zondag 28 augustus 2022

DANKGEBED OVERVLOED / Door Hilde Janssen ~ 28 augustus 2022

DANKGEBED OVERVLOED

Ik dank deze nieuwe dag.
Voor al de overvloed waarin ik leven mag.

Ik dank de stromende Liefde door me heen.
Voor dat zalig helende gevoel van kop tot teen.

Ik dank de Creatieve Scheppingskracht in mij.
Voor de vervulling en de richting, want dat maakt me Blij en Vrij.



Ik dank de magie van het Leven.
Waarin zoveel mooie boodschappen in zitten verweven.

Ik dank het Universum met haar Oneindig Potentieel.
Voor de Oneindige Mogelijkheden van het Grote Geheel.

Ik dank Moeder Aarde voor haar liefdevolle gedragenheid.
Voor haar overvloedig levendbarende vermogen in verdraagzaamheid.

Ik dank het Leven voor haar geduldigheid.
Voor de nodige duwtjes, zetjes en kansen in veelvuldigheid.

Ik dank mezelf voor de moed om het avontuur dat LEVEN heet aan te gaan.
Om zonder vlucht of strijd in Liefde en Eigenwaarde te blijven staan.

In Liefde verbonden van Hart tot Hart,
Hilde Janssen