensbloem bol. Hierna visualiseren wij dat de Gouden Zon en Levensbloem geactiveerd worden binnen Gaia, en vervolgens de heilige geometrie van de Kubus binnen de Gouden Zon en Levensbloem. De kubus, geliefde harten, activeert voornamelijk de frequenties van stabiliteit, afstemming, integriteit en waarheid.

Als Poortwachters en Rasterwachters stemmen wij de frequenties binnen het Eenheidsraster af, multidimensionaal en holografisch. Hiermee creëren wij harmonische frequenties die het bewustzijn van alle Leven verheffen, zodat allen kunnen ascenderen. Als uitdrukkingen van bewustzijn en energie zijn wij de Christus Bewustzijn Rasters, de vibrerende Sterrenpoorten van Goddelijke Liefde, en in deze aanroeping zullen wij de frequentie van stabiliteit, afstemming, integriteit en waarheid in onszelf activeren en dan door de Eenheids Rooster van Goddelijke Liefde.

Dus, ontspan je op je gemak geliefde harten, en we gaan deze prachtige aanroeping in als Eén Hart en Eén Liefde en Eén Geünificeerd Veld van Licht.

**********************

Ik roep de Oververlichting van Moeder/Vader God aan,

en alle Lichtwezens van Hogerhand die ik persoonlijk erken,

terwijl ik nu samen smelt met mijn Geliefde Ik Ben Aanwezigheid,

en de Geliefde Ik Ben Aanwezigheid van iedere man, vrouw en kind op deze heilige aarde.

Ik verbind me nu met het Eenheidsraster van Goddelijke Liefde,

als een vibrerend Portaal van Liefde,

mijn Licht Codes delend en alles ontvangend wat nodig is van binnen het Eenheidsraster.

Terwijl ik mijn Licht uitbreid in diepe ritmische ademhalingen,

verbind ik mij met mijn Zielenbroeders en Zielenzusters,

 en nu, alle Wezens van Licht van Hogerhand die helpen bij de expansie van het Christelijke Licht.

Ik grond nu in het Kristallen Hart van Moeder Aarde,

en voel de energie van de Goddelijke Moeder,

terwijl mijn hartchakra zich steeds dieper uitbreidt naar de frequenties van deze geometrieën, kleuren, energieën en het Licht van de Nieuwe Aarde.

En nu, heb ik een gevoel van de prachtige Andarische Wezens,

en de Andara Kristal energie zoals die zich activeert vanuit het Kristallijne Hart van Gaia, en vanuit de heilige energiewervelingen van Moeder Aarde.

Ik breng nu mijn focus naar mijn hart chakra,

terwijl ik diep in mijn lichaam begin te ademen,

de onderbuik uitzettend bij de inademing,

en de onderbuik samentrekkend bij de uitademing,

inademend door de neus,

en uitademen door de neus of mond.

En nu, verplaats ik mijn adem terwijl ik me concentreer op mijn hartchakra.

Terwijl ik inadem, visualiseer ik een Gouden Zon en een Levensbloem in mijn hartchakra,

Ik houd de adem in, terwijl een mooi Andara Kristal, in elke kleur van mijn keuze,

 wordt geactiveerd in het Liefdevolle Hart,

en als ik uitadem,

visualiseer ik dat deze Gouden Zon en Levensbloem zich uitbreiden vanuit mijn hartchakra,

rond mijn lichaam en energieveld,

doordrenkt met dansende kleuren, geluid, licht en heilige geometrieën.

Ik herhaal deze ademhaling nu zeven keer, mij brengend naar het Nulpunt,

het oneindige, eeuwige, altijd aanwezige, nu moment,

en met elke ademhaling breidt de Gouden Zon en de Levensbloem zich exponentieel uit rond mijn lichaam en energieveld.

Terwijl ik nu inadem, visualiseer ik hoe een Gouden Zon en een Levensbloem zich activeren in mijn hartchakra,

Ik houd de adem in terwijl een mooi Andara Kristal, in elke kleur van mijn keuze, zich activeert in het Liefdevolle Hart,

en als ik uitadem, visualiseer ik dat deze Gouden Zon en Levensbloem zich uitbreiden vanuit het hartchakra.

 rond mijn lichaam en energieveld, in een organische stroom,

versmeltend met de kleuren van mijn Andara Kristal,

en me steeds dieper in het Nulpunt brengt, en de Goddelijke Blauwdrukken van Creatie.

En nu voor mijn zevende ademhaling, breng ik een focus naar mijn Groot Centraal Zonneportaal,

24 voet boven de kruinchakra,

en het corresponderende punt 24 voet (7,3 meter) onder de voeten.

Terwijl ik inadem, visualiseer ik hoe deze Gouden Zon en de Levensbloem zich vanuit dit Portaal uitbreiden,

tot een Diamanten bol met een diameter van 2 meter om mij heen.

