donderdag 25 augustus 2022

GEZONDHEID AFFIRMATIE 3 / Door Hilde Janssen25 augustus 2022

GEZONDHEID
AFFIRMATIE 3

Ik ben in essentie een Goddelijk Lichtwezen.
Daarom hebben ik en de ander in werkelijkheid niks te vrezen.

Ik adem doorheen mijn angsten om mezelf en anderen ziek te maken.
Doorheen de oude programmatie om mezelf en anderen te kunnen kraken.

Ik adem doorheen mijn oude geloof en overtuigingen van ziekte en verval.
Doorheen de mogelijkheid om zelf ten onder te gaan
en anderen mee te kunnen nemen in mijn val.

Want Ik en ieder mens is aanwezig in eigen Zelfstandigheid.
En we hebben allen zelfbeschikkingsrecht over eigen Gezondheid.

Iedereen beslist voor zichzelf wat hij toelaat en wat niet.
Een keuze wat hij voor waar aanschouwt en ziet.

Mijn Waarheid is er eentje van eigen zeggenschap en verantwoordelijkheid
over eigen Lijf.
Eentje van Zelfbeschikkingsrecht in eigen bedrijf.

Als ik beslis om zelf gezond te blijven waardoor het onmogelijk is
om anderen ziek te maken.
Is er niemand die in staat is om deze Heilige Code te kraken.

Dan staat deze Waarheid als een alles wetende Klok.
En krijgt niemand het hiermee aan de stok.

Dan loopt dit gezondheidsprogramma als een “self fulfilling prophecy”.
En blijven ik en de ander verantwoordelijk voor eigen gezondheid,
zoals ik het zelf voor ogen zie.

Want ziekte en gezondheid gaat over eigen onbewuste innerlijk
geloof en overtuiging.
Dat vatbaar is voor een bewuste ombuiging.

Als ik mijn eigen ziekmakend programma niet langer meer
geloof en voed.
Komt het met mezelf en de ander altijd wel goed.

Want een ziekmakend programma is nooit sterker dan mijn eigen Wil.
Mijn eigen Wil van Gezondheid is Wet en stopt de ziekmakende dril.

Dus voortaan zeg ik “Nee” tegen alle programma’s die
mijn gezondheid ondermijnen.
Zodat ik niet langer onder deze oude programmatie hoef weg te kwijnen.

Ik zeg “Stop” en ik verander mijn celgeheugen van frequentie.
En ik vul deze op met mijn eigen Goddelijke Licht Essentie.

Waardoor ik weer helemaal ga stralen als een Zelfhelende Zon.
En de ander, indien gewenst, mee kan Helen vanuit deze Goddelijke Licht Bron.

Waardoor we weer samen kunnen dansen in Zwevende Extase.
In Vreugde en Zelfzekerheid naar een nieuwe helende fase.

Een fase waarin we allen Gezond, Vitaal en Krachtig Zijn.
Een fase waarin ons Leven verandert in een Vreugdevol Liefdes Feest Festijn.

Want als ik en de ander zelf beslissen om in balans en gezond te blijven.
Is niemand en geen enkel programma nog in staat om mij
en de ander een andere kant op te drijven.

In Liefde verbonden van Hart tot Hart,

Hilde Janssen

Dit gedicht is begeleid door een foto van © 2022 Annelies van den Bogert. (www.blotevoetenwandeling.nl)