Terwijl ik mijn adem inhoud, visualiseer ik hoe een prachtig Andara Kristal zich activeert binnen deze Diamanten Sfeer,

en als ik uitadem, zie ik deze Gouden Zon en Bloem des Levens Heilige Geometrie,

en de prachtige Andara frequentie,

 …deze geometrieën creëren in dansende kleuren met een diameter van 15 meter om me heen,

de Patronen van Perfectie en de Goddelijke Blauwdruk van de hele Schepping.

En nu, breng ik mijn focus dieper in mijn lichaam,

terwijl ik voel hoe de kundalini-energie zich op en neer langs mijn ruggengraat activeert.

Terwijl ik het lichaam beweeg van links naar rechts en naar achteren en naar voren,

voel ik verder de cerebrospinale vloeistof langs de ruggengraat naar de hersenen stromen,

en druk uitoefent op de pijnappelklier,

terwijl ik inadem, de adem vasthoud en dan de adem loslaat.

Ik breng nu de aandacht terug naar mijn hartchakra.

Terwijl ik inadem, visualiseer ik een kubus binnen de Gouden Zon en de Levensbloem,

Als ik mijn adem vasthoud, visualiseer ik een mooi Andara Kristal dat zich activeert in mijn hartchakra,

en als ik uitadem, zie ik deze kubus zich uitbreiden rond mijn lichaam en energieveld.

Ik herhaal deze ademhaling nu zeven keer.

En nu, bij mijn zevende ademhaling,

zie ik deze prachtige kubus binnen deze Gouden Zon en Levensbloem bol 54 voet (16,4 meter) in diameter om me heen,

terwijl ik me concentreer op de kwaliteiten en Lichtcodes die van binnenuit geactiveerd worden,

 van stabiliteit, afstemming, integriteit en waarheid.

Ik ontspan nu mijn adem, terwijl ik doorga met het ervaren van deze Lichtcodes van stabiliteit, afstemming, integriteit en waarheid, die zich van diep, diep van binnen activeren,

en ook lagere tijdlijnen gepresenteerd krijg, die ik moet loslaten en loslaten,

instorten en overstijgen,

tijdlijnen waarin ik me niet gesteund voel of die niet integer zijn, niet op elkaar zijn afgestemd en geen waarheidsvooruitzichten hebben.

En nu, als Eén Hart en Eén Verenigd Veld van Licht,

als de Geliefde Ik Ben Aanwezigheid van alle ontwakende en ontwaakte Zielen,

breiden we ons uit naar het 144 Eenheidsraster van Goddelijke Liefde.

Terwijl ik inadem, visualiseer ik deze Gouden Zon en Levensbloem-sfeer zich activerend rond en in Moeder Aarde en door en in het Eenheidsraster,

Ik houd mijn adem in terwijl de Andara Wezens hun prachtige etherische Andara Kristallen inbrengen,

en als ik uitadem, zie of voel ik deze dansende kleuren, geluid, licht en heilige geometrieën activeren in Gaia.

Ik herhaal deze ademhaling nu zeven keer,

terwijl ik al het Leven help om de Patronen van Perfectie en de originele Goddelijke Blauwdrukken van de Schepping te ervaren.

En nu, visualiseer ik een prachtige Kubus die zich activeert binnen deze Gouden Zon en Levensbloem bol binnen en rondom Gaia,

die de Lichtcodes van stabiliteit, afstemming, integriteit en waarheid doorgeeft.

Terwijl ik inadem, visualiseer ik een Kubus binnen de Gouden Zon en de Levensbloem binnen en rondom Gaia,

terwijl ik mijn adem inhoud, visualiseer ik hoe deze prachtige Andara Kristallen zich activeren binnen, en door het Eenheidsraster van Goddelijke Liefde,

en als ik uitadem, zie ik deze kubus en Gouden Zon en Levensbloem,

samen met de prachtige Andara frequentie,

deze heilige geometrieën uitbreiden over deze heilige aarde.

Ik herhaal deze ademhaling nu zeven keer terwijl deze Lichtcodes van stabiliteit, afstemming, integriteit en waarheid ontvlammen en activeren vanuit het Eenheidsraster voor iedere man, vrouw en kind, binnen de Kosmische Wet van Vrije Wil,

terwijl tegelijkertijd de lagere dimensionale frequenties die ontbreken aan stabiliteit, ondersteuning, afstemming, integriteit en waarheid worden opgeruimd en losgelaten.

Tenslotte zie ik nu deze hele aarde en al haar Leven omgeven in deze Kubus, Gouden Zon en Levensbloem sfeer,

terwijl we samen de Nieuwe Aarde creëren,

in Gemeenschap, Eenheid en Liefde.

Ik kom zachtjes terug in mijn heilige ruimte,

weer aardend in het Kristallen Hart van Moeder Aarde,

en het belang erkennend van mijn Dienstwerk via het Ene Hart van Al Dat Is.

En zo is het, en zo zal het zijn.

Door Anrita Melchizedek

Bron

Vertaling: wakkeremensen.